Gå til innhold

Motivasjonsgruppe: Unge Spreke!


Gjest TauZa

Anbefalte innlegg

For det er det vi skal bli.

Da har vi etter en lang tråd fått mange påmeldte til denne motivasjonsgruppa for de under 30

Jeg tenkte jeg skulle ta en liten oppsummering av de som har meldt seg på og hvor mye de vil ned.

 

20aar 20år 18kg

Aleksandra 20år 10kg

Alexandra 19 år 5 kg

CamillaSophie 20 år 15 kg

 

Cikki 22år 10-15 kg

Deitra 21år 17 kilo

Hanne85 21 år 25 kg

Helen 22år 20kg

Hellen ? 10 kg

Hetles 29år 5 kg

ILmakeIT 23år ?

Jente28 28år 10kg

Kine20 20år 8kg

Kinko 23år 25kg

Kjr 20år 20kg

Linda 26år 14kg

Linni 23år 5kg

Loopy 19 år 8kg

Mairiam 25 år ?

Marianne84 21år 20 kg

Marhan 21år 15kg

Minapina 20år 10kg

Mitaen 21 år 10-15 kilo

Musiker 19år 10 kg

Nina81 24år 10kg

Pia 25 år 10kg

Ripley 27 år 34kg

StineMarie 24 år 17kg

TauZa 22år 20kg

Timsie 27år 10 kg

Tornerose 22år 20kg

Trikk 21 år ?

Tussi 22år 15 kg

Yess 29år 40kg

(hvis noe er feil, skriv det så skal jeg gå inn å rette det)

 

Mer om hvordan vi skal gjøre det tar vi etterhvert.

 

Jeg foreslår resultat dag. Hvor mye ned i kilo og centimeter siden forge uke? Hva syns dere?

 

Hvil du være med i denne motivajsjonsgruppa kan du bare si fra så skal jeg legge deg til på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne85

er 21 år og vill ned ca 25kg:)

følger med på tråden...kunne kanshe hatt en fast dag å rapportere på ja??

 

ha en fin dag,jeg skal nå veie å måle og sende til min kursleder

 

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 21 år og vill ned ca 25kg:)

følger med på tråden...kunne kanshe hatt en fast dag å rapportere på ja??

 

ha en fin dag' date='jeg skal nå veie å måle og sende til min kursleder

 

Hanne[/quote']

 

 

du er på lista du hanne... Hvilken dag passer best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år' date=' startet på første kurs 9. januar og har hittil gått ned 6,6 kg. Skal ned 40 kg til sammen.[/quote']

 

Jeg la inn 34 kilo på deg jeg.. vet ar det bare er 33.4 igjenn bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også gjerne være med! :(

 

er 20 år, (nicket avslørte vel kanskje den biten..) og har 8 kilo igjen å gå ned før jeg har nådd mitt endelige mål..

 

Forslag: hva om det blir lagt ut en ny tråd hver mandag, så kan alle skrive inn resultatene i løpet av uka, alt etter som når de har veiedag. for det varierer jo veldig har jeg skjønt..

 

Bra navn foresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kan legges ut på mandag. Så får alle skrive inn etterhvert som de har sin veiedag. Gleder meg, da har jeg noe til å holde motivasjonen oppe frem til kursstart i uke 14 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytte nick fr Kjr til dette. :(

 

Off! det gir dårlige minner.. vi bodde på YMCA mptellet når vi først kom hit sammen med alle uteliggerene. Det STINKA cirkus! Men vet de har veldig fint trening senter heri Berkeley også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veie dag fredag.. så jeg må bare si så fornøgd jeg er med meg selv.. Ned 1.5 kilo!!! Sikkert bare fordi det er den først uka. Men det mottiverer og gir blod på tann. Viste ikke noe på cm bortsett fra en ekstra halv cm rundt overarmen er SÅÅÅ støl!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 kg er flott! :D

 

Jeg har ikke gått ned noe, har ikke vært flink de siste dagene. Meeen, til tirsdag SKAL jeg ha gått ned! Brukte den nye pulsklokka mi for første gang idag. 45 min spinning (inkludert oppvarming) samt 45 min styrke (medregnet alle pausene!!) resulterte i 625 kcal forbrent!:)

 

Jeg elsker YMCA!! Hadde det ikke vært for dem, hadde det nok vært hardt å komme på over 7 trimpoeng i uka. Nå ligger jeg på rundt 24. Og flere skal det bli!:(

 

That's why we stay at the Y-M-C-A!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg inne i "god-rytmen" igjen. De siste dagene har jeg spist MYE som ville fått alle GR-tilhengere til å bli sjokkerte. Men nå har jeg bestemt meg - jeg SKAL gi ALT frem til slutten av mai (og helt ti jeg når idealvekta!:( )!! Da skal vi nemlig til Hawaii! Vil ikke gå rundt å føle uvel og ille til mote. Så her skal det gis full gass!

 

Idag jogga jeg til YMCA og trente en time med vekter.

 

Imårra er det nyd tråd og ukerapportene kan starte.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ nå ble jeg missunnelig! Dette klarer du vet du! Du har jo bare den største gulrota hengende forann deg.. så nå er det bare å løpe etter den. Med andre ord: stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...