Gå til innhold

Ned 20-30 kg mandag 13. mars


Gjest xray

Anbefalte innlegg

Mårn alle sammen!

 

Nå har jeg vært borte fra dere en hel uke. Mye jobb og reising, og en del sykehus-tilværelse. Å bo på hotel og spise på restaurant nesten en hel uke, er ikke bra for vekta mi. Har ikke gått opp mer enn 0,4 kg, for å se det på den måten, men jeg må visst gå ned de samme fordømte kiloene gang etter gang etter gang, uten å komme videre. Blir så utrolig lei, frustrert og nedfor!!!!

 

Men nå er det ny uke. Skal jobbe mye, og en del netter, men skal prøve å komme innom her å hente motivasjon. skal også se om jeg kan få klemt inn noen trimpoeng, tror det er det denne kroppen trenger for å krympe... I tillegg til sunt og moderat kosthold.

 

Nei huff, har ingen god morgen, men håper motivasjonen fra skuffa til Camcam kan komme sigende på igjen!

 

Håper det går bedre meg dere andre! Og at moptivasjonen er fullt til stede! Det vil sikkert være smittsomt!

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

Xray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, vekten står helt på samme plass som sist uke:( Ikke noen gram ned engang! Kan bare se tomt på vekta og observere at den ikke vil lee på seg. Jeg og blir så LEI! Jeg jobber som rakkeren med dette og får null uttelling! Skikkelig provosert blir jeg; så treningen blir nok skrudd opp ett hakk denne uken! Skal hvertfall ikke synes synd på meg selv og gi meg eller skeie ut:( Men kom gjerne med råd om hva jeg bør gjøre. Spiser 1600 kcal om dagen, drikker vann, trener med trimsykkel/ aerobic 3-4 ganger i uken.

 

Resultat siden jan.2006

*vekt: -0,5 kg

*midje: - 2cm

 

Hmm, er skikkelig dårlig resultat!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du beregnet hva du skal ligge på av kalorier? Nå som du har økt treningsmengden også så er jeg ganske sikker på at du burde ligge på 1900 kalorier.. Hvis du trenger oversikten og formelen for å beregne forbruk igjen, så bare si ifra! -Jeg har den liggende på desktopen! Uansett om du ikke har fått ett positivt resultat i denne runden så kan jeg garantere at det du gjør med kroppen din har den godt av! -Sunn, mager/variert mat og trening gjør underverker, selv om du ikke kan måle/beie resultatene med en gang! -Hvordag har du følt deg denne uka? Hvis du har følt deg bra, flink og sprekere, så ville jeg fortsatt som du gjør, så kommer nok resultatene!

 

xray; skjønner at du er frustrert! Det er ikke morro å ta de samme kiloene flere ganger! Er det noe mulighet for trim på hotellet du bor på? De fleste stedene jeg har bodd på i Norge har enten treningsstudio eller tilgang på treningssenter (iallefall med rabatt) som hotel gjest. Jeg ska tre uker på kur si Juni, og da skal jeg bo på hotel. Det er lenge til, men jeg har allerede tenkt på endel endringer jeg kan gjøre i forhold til forrige gang jeg var der. (Det var også tre uker, og på det samme hotellet! Da gikk jeg opp ganske mye.) Det er noen trimsykler i underetagen, og det er muligheter for å gå en tur-runde de kveldene det ikke er for mørkt. I tillegg skal jeg være flink til å komme meg på lengre turer i helgene når vi har fri!

 

Hilsen CamCam som har åpnet skuffen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja snakk om å ta av de samme kiloene hver eneste gang ja:( Jeg hadde håpet å gå ned mye mer til nå i dette nye året men det ser ut til at jeg må ta av de samme kiloene hver gang....

 

Har vært på hyttetur i helgen og med det flott været østlandet har hatt i helgen var det en veldig flott opplevelse.Det har blitt lange skiturer i strålende solskinn.Ikke lang skiturer i kilometer, men itid. Har hatt med min snart fem år gamle sønn så tempo har det ikke blitt men han synes dette er helt topp:)

 

En aktiv helg og en strukturert uke har iallefall resultert i minus 1.3kg.....og det er jo helt fantastisk:)

 

Jeg skal feire 30årsdagen min på lørdag og hadde håpet å ha litt mindre og dra på men er heldigvis ikke så altfor langt unna målet....

