Gå til innhold

Ned 20-30 kg, lørdag 18. mars 2006


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Hei på deg:)

 

Denne uka har jeg ikke tjent et eneste trimpoeng enda. da formen har vært meeeeeget laber. Håper å komme meg ut en liten tur i dag.

 

Ønsker alle en fin dag, og ei god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn alle sammen.

 

Queen: Er ikke du en av de ivrige trimmerne her inne? Da kommer det vel noen poeng på deg i løpet av helga, regner jeg med :D Jeg har heller ikke fått den store summen trimpoeng, men det er jo ikke noe nytt for min del....

 

Smukkeline: Gratulerer en hel masse!! Knallbra med en hel kilo ned! Klart du syns det går sakte, skulle vel helst vært 5 kg i slengen - for ikke å gå de opp - men som du sier, sakte er nok det beste og sunneste. Jeg gjør det jo svært så "sunt", surrer opp og ned blandt de 5 samme kiloene hele tida, hehe!

 

Asjo: Gratulerer med 0,5 ned, knallbra!! Jeg er skikkelig misunnelig på dere! (Selv om det er min egen feil at jeg ikke går ned og blir der..)

 

Tipp: Syns det er en bragd av deg å gå ned 1,7 kg mens du ikke har vært på kurs! Skjønner godt du er stolt, det skal du absolutt være! Gratulerer!

 

Hangglidern: Hvordan i huleste får du brukt 18,4 trimpoeng?? Det må jo ta masse tid?? Eller bruker du sinnsykt mange poeng i timen, på råhard trim? Du er jo råflink! Jeg skulle gjerne hatt den oppskrifta - og den tida - eller er det snakk om prioritering??

 

Ebelle: Ingenting gir så god samvittighet som når man har slått fast at man ikke får trent (eller ikke har lyst/ikke har tid), og man faktisk gjør det likevel!

 

Camcam: Svar fra forrige dagen. Jeg reiser over hele verden - mest Europa - og henter hjem dårlige pasienter med ambulansefly til Skandinavia. Vi er derfor "over alt", og det nytter ikke å bli kjent noe sted, selv om vi er noen steder oftere enn andre. Dere vet hvordan det er når dere skal laaaang avgårde på ferie? (Til USA, Asia, Australia og andre) Da holder det ikke bare med sunn mat - i allefall ikke for meg - og fristelsene er OVER ALT. Vi har vår egen catering ombord, og der er det selvsagt både sjokolade, pringles, osv, i tillegg til mye smørbrød, som oftest er maten, men heldigvis masse frukt som nevnt tildigere, men kan jo ikke leve på frukt når en tur kanskje varer 27 timer totalt.... (med alle mellomlandinger.) Turene ned for å hente pasientene blir lange, og da skravler vi, leser og spiser... Er også vanskelig å ta med seg egen mat på disse turene, men skal se om jeg kan få til en pakke knekkebrød og tubeost, selv om det er litt flaut overfor flygerne og legen.... (Får gå på do å spise det... :)) Nå drar jeg avgårde igjen på mandag, så får se hva kommende uke bringer. Når vi ikke har turer, bor vi i ei leilighet, og der er selvsagt mulighetene for bedre kosthold og litt trim tilstede, men har ingen matvekt der, og har ikke plass til å ta med GR boka. (Kun håndbaggasje, pga liten plass i ambulanse flyet.)

 

Jada, jada, jada, hadde ei snikveiing i dag igjen.. Vet jeg ikke skal gjøre det, og VET at mulighetene er STORE for at mine 82,2 i dag, er byttet ut med kanskje 83 på mandag som er den egentlige veiedagen. Hadde 83 sist mandag. Men jeg BLIR inspirert av at jeg er 0,8 ned i dag, i forhold til på mandag!

 

Siden jeg har vært så mye borte, er det kaos i leiligheta, og jeg må prioritere rydding så jeg finner frem. Så må jeg antakelig få levert PC'en til "rens", den er usannsynlig treg! :( Har også planer om en times tid med Billy i dag og i morgen, og er jeg riktig flink, blir det også 20 minutter med Maria Winsor. Men dere vet vel nå hvor flink jeg er til å planlegge ting som ikke blir... Og det var det med den tida...

 

Vi skrives, er på nett i Danmark så sant jeg ikke er ute og flyr. God helg!!

