Gå til innhold

Ildsjelenes veiedag 13.03.06


Gjest lisja

Anbefalte innlegg

Hei Nathalie og dere andre!

Tillot meg å lage ny tråd, det er kanskje flere som vil rapportere.

Min vekt er i dag 69.7, alså 300gram opp. Og jeg vet hvorfor! Har ikke klart å holde meg til den kosten jeg hadde planlagt. Det er så lett gjort å falle tilbake til sine vaner, bla. med å putte ting i munnen, uten å tenke om en egentlig er sulten. Det er jo flere i huset, som gjerne setter fram skåler med gotteri, kaffebrød osv. Men jeg skal ikke skylde på noen, det er jo mitt eget valg. Ny uke og nye sjanser. Jeg har satt meg som mål at kommende uke skal jeg ned en kg. Skal vi se hvor mange som klarer minst en kilo denne uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ninni70

Glemte helt veiinga i dag, men tar det også i morgen, så jeg er fremdeles med.

Tror ikke det har blitt noen endringer, da heller opp da det har blitt lite trening og mye stillesitting forrige uke. Men i dag er det på igjen, gir ikke opp, og er med på at målet er en kilo denne uken, må få litt fart på dette her..er jo ikke så lenge til bikinisesongen heller;)

 

ninni70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny i klubben i dag og kan sårt trenge motivering.

Deltar ikke på kurs (ennå!) og det høres derfor flott ut med felles veiedag her.

Har mål om å gå ned 10 kilo og vekta viste 75 idag.

 

Kan jeg slenge meg på?

Med ca. hundre cm rundt livet, så gikk det endelig opp for meg i dag at noe MÅ gjøres.

 

Solbæret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du godt bli med på veiedag hver mandag. Vi er ikke så mange og vi skriver ikke så veldig mye her inne ellers i uka, men det er lov! Tror flere av oss leser andre tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du godt bli med på veiedag hver mandag. Vi er ikke så mange og vi skriver ikke så veldig mye her inne ellers i uka' date=' men det er lov! Tror flere av oss leser andre tråder.[/quote']

 

Flott med skriving hver mandag ang. veiing nå i starten. Kan vel hende behovet for mer skriving melder seg etterhvert... Ser at det er tråder ang. trening og, men det får komme i neste omgang.

 

Håper på framgang til neste mandag. Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen gikk det ikke så mye ned, men sånn er det jo. Her er resultatene:

84,8/-0,3/18,8/66/100.

altså 300 gram nedgang denne uka... men 2 cm rundt livet og 4 (!) cm rundt rumpa! Så alt i alt er jeg fornøyd :-)

Og så håper jeg selvfølgelig på en skikkelig vektnedgang neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ildsjeler!

 

Jeg glemte også hele veiinga i går, og måtte ta det i dag. Men jeg ble overrasket!

 

Vekta stoppa på 67,4, altså ned 600 gram! :( Og jeg gikk inn to cm i livet også, så jeg er på 89 cm!! Endelig under 90 igjen!

 

Men jeg spiser fortsatt alt for lite, og det lille jeg spiser er jo helt på trynet! Så når jeg en eller annen vakker dag får ut fingeren og starter å spise fornuftig, kommer nok vekta til å gå opp igjen. Men da var det jo dèt med aktivitet da... Oh well...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig går det nedover :(

Dagens tall: 80,5/-1,2/13,5/67/?

Altså 1,2 ned denne uka. Men jamen var det på tide også!

Har vært ganske flink med maten, ligget rundt 1600 i snitt, og har 12 trimpoeng.

Pleier ha uregelmessig nedgang, akkurat som kroppen tviholder på vekta noen uker før den slipper seg ned et par hakk i slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...