Gå til innhold

Ned 20-30 kg, torsdag 16. MARS


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Heisann,

Vårens tøy har begynt å ankomme butikkene. Utrolig inspirerende når man har klart å kvitte seg med "40 pakker smør"

 

Sola varmer godt om dagen her på Østlandet, og det frister til uteliv og trim.

 

Ha en fin dag alle slankevenner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Ja, i dag er det strålende vær. Det betyr trilletur for meg og minsta etterhvert. Ble ikke noe sykling på meg i går kveld, var støl i beina etter flere dager på rad med både sykling og langeturer. Så i går ble det kun en lang tur med barnevogn. Kommer sterkere tilbake i kveld, Trinny!

 

Ellers er jeg selvfølgelig veldig spent på veiing i morgen :(

 

Ha en fin fin dag.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På beøsk igjen på kanalen deres. Ble inspirert av deg Queen til innlegg om klær.

Klart det hærlig å gå på handel etter 40 smørpakker mindre, det kan faktisk være til stor hjelp for å fortsette jobben videre nedover. Ihvertfall var det stor motivasjon for meg etter 20 pakker smør, en ser at det en holder på med gjør noe med kroppen:)

Så om en ikke handler noe så ta dere en tur å prøve de nye vårklærne i noen størrelse mindre enn sist!!

 

Lykke til videre til dere i 20-30 kg gruppa, veldig inspirerende å lese innleggene deres også for meg som er inne i 40 + gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i tvil om jeg skulle spise middag før kurset i går, men fant ut at noe måtte jeg jo spise.. Pleier tross alt å spise litt før kurs, og jeg ville jo ikke jukse..

 

Dermed resulterte det hele i -0,9kg, og det bitre resutatet 90.0kg! -Jeg kunne klart å komme under 80 om jeg bare ikke hadde drukket det siste glasset med vann! Sukk :) Vet iallefall at jeg skal klare det til neste uke!

 

Gratulerer med å se 8-tallet foran Mona! Kjempeflott med ett sånt sprang etter så mange kilo ned! Jeg håper på å kunne hente deg inn igjen neste uke :(

-Kunne forresten ikke se at du skrev hvor mye (lite :D) det faktisk ble nå som du er under 90?

 

Neste torsdag fyller jeg 32 år, og da har jeg tenkt å gi meg selv en finfin bursdagsgave; Vekt under 90 kilo! -Det er en gave jeg virkelig trenger, og noe jeg kan ha glede av resten av livet! (Må vel jobbe litt for at den skal vare, men det er det verdt!)

 

Ha en fin dag alle sammen, og nå er det snart helg!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Neste uke vil du nok se et 8 tall foran tenker jeg :( Du er bare vanvittig flink.

 

Jeg håper å se et 8 tall foran i begynnelsen av april. Veide 93,5 på fredag, og er jeg heldig har jeg misten 0,5 - 1 kg til veiing i morgen..... Det er milepæler de lux å se at tallet foran blir mindre. Først fra tre siffret til to siffret og nå altså det å få et 8 tall foran.

 

Stå på - vet du klarer det :D

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere likevell med flott resultat, du går jo veldig jevnt og fint ned de siste to ukene. Bare det er jo positivt :( og 90 akkurat, da MÅ jo det bli under neste uke. Her er det bare å storme på å ta nye 0.9 kg. VELDIG LYKKE TIL TE DÆ.

Har fulgt deg med stor interesse siden nyttår. HEIA CAM-CAM. Var det 87 kg du hadde som påskemål, tror det kan være innen rekkevidde. Det er jo 4 uker til selve påskehelligdagene starter. STÅ PÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig følt at jeg har stått still på vekta de siste månedene, men når jeg blar tilbake i notatene ser at jeg jeg veide 98,1 i Januar, så har det iallefall skjedd noe! Veldig godt å få litt tilbakemeldinger også!