Nærmer meg 8 tallet jeg også men kanskje ikke så fort som noen av dere andre...

 

Ha en flott solfylt dag.

 

Asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,3 er helt fantastisk! Så det er det som er oppskriften; fine tur på fjellet med familien :( -Skal prøve det i påsken!

 

Er det ikke deilig å ha hatt en strukturert uke? Akkurat nå for tiden savner jeg den følelsen. Det går litt i rykk og napp her, og jeg har ikke klart å planlegge dagene og maten så godt som jeg liker! Kanskje denne uken blir bedre!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du beregnet hva du skal ligge på av kalorier? Nå som du har økt treningsmengden også så er jeg ganske sikker på at du burde ligge på 1900 kalorier.. Hvis du trenger oversikten og formelen for å beregne forbruk igjen' date=' så bare si ifra! -Jeg har den liggende på desktopen! Uansett om du ikke har fått ett positivt resultat i denne runden så kan jeg garantere at det du gjør med kroppen din har den godt av! -Sunn, mager/variert mat og trening gjør underverker, selv om du ikke kan måle/beie resultatene med en gang! -Hvordag har du følt deg denne uka? Hvis du har følt deg bra, flink og sprekere, så ville jeg fortsatt som du gjør, så kommer nok resultatene

 

Hilsen CamCam som har åpnet skuffen igjen![/quote']

 

 

Jeg spiser 1600 kcal; siden jeg ble enig med kursleder om det på siste kurs. Dagene kan nok variere fra 16- 1800 kcal så dette skulle holde. Jeg er klar over at man trenger "mer" ved trening, men jeg trener ikke så hardt ennå:( (er medlem på vgs vektklubb og fikk tildelt 1600kcal der og).

 

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Ja nå er det lenge siden jeg har vært her inne, sprakk. Men begynte på gr kurs på mandag, så dette blir spennede å så om det virker bedre å gå på kurs.

Det har ihvertfall gått greit den første uka.

 

Trinny du får bare stå på snart kommer nok kiloene til å løsne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å holde motet oppe når alt står stille. Jeg synes dere er kjempetapre. Samtidig må det jo løsne til slutt. Det er ikke bare kiloene som teller, centimeterene virker også inn.

 

Den kurslederen jeg gikk hos, alle kursene og en og to om igjen, sa alltid, er det fullmåne så holder kroppen på vannet. Skal du ha mensen holder kroppen på vannet og spiser du saltmat holder kroppen på vannet. Er det kaldt holder kroppen på vannet. Hun var helt fantastisk til å se ting i sammenheng, og hun hadde som oftest rett.

 

Sjekk kalenderen, månen og temperaturen ute, så tenker du over maten, var det mye saltmat, reker og sånt? Kanskje det vil løsne litt mer når alle faktorer kommer på bordet.

 

Ja, nattevakter er ikke det beste det heller.

 

Selv har jeg vært på hytta i helgen, spiste sundt, men mye, altfor mye. Så hvis jeg ikke går ned denne uka, så veit jeg hvorfor. Den ovennevnte kurslederen var også flink til å påpeke at alle "syndene" brukte cirka en uke før de ble synlige på vekta... Jeg vet i dag hva jeg har i vente, men jeg er ved godt mot, kroppen er litt lettere å bevege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

men heller ikke opp. Det viste null, men 1 cm inn i midja. Stoppen måtte jo ramme meg omsider også, likedan som med dere andre. Hadde jo egentlig håpet på et bedre resultat, men pytt pytt.

Jeg fortsetter som før, og avventer neste uke med spenning.

Blir veldig motivert av å lese det dere andre skriver, og har nå begynt å fått innarbeidet gode vaner. Tusen takk for støtten hittil, men jeg blir her til sommeren iallefall. Har bestemt meg for å gå stabiliseringskurs når jeg er ferdig.

