Gå til innhold

NED 20-30 KG, fredag 17. mars


Gjest Smukkeline

Anbefalte innlegg

Gjest Smukkeline

Fredag og veiedag. Gikk på vekta i morges og veide 92,5, dvs minus 1 kg siden sist fredag. Er i grunnen godt fornøyd med det. Men er jo litt utålmodig da vet dere, skulle jo ønske at det raste ned. Men dette er jo den sunneste måten, og det går da nedover. Har totalt mistet 9 kg nå - kun (vel) 22,5 kg igjen til første mål som er 70 kg. Selv om trivselsvekta nok ligger på 67-68 kg.

 

Ha en strålende dag alle sammen i det fine været :(

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 kilo ned er jo et kjempebra resultat!! Håper jeg får like bra resultat på veiing på tirsdag.

I går ble det ikke noe trening på meg, men i dag skal jeg få til noe før Beat for Beat. I helga blir det nok en fin blanding av hjemmetrening og gåturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flinke dere er. Jeg går sakte men sikkerty ned jeg også men jeg er ikke i nærheten av de tallene dere viser til. Noen kilo igjen til 8 tallet kommer hos meg iallefall.

 

I morgen skal jeg feire 30årsdagen min, så jeg ble veid i dag og det viser minus 0.5 kg ned siden mandag, så nå blir det full skjerpings fram til påske.

Får vel kanskje sette meg ett påske mål jeg også og det må jo bli 90kg det da.

Håper på 85 til 17 mai...

 

Ha en fin dag alle sammen

 

Asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgangen Smukkeline! 1 kg ned er veldig bra og med tanke på treningen din så minker vel cm fort også? Jeg håper på noen gram ned til mandagen, men vi får se:) Har heller ikke syklet siden onsdagen, vært skikkelig støl og tung i kroppen- greit med en dags pause da;) Men idag skal det sykles en liten tur med skikkelig utstrekking etterpå!

- en tur innom butikken istad og påskesjokolade hylte forferdelig høyt! Var svak og tok med fylte påskeegg hjem:( Og har "kost" meg med ett til kaffen.. Leste på pakken at ett egg har 195 kcal:eek: Der gikk store deler av kosemerkene. Huff! Denne "kosen" er ett resultat av at jeg egentlig er sulten..

 

Ha en flott dag!

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg har vært ute å gått en times tur med minsta i vogn i dag, så der "høstet" jeg 2,9 trimpoeng! Får se om jeg får tid til å sykle i kveld, men har i grunnen planer om det. I underkant av 15 trimpoen så langt denne uken!

 

Jeg er nok ikke så god med målbåndet, for jeg syntes ikke akkurat jeg minker så veldig mye i cm. Men merker det på klær, så jeg har jo blitt minder og lettere :)Vansklig å måle på nøyaktig samme sted hver gang, kan jo ikke akkurat gå med tusjmerker på kroppen hele tiden heller ha.ha.. selv om det nok hadde vært best for å sikre rett målested hver gang.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med -1kg!!!! Stå på. jeg har nettopp begynnt på kurs..vekta stoppa på 101..jeg fikk palmesjokk...men men. skal klare å gå ned til 60-62...jeg er bare 162cm høy og 29år, Så nå er jeg mer motivert enn noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kurs i går kveld. Gikk et kurs før jul, hadde siste veiing i begynnelsen av januar. Jeg var knallnervøs og redd for at jeg hadde gått opp i perioden uten kurs. Men nei! Jeg hadde gått ned 1,7 kg. Skikkelig opptur! Nå har jeg gått ned 10, 7 totalt.

 

Da skal det sies at jeg har mye å ta av, og det er enda 29,7 kg igjen til målet. Men jeg er på rett vei:) Og over ti kg siden november er jeg fornøyd med.

 

Gratulerer til alle dere andre med gode resultater denne uka!

 

Nå gleder jeg meg til helg. Skal på hyttetur og gå masse med ski. Været er strålende, så dette må bli bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg nettopp vært ute å gått en god tur på 1 1/2 t, så nå er jeg fornøyd, og vov'en er sliten :cool: Det blir nok ingen vekt-trening i dag. I morgen er en ny mulighet!