 

I kveld har jeg tenkt å gjøre alvor av sykkel-trening hjemme igjen! -Skal se på Prinsessen og Professoren (eller var det omvent?) på TV i kveld, og sykle litt samtidig! -Vi skal sette sykkelen opp i stua igjen, for det er så vanvittig kalt i kjelleren at jeg ikke blir varm når jeg sykler engang!

 

Kommer til å rapportere sykling i morgen!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Jeg har virkelig følt at jeg har stått still på vekta de siste månedene' date=' men når jeg blar tilbake i notatene ser at jeg jeg veide 98,1 i Januar, så har det iallefall skjedd noe! Veldig godt å få litt tilbakemeldinger også!

 

I kveld har jeg tenkt å gjøre alvor av sykkel-trening hjemme igjen! -Skal se på Prinsessen og Professoren (eller var det omvent?) på TV i kveld, og sykle litt samtidig! -Vi skal sette sykkelen opp i stua igjen, for det er så vanvittig kalt i kjelleren at jeg ikke blir varm når jeg sykler engang!

 

Kommer til å rapportere sykling i morgen!

 

CamCam[/quote']

 

Det betyr jo at du har gått ned 8 kg siden januar :( Det er jo bare fantastisk.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest colamay

89,1 kg CamCam.... Du har hele tiden ligget litt under meg. Men endelig var det min tur og ligge litt under deg. Men du tar meg nok snart igjen. Får ikke i meg nok mat osv om dagen sliter litt på hjemme fronten. Men har vært ute og gått ca 1 time med barnevogn i dag. Skal springe på jobb nå.

Ha en fin helg alle sammen hvis jeg ikke kommer innom noe mer denne uka.....

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89,1! -Det er ikke engang rett under 90, det er jo LAAAANGT under :(

 

-Da må jeg vel bare legge meg i selen og jobbe på for å klare å holde tritt!

 

Ikke bra å høre at du har det litt tøft på hjemmefronten forresten. Håper det er noe som løser seg lett, slik at du kan komme igang å spise riktig(ere) igjen!

 

Deilig med barnevogn, ikke sant? Nå er min så stor og rastløs at det ikke er mulig å få han til å sitte stille, men da han var liten var trilleturer det eneste som hjalp mot kollikken hans. Angrer litt på at jeg kompenserte med sjokolade og bakervarer hver eneste dag :) -Nåja, spist er spist og tatt av er tatt av! :D

 

Jeg følger iallefall tett med på deg Mona, og satser på at vi klarer 80 til sommeren? (Er det for ambisiøst?, Til Juli, altså?)

 

Smukkeline; Ja, jeg er egentlig helt enig! -Hadde dette resultatet vært på noen andre, så hadde jeg vært mektig imponert, men underveis føles det av og til som om det går for sakte.. -Det er viktig å ta noen tilbakeblikk av og til, slik at man virkelig kan se effekten av det man har fått til! Jeg er faktisk veldig stolt av meg selv, og det regner jeg med vi er mange som er her inne :)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen!

 

Jobbing og reising gjør at jeg ikke får vært innom så ofte som jeg ønsker, håper likevel jeg fortsatt får være en av gjengen.

 

Jeg må si jeg er utrolig imponert over dere! Dere er så flinke! Mengder med trim og "sykkelkonkurranser", masse ned på ei uka for deg Mona - hvilken motivasjon for deg!! - og snart er du Camcam og Mona forbi meg på vekta! Veier i dag (veidag på mandag, meeeen...) 82,8 kg, og har variert mellom 84 og 81 siden oktober. Kjempefestlig!! Skjønner helt klart at jeg gjør mengder med feil, når jeg ser resultatene deres. (trim, trim, trim, kanskje???)