Har "bare" 15 kg igjen nå. (ferdig med 1/3 jippi)

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Trinny og dere andre som står stille - jeg er imponert over utholdenheten deres :( Stå på - det vil bli resultater etter hvert...

 

Trinny - i kveld ble det 30 min sykling og 12,1 km tilbakelagt :D

 

Har vært ute og gått tur i det fine været så til sammen i dag har jeg "tjent" 3,7 trimpoeng - en god start på uken.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 gram ned denne uka. Ikke all verdens nedgang, men det går da rett vei i alle fall :-) Og 2 cm inn over midja var oppmuntrende! For ikke snakke om 4 cm over hofteparti/rumpe (et skikkelig problemområde for meg). Vanskelig å strukturere denne uka p.g.a. besøk o.l., men jeg skal prøve å få gått en lang tur rett etter jobb i dag så får jeg ta en intensiv treningsøkt med kinetic i morgen tenker jeg. 0,4 trimpoeng i går var ikke all verdens til start....

Har ennå 18,8 kilo igjen til målet mitt så jeg blir her en stund...

Trinny: Du er kjempeflink! Stå på så løsner det nok snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinny og dere andre som står stille - jeg er imponert over utholdenheten deres :( Stå på - det vil bli resultater etter hvert...

 

Trinny - i kveld ble det 30 min sykling og 12' date='1 km tilbakelagt :D

 

Har vært ute og gått tur i det fine været så til sammen i dag har jeg "tjent" 3,7 trimpoeng - en god start på uken.

 

Smukkeline[/quote']

 

 

Takk for det:) Jeg får kjøre sykkling i kveld jeg:) Men fy filleren så fort som du sykler! Nesten 5 km lengere enn meg på 30 minutter! Du må ha god kondis!

 

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trinny og smukkeline; Får så kjempelyst til å være med på å rapportere sykling mens jeg er på jobben og leser om dere! -Dessverre er jeg ofte helt skutt når jeg kommer hjem, og dermed frister sofaen mer enn kald kjeller med sykkel etter middagen. Har trent spinning i dag, så jeg slipper kanskje unna i kveld, men i morgen burde jeg ikke ha noen unnskyldning for å skulke unna en halc-time på sykkelen!

 

Håper jeg kan rapportere noe snart!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Takk for det:) Jeg får kjøre sykkling i kveld jeg:) Men fy filleren så fort som du sykler! Nesten 5 km lengere enn meg på 30 minutter! Du må ha god kondis!

 

Trinny

 

Takk for det Trinny! Jeg har jo holdt på en stund og formen går sakte, men sikkert oppover :( Skal forsøke å få til en sykkeltur i kveld også.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er til stadighet innpå her og leser innleggene deres :eek:, og føler meg veldig "hjemme" her. Håper det er ok at jeg kan være med her!? Jeg har også vært med i seniorgjengen, men der er det hvis flere som har gått av med pensjon, for det har vært veldig stille i det siste (hi, hi,......)

 

Jeg har jo vært litt rundt omkring og lagt inn innlegg siden jeg begynte å lese disse sidene engang i jan/feb. Jeg er også med i "ned 25,......" og 15 kg til St. Hans. Det er eneste delmålet mitt, men jeg tar en dag av gangen.

 

Startvekt var: 100,6

Ny vekt fra kurs 2: 92,6 (ny kursleder (TOPP DAME) og ny vekt)

 

Jeg ligger på rundt 10-12 trimpoeng i uken. Målet er å komme opp litt her, og øke intensiteten. Jeg merker at jeg orker mer jo mindre jeg veier - derfor ekstra flott med trimrapportering...! :D

 

For tiden er jeg mye ut på tur med vov og mp3 spiller + trener body balance 3 ganger i uken. Har lyst til å begynne med body combat, men det er kanskje litt heavy enda? Skal ihvertfall prøve meg litt mer på treningssenteret.

 

Trenger SÆRLIG "trim-støtte", og jeg syns dere er veldig flinke til å følge hverandre opp.

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...