Gå til innhold

NED 20-30 KG, onsdag 15. mars


Gjest Smukkeline

Anbefalte innlegg

Gjest Smukkeline

Ny dag - nye muligheter :( Er fortsatt topp motivert, er spent på veiing på fredag. Håper på en kilo ned, men er fornøyd så lenge det går nedover. Hvert 100 gr teller jo :D

 

Skal ut å gå tur nå - følge eldstemann til skolen med minsta i vogna. Samler litt trimpoeng på den måten. Har planer om å sykle i kveld også.

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

Takk Trinny for at du er min "avstands" syklepartner, det hjelper meg veldig faktisk!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig melding:) I lige måte, jeg blir veldig motivert til mere trening av "konkuransen" vår. Håper du får vekttapet du ønsker til fredagen:)

 

Trinny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Takk for koselig melding:) I lige måte' date=' jeg blir veldig motivert til mere trening av "konkuransen" vår. Håper du får vekttapet du ønsker til fredagen:)

 

Trinny)[/quote']

 

Ja, det hadde vært deilig å se vekta lyse 92,5 mot meg - håper inderlig på det, men får ikke bli alt for skuffet hvis det litt mer... Skimter jo et 8 tall foran i det fjerne nå så :( Burde være der i begynnelsen av april håper jeg.

 

Smukkeline

 

PS! Regner med at det blir sykling på meg i kveld også, Trinny :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen,

 

Etter litt sykdom og nedgangstider er jeg i full gang med trening igjen. Var på bokse-aerobic i går - det er så knall! 75 harde minutter går utrolig kjapt, fordi man hele tiden gjør nye ting. Hvis dere skal prøve en ting på treningssenter: Velg boksing!

 

Jeg skal på kurs i morgen for første gang siden før jul. Er bekymret for hva den vekta viser; den er alltid mindre nådig enn vekta hjemme. Gleder meg til å gå på kurs igjen da. Komme litt skikkelig i gang.

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Da har jeg syklet i kveld! Det ble en sykkel tur på 15minutter, men aner ikke km siden det ikke var hjemme på min sykkel:) I morgen gir jeg full guffe igjen!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest colamay

Jippi:-) Hadde gått ned hele 2,7 kg på ei uke. Syns det var så utrolig mye at jeg gikk på vekta 3 ganger og jammen i meg stemmte den:-)

Bare litt over 10 kg igjen til målet nå....

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi:-) Hadde gått ned hele 2' date='7 kg på ei uke. Syns det var så utrolig mye at jeg gikk på vekta 3 ganger og jammen i meg stemmte den:-)

Bare litt over 10 kg igjen til målet nå....

 

Mona[/quote']

 

GRATULERER MONA:) Det er så velfortjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med et kjemperesultat!

Klapp på skulderen til Trinny og Smukkeline som er så flinke i sykkelkonkurransen!

Og lykke til til Tipp som begynner på kurs i dag!

Flinke er dere alle sammen!!!

Jeg har startet dagen med å gå til jobb i finværet. Er strålende motivert til tross for at vekten nekter å gjøre noen store krumspring. Dersom jeg bare fortsetter så må det jo bli fart på kiloene etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare på besøk innom linken deres..., men må bare skrive for å gratulere deg Mona med et kjempe resultat. Utrolig at vekta kan hoppe slik etter så lang tid slanking, det gir håp om at det er bare å fortsette når vekta i ukevis kan stå stille,en dag " taper" kroppen og må gi slipp:) HURRA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...