 

Hotelmat og reising som gjør at jeg får lite struktur på mat inntaket i hverdagen kan nok få mye av skylda, mangel på trim likeså, men skjønner ikke hvordan jeg skal få presset det inn nå om dagen... Da jeg hadde en ukes tid på hotel, brukte jeg hele dagene på sykehus hos med min mor, og sovnet kl 21 med tv'n på. det tar på kreftene å være pårørende på sykehus, og trim var langt fra i mine tanker. Nå er jeg inne i en liten nattevakt periode, og da er kroppen på siden av meg selv, og jeg fungerer ikke til noe annet enn å jobbe.... Har fri til helga, håper på fint vær, en tur med staver hadde gjort seg for nå er det vel ikke så mye snø i marka, og da skal jeg ta med BÅDE steg teller og pulsklokke!!

 

Mandag reiser jeg ut i verden igjen for å jobbe, og blir det noen dager rolig, skal jeg få gått litt tur. Vi har staver i leiligheta der også. Men der får jeg ikke veid maten - eller meg selv. Kanskje til det gode, sistnevnte. de gangene vi reiser langt av gårde og må overnatte, har jeg nok med å slappe litt av, se til pasientene vi skal fly hjem, og spise, før vi tar av igjen. (Sist jeg var i Asia, tok jeg en times massasje, og det trengte jeg nok mer enn trim akkurat der og da!)

 

Beklager at jeg ikke har bidratt med noen positive skriverier den siste tiden, og bruker dere som "avfalls mottak". (Altså, det er ikke ment sånn, men redd det kan virke slik for dere...) Det er bare det at det er en hjelp for meg å få frustrasjonen ut å skrive inn her, og jeg ser tingene klarere når jeg har skrevet de ned. (joda, kunne vel skrevet en trist dagbok, men da hadde jeg heller ikke fått trøst og oppmuntring når jeg trenger det, av dere! :()

 

Er veldig sulten for tiden, og sliter med å komme ut av det også. Nå tenker jeg at det er "bare" torsdag, og flere dager til mandag og offisiell veiing, så jeg kan vel få utrettet sult-stillelse, noen gram ned og pittelitt med trim. Det er planen i allefall!

 

Ha en strålende dag, det er en fornøyelse å lese om resultatene deres, og inspirerende å lese om all trimmen dere får utrettet!

 

Xray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart Camcam husker du nesten ikke hvordan det var å veie over 89 kg!!! Tror ikke det tar mange dagene før du ser ditt vakre 8-tall foran, antakelig til neste veiing, om jeg kjenner deg rett!

 

Shopping er alltid moro når man kan kjøpe tøy man virkelig har lyst på, og ikke trenger å tenke på størrelsen! For min del er skape mitt fortsatt som en Boutique full av flotte klær - ja, som jeg fortsatt ikke får på meg! Skal ha en lystig stund der når jeg bare (:() kan komme ned noen kg.

 

Har jeg skrevet til dere at jeg har hengt opp et stilig oppslag på mitt kjøleskap, hvor jeg ramser opp alle tingene som motiverer meg til å gå ned i dekt, og de tingene jeg kan spise når jeg vil småspise? Hjelper jo ikke så mye når jeg nesten ikke har vært hjemme siden jul, hehe!! Men lista er fin å se på når jeg er her, om ikke annet!

 

God sykkeltur!!

 

Xray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten vitamin innsprøytning ville sikkert gjort deg godt! -Hvis du ikke klarer å få ett ryddig kosthold, så kanskje du burde spise litt multivitamin ved siden av??

 

Det er en tid for alt, og jeg forstår veldig godt at rollen som pårørende ikke lar seg kombinere med trim og sunne tanker. Går bedre med moren din?

 

Ellers høres det ut som du har en ganske tøff jobb! -Er du ofte i de samme landene, eller er du rundt omkring? Har du noen mulighet til å bli kjent med de lokale mulighetene for mager yoghurt, melk, kornblandingger? Frukt burde vel ikke være noe problem, og selv har jeg alltid med meg gulrot-skrelleren når jeg er ute og reiser.

