Gå til innhold

Pilates


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

Gjest Tistelen

Hei alle dere som trener pilates!

 

Hva legger dere treninga under, yoga eller moderat styrketrening?

 

Trener forøvrig WINDSOR pilates og ikke den slappe som var med i iformbladet, windsor er en god del mer intensiv og tøffere mot kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kreps69

jeg legger begge to inn under yoga.den "slappe"bruker jeg som suplemang til 30 min gå tur og får litt poeng da og så(her skulle det vært smile tegn men det får jeg ikke til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kreps69

du har helt rett i at den iform pilatesen er slappere enn den andre.iform er 3 korte prog.og dvden w.pilates på 50 min.blir ikke svett og sliten men en har trimma og "leea"litt på seg.behaglig måte og trimme på syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kreps69

vi finner vår egen måte bruke den på,det er bra.som tidl.nevnt har jeg brukt iform dvden som tilleggstrim når jeg har gått korte turer i kulde,snø og vind.da blir det oppvarming først og så 30 min prog.

jeg lest her inne at en 30 min økt gir 0,9 trimpoeng men legger jeg den inn under yoga her gir det 0,6 poeng.jeg leste at en la det inn under moderat styrketrenig og da får man1,0 poeng for 30 min trening.hva legger du pilates under?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Trener jeg 20 min pilates legger jeg 5 min under styrketrening og 15 under yoga,

trener jeg 30 min pilates legger jeg 10 min under styrketrening og 20 under yoga osv.

 

Dette fordi noen øvelser er tunge og andre ikke, merker mye mer på magen og rumpe etter 20 min windsor pilates enn etter 20 min styrketrening på de samme punktene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...