Gå til innhold

Ned 20-30kg SØndag 19mars


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Her er det nydelig dag; klar himmel og strålende sol:) Jeg har funnet frem varmedress og pledd og skal ut i solen på en lun plass. Med varme, litt options kakao og en appelsin så blir det nesten som påskeferie:) Herlig!

- Sykkelturen tar jeg senere i kveld, sammen med litt lett aerobic. Har startet dagen bra, spist frokost og drukket en del vann alt. I morgen er det veiedag igjen, men jeg tenker nesten ikke på det siden jeg ikke har hatt nedgang på lenge. Jeg kan for all del ikke miste motet nå, så jeg holder meg til opplegget og trimmer jevnt.

- sykkel resultater kommer litt senere!

 

Ha en flott søndag alle sammen; nå går det fort mot påskeferie!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

I morges ble det en gåtur på ca 1 time i nydelig vær. Mannen min er syk, så han lå enda.

Etterpå ble det "plikttur" i kirka med yngstegutten som skal konfirmeres.

 

Da jeg kom heim ville ei venninne at jeg skulle bli med på en skitur - koselig.

Jeg ble med, så i dag har jeg fått brent av noen kalorier ja.

Tilsammen 5,7 poeng i dag og 24,1 poeng i løpet av hele uka.

 

Er veldig spent på veeinga i morgen, håper det har blitt litt futt i sakene. (ingenting nedgang forrige uke )

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg har sittet i solveggen i dag jeg mens minsta sov. Så i dag ble det dårlig med trimpoeng. Får skjerpe meg i morgen, men det var så deilig å sløve totalt.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt en fin helg. I går gikk jeg tur + trente hjemme. I går kveld var vi på middag hos et vennepar og jeg klarte å være forsiktig med pizzaen som ble servert, samt holde meg unna potetgullet og dippen OG drikke bare vann. Veldig stolt

I dag har jeg trent squash og etter det har jeg gått ca 7 km tur sammen med venner, dog endte turen i utepils og det er jo ikke så sunt... men årets første utepils er en herlig ting!!!

Nå er jeg klar for en ny og sunn uke. Skal til Berlin neste helg sammen med et vennepar... og det blir nok en kjempeutfordring. Pleier å bli MYE pils på sånne turer... hmmm... På den andre siden så går man også mye på storbyferier så jeg skal ta med skrittelleren og se hvor mye det faktisk blir

Med 21,3 trimpoeng så krysser jeg fingrene for nedgang denne uka, men i og med at jeg sikkert også er i ferd med å skape muskler så tør jeg ikke håpe på så mye. Veiedag på tirsdag så da får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- for at du trodde på meg! Takket være din kommentar, fant jeg motivasjon og oppnådde 8 trimpoeng i helga. Tusen, tusen takk:)

 

Jeg ønsker deg, og alle andre slankevenner lykke til i uke 12:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...