 

Vet det er hardt når man faller inn i ett dårlig mønster. Har sittet litt fast i perioder jeg også, men dette er noe du kan komme deg ut av! -Sett dagen i dag som den siste du tillater utskjeielser! -La denne helgen være en skikkelig opptur med både trim, pakking og sunn mat!

 

Heier på deg, xray!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange flotte resultater denne uka!

Neste uke CamCam er du under 90. Noe av det tyngste ved vektnedgang er tålmodighet.

 

Jeg regner med at det ikke gikk veldig fort å gå opp i vekt, det er liksom litt av det samme når du skal ned igjen. Forskjellen er at da har vi ikke riktig så god tid som når vekta går opp. Hmmm... Hvis jeg skal bruke like lang tid på å gå ned som jeg brukte på å gå opp, så er det to år på 20 kg. Det er ikke det som er planen, men det setter ting litt i perspektiv.

 

Xray, det er et slitsomt og det er frustrerende å ha det slik du har det nå. I tillegg er det desverre slik at kroppen holder mer på vekta når du stresser og det er vanskeligere å gå ned. Det har vist noe med kroppens kjemi å gjøre.

Det du kan prøve på er å gjøre litt gymnastikk noen dager i uka. Jeg tror det finnes enkle programmer i GR-butikken som kan gjøres over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest colamay
89' date='1! -Det er ikke engang rett under 90, det er jo LAAAANGT under :(

 

-Da må jeg vel bare legge meg i selen og jobbe på for å klare å holde tritt!

 

Ikke bra å høre at du har det litt tøft på hjemmefronten forresten. Håper det er noe som løser seg lett, slik at du kan komme igang å spise riktig(ere) igjen!

 

Deilig med barnevogn, ikke sant? Nå er min så stor og rastløs at det ikke er mulig å få han til å sitte stille, men da han var liten var trilleturer det eneste som hjalp mot kollikken hans. Angrer litt på at jeg kompenserte med sjokolade og bakervarer hver eneste dag :) -Nåja, spist er spist og tatt av er tatt av! :D

 

Jeg følger iallefall tett med på deg Mona, og satser på at vi klarer 80 til sommeren? (Er det for ambisiøst?, Til Juli, altså?)

 

Smukkeline; Ja, jeg er egentlig helt enig! -Hadde dette resultatet vært på noen andre, så hadde jeg vært mektig imponert, men underveis føles det av og til som om det går for sakte.. -Det er viktig å ta noen tilbakeblikk av og til, slik at man virkelig kan se effekten av det man har fått til! Jeg er faktisk veldig stolt av meg selv, og det regner jeg med vi er mange som er her inne :)

 

CamCam[/quote']

Jeg har ikke egene barn. Passer bare ei jente noen ganger i uka og da er vi ute og går lange turer...

Jeg håper jeg veier ca 80 kg siste kurs kveld til sommern og tar de siste kg selv i sommer... Er snakk om bare 3-4 kg hvis alt går etter planen.... håper jeg kommer meg ned til ca 77 kg, totalt. Og når vekta stopper der. Blir det og ta bort litt løshud. Håper jo så klart på at jeg veier rundt 75 kg når alt er klart. Men merker på meg selv at jeg gir meg nye mål hele tiden. Mitt første mål var jo og komme ned til ca 85 kg. Dette målet satt jeg etter jeg hadde gått ned ca 25 kg. Så til slutt har jeg vel slanka bort hele meg hehe. Men er glad for hver kg som går bort.

Men er greit og ikke ha for store mål med en gang. Tror aldri jeg hadde kommet dit jeg er i dag. Hvis jeg hadde hatt så stort mål når jeg starta på GR.

Dette skal vi klare sammen. Fra 1/4 vil jeg få internett hjemme igjen. JIPPI. Da skal jeg være her hver dag......

 

Godt natt alle slankevenner........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...