 

Xray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Xray, du verden så spennende jobb du har. Men, den er nokså utfordrende da. Selvom du kan jobben din, blir du vel litt stressa iblandt. Jeg ønsker deg virkelig lykke til - og jeg har stor forståelse for at det blir vanskelig med maten innimellom. Kanskje du kunne ha en liten pose med kornblanding med deg på flyet, ja, hvis du har tilgang på youghurt eller tilsvarende. Forstår at du ikke kan leve bare på frukt, men mange av kornblandingene er ganske bra. Da får du mer variasjon i kosten.

 

Vekta var ikke strålende i dag, samme som sist, null ned. Æsj. Vekta står fast på 84.1 kg. Nå er ikke jeg særlig høy eller muskuløs, så det er ganske mye. Det var nok rødvinen forrige helg som har gjort sitt. Men, 2 cm ned rundt livet. Det er da alltids noe. Treninga har ikke kommet igang. Blir sittende å jobbe altfor mye og er helt kake om kvelden.

 

God helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Bruker dagen til lesing av Dr Phils bok:) Begynt å jobbe med de første nøklene, det er kjempe intresant å lære om seg selv. Jeg er ferdig med kapitel 1 som omhandler Riktig tenking og lære seg å utfordre alle våre negative tanker:) Ellers går det i sunt kosthold her og litt trim skal det bli senere! Jeg skal på trimsykkelen; sykle 5 km og så strekke godt ut! Det tror jeg er viktig nå, for kjenner bena verker og er skikkelig tunge:(

 

Ha en fin lørdag!

Trinny:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Hangglidern: Hvordan i huleste får du brukt 18,4 trimpoeng?? Det må jo ta masse tid?? Eller bruker du sinnsykt mange poeng i timen, på råhard trim? Du er jo råflink! Jeg skulle gjerne hatt den oppskrifta - og den tida - eller er det snakk om prioritering??

 

 

Må nok si at jeg prioriterer å trimme litt ja. Denne uka har jeg vært spesielt flink, men pleier å ligge på ca 15 poeng pr. uke. Jeg prøver å trimme enkle ting, som gange, ski og svømming. Hvis min mann skal bort, så sitter jeg på et stykke og går hjem. (lettere å ikke snu for tidlig da, for hjem må jeg jo)

Denne uka har jeg gått veldig mye. En kveld ble det hele 1,5 mil på 2,5 timer. Går ellers ganske mye på ski når anledningen byr seg. Prøver å gå til og fra når anledningen byr seg. I går hadde jeg fridag, og gikk på kontaktmøte - det ble 1 mil. Har sjekket farten, og den er minst 6 km pr. time. Blir jo selvfølgelig svett, men det må tåles. Jeg vil virkelig lykkes, og vekta har gått jevnt nedover siden på januar. Jeg har ikke problemer med sug etter noe som helst - spiser ganske variert, og mye grønt. Er også veldig oppsatt på å drikke minst 2 liter rent vatn pr. dag. (dette kommer i tillegg til te ol.)

Skriver inn alt jeg spiser hver dag - noterer i bok og legger inn på ettermiddagen. Dette gjør at jeg ikke sklir ut. Planlegger og smører neste dags matpakke kvelden før. Det har blitt en vane etterhvert.

Håper dette ga deg litt av "oppskrifta" - enkelt men effektivt.

 

Hilsen Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var ikke så ille dette da. Jeg har nettopp kommet hjem etter min aller første økt på treningsstudio MED APPERATER! Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle prøve meg ut på, men det var jo helt greit :cool: Det fristet til og med til gjentakelse, ikke dårlig.

 

Jeg har faktisk kommet over 15 trimpoeng denne uken. En stor personlig seier. Jeg har bare et eple igjen før jeg skal begynne på mitt andre trimtre. Det er jo ganske morsomt at noe så enkelt egentlig er ganske motiverende. Blir hvis aldri for gammel til å bli inspirert av klistremerker :(

 

Veiedag på mandag. Forhåpentligvis litt nærmere 8-tallet .....

 

Ha en flott lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg gått tur, trent 50 min aerolates + en halv time kinetic :-)

5,2 trimpoeng idag og har bikket 16 så langt denne uken. Med en time squash i morgen så tipper jeg 21! Dette MÅ da gi resultater?

Kan selvfølgelig ikke regne med å holde oppe dette nivået over tid, men nå i begynnelsen så prioriterer jeg å bruke fritiden til trim!

Håper det fortsetter å være så moro lenge, og Korsa, du har rett, vi lar oss ennå motivere av klistremerker ;-)

Ha en flotters lørdagskveld alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...