 

Å, de påskeeggene er bare så gode, da Trinny,- klarer du å motstå fristelsen når du har flere igjen? Jeg tror jeg skal unne meg litt påskegodt når påsken kommer. Hvis jeg smaker på det nå, så blir jeg helt hektet. Har ikke spist snop siden jeg begynte, bare Lacryl :(

 

Gratulerer med flott vekttap! Jeg gleder meg også til å se 8-tallet foran. Det virker som om de siste kiloene tar utrolig lang tid, men det gjør jo ikke det. Problemet var jo at det var så langt ned. Første seier blir ihvertfall å komme under 90!!

 

 

Ha en super feiring i morgen Asjo og god helg alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen. Blir ikke noen trening på meg i dag heller, men gikk i alle fall en liten tur etter jobb, all bevegelse er vel bedre enn ingen bevegelse. Har ennå ikke nådd 10 trimpoeng denne uka så jeg får gjøre en skikkelig innsats i helga :-) Både i morgen og søndag så er planen å gå en lang tur på minst 10.000 skritt i tillegg til en treningsøkt hjemme. Så da skal det jo bli fart på poengene (og grammene også håper jeg...).

Ha en flott fredagskveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflinke dere er, 1 kg er mye og 1/2 kg er kjempebra. Er skikkelig nervøs, skal veies i morgen.

 

Det blir nok litt snop her i kveld også. Den ene datteren min prøver å gå mer over til et kosthold med få raske karbohydrater og uten lyse melsorter, så da fikk hun snacksgulrøttene jeg egentlig hadde planlagt å spise i kveld. Da ble det jo litt sjokolade på mor. Uff og uff. Min gamle kursleder, henviser ofte til henne, sa alltid, bare ikke marispan. Det er det verste.

 

Smukkeline, 67kg er målet for meg også. Det skal bli bra tøft, men jeg skal.

 

Trim har det ikke blitt noe av enda, er nesten i koma om kvelden og sovner over alt. Mye mer trøtt nå enn før.

 

Ha en trivlig aftens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ombestemte meg!Så nå har jeg tatt en liten runde kinetic. 2,2 trimpoeng og 446 kcal forbrent :-)

Mitt mål er ikke så langt unna deres, Astra og Smukkeline, 66 kilo er trivselvekt :-)

NÅ kan både jeg og alle dere andre ha en flott fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Gikk på kontaktmøte og hjem igjen i dag. Det ble ca 2 timer tilsammen.

Har hittil "tjent" hele 18,4 trimpoeng denne uka, og er så stolt.

Jeg har også et mål på ca 68 kg. Er 168 cm lang, og veier nå 83,2 kg. Er virkelig spent på mandagens veiing ettersom det ble 0 forrige uke.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på kontaktmøte og hjem igjen i dag. Det ble ca 2 timer tilsammen.

Har hittil "tjent" hele 18' date='4 trimpoeng denne uka, og er så stolt.

Jeg har også et mål på ca 68 kg. Er 168 cm lang, og veier nå 83,2 kg. Er virkelig spent på mandagens veiing ettersom det ble 0 forrige uke.

 

Hangglidern[/quote']

 

 

Heisann Hangglidern,

 

Bra jobba. Når vekta står stille, vil du merke det på målene når du er en aktiv trimmer:)

Skal du begynne på hanggliderkurs nå i vår?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Heisann Hangglidern' date='

 

Bra jobba. Når vekta står stille, vil du merke det på målene når du er en aktiv trimmer:)

Skal du begynne på hanggliderkurs nå i vår?:([/quote']

 

 

Trodde det skulle bli kurs i vår, men det er visst utsatt til høsten - synd.

Regner med å bli skikkelig sprek, lett og lekker til da (tjihi :D )

Da blir det vanskelig å passe inn i " Førti, Feit og Ferdig"

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det skulle bli kurs i vår' date=' men det er visst utsatt til høsten - synd.

Regner med å bli skikkelig sprek, lett og lekker til da (tjihi :( )

Da blir det vanskelig å passe inn i " Førti, Feit og Ferdig"

 

Hangglidern[/quote']

 

Da kommer du til å sveve over skyene, og glede deg over å ha fullført de 2 målene; fått et lettere liv og en flott hobby:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Da kommer du til å sveve over skyene' date=' og glede deg over å ha fullført de 2 målene; fått et lettere liv og en flott hobby:) Lykke til![/quote']

Morsomt å se at du følger med meg.

 

God helg

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...