Gå til innhold

17 mai.tirsdag 14.3.06


Gjest lkt26

Anbefalte innlegg

Min vekt stoppa på 84,8... kun 300 gram ned fra forrige tirsdag.... 8,6 kilo igjen til målet om 10 kilo til 17. mai.... skal nok holde hardt, men jeg gir ikke opp. All nedgang er en seier tross alt.

2 cm inn rundt midjen og 4 cm inn over hofteparti/rumpe gjør at jeg tross alt er ganske fornøyd med uken.

Lykke til med veiing dere andre også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å for en strålende morgen, nydelig sol og minus 19 blå!

 

I dag veier jeg 94,2 kilo. Siden jeg startet kostomleggingsprosjektet (for et laaangt ord) 1.1.2005, har jeg nå redusert vekta med 20 kilo:) Førti pakker smør...

 

Det føles helt topp! Mitt neste mål er under 90 kilo til 17. mai, og det håper jeg at jeg skal klare. Men uansett, jeg tenker langsiktig, og har det ikke travelt. Dette kostholdet, og disse trimvanene jeg har jobbet for å innføre, skal jeg leve med resten av livet.

 

Ha en fin, fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg har en drøm om 85 kg til 17. mai, men det skal holde hardt. Veide 93,5 på fredag, dvs 8,5 kg igjen. Spent på hva vekten sier i morgen. Blir nesten 9 uker å greie resten på. Gir ikke opp, men det skal holde hardt.

 

smukkeline

 

Kommer med nye tall (forhåpentligvis) i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Vekta viste 92,5 i dag, minus 1 kg den siste uken. Så nå har jeg 7,5 kg igjen til 17. mai. 7,5 kg på 9 uker = 0,8333 kg pr uke. Det skal holde hardt, men er vel ikke helt umulig. Jeg prøver i alle fall.

 

Ha en fin dag!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...