Gå til innhold

Ned 20-30mandag 20.03


Gjest lkt26

Anbefalte innlegg

hei hei alle sammen......

 

ja da var starten på en ny uke kommet...

Jeg er igrunnen litt fortvilet i dag.jeg klarer ikke holde meg borte fra sjokolade.

har siste uka spist iallfall 3-4 store sjokolader ++++.

går på kurs,og skal jo da ikke spise det helst.iallfall ikke utover kosemerker.men di forsvinner jo fortere en jeg kan si bø.blir så frustrert.noen som har noen gode råd?må nok kalle meg sjokoman.har klart meg en hel uke uten godt for noen uker siden.så var mi ute og gikk tur og da jeg kom til butikken klarte jeg nesten ikke gå pga føling(jeg er diabetiker).da var det jo så greit og ha det som unskyldning.jeg er et veldig svakt meneske og viljestyrke vet jeg ikke hva er.jeg blir så sinna!!!!!!pleace kom med noen råd vist dere har noen.....

 

men jeg er blitt en reser til og trimme da.7trimpoeng kunn i går og jeg har 15 til nå...er storfornøyd jeg med det.men spiller jo ingen rolle når jeg trøkker i meg så mye snop.men nå er det stop.skal utfordrwe meg selv.skal gi meg selv to hundre kr uka som jeg holder meg uten sjokolade.skal kun ha lackryl hvis det kniper i uka,og sukkerfri mentos på lørdagene.når det gjelder brus drikker jeg kun pepsi max,så har jeg lyst på det tar jeg det.er veldig flink til og drikke mye vann.så noe er jeg flink til. jeg er spent på og se om jeg klarer målet mitt til 17 mai.spennende og se på kurs i morgen om jeg har gått opp eller ned.sikkert opp med al den sjokoladen.nå skal jeg ut og lufte barna med en lang gåtur,og så skal jeg hjem og danse på dansematta mi mens di sover etterpå...deilig...

 

spent på og høre hvordan det går med resten her etter helga...

 

Ha en fin dag alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fantastisk hyttetur i helgen. Mye ski-gåing, men også avslapping og kos. Var blid og fornøyd i går ettermiddag, da vi skulle gå på ski fra hytta og til bussen for å dra hjem. Gjett hvem som tråkket over og vrikka foten! Det ble en rimelig smertefull skitur... Men jeg kom meg gjennom den. Nå håper jeg bare at smertene går fort over, sånn at jeg får trent som normalt. Håper å få dratt i svømmehallen i kveld.

 

lkt26: Det er ikke lett å skulle slutte med alt på en gang... Du skal være kjempestolt over at du beveger så mye på deg, og at du drikker mye vann! Klarer du også å spise mange nok måltider?

 

Når det gjelder sjokolade-spising, så tror jeg ikke at det å slutte helt med søtsaker er en varig løsning. Men kanskje du kan klare å trappe ned? Det er hvertfall viktig å tenke at slaget ikke er tapt dersom du har tatt en bit! Hvis du klarer å kose deg med en plate, er det mye mindre farlig enn dersom du tar det du har fordi du "gir opp". Men du har fått til masse allerede! Husk det! Jeg tror på at du klarer dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg hadde en vektnedgang på hele 200 gram:) He,he helt latterlig egentlig! Man får le gjennom tårene, sier jeg bare:rolleyes: Får rulle opp ermene og fortsette i mine gode spor:) Men jeg er mildt sagt frustrert ja..

 

Kommer innom med sykkel resultater i ettermiddag:)

Fortsatt fin dag alle sammen!

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Unnskyld at jeg er så glad trinny, men jeg gikk faktisk ned hele 1,4 kg denne uka.

Jeg er kjempestolt, og håper du ikke føler deg såret av den grunn. Neste gang er det din tur,

Legg veiingen bak deg, og fokuser på riktig kosthold og trim istedet.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Har vært ute og gått lang tur i dag, hele 3,6 trimpoeng tjent :( Var innom butikken og lastet barnevogna full av tunge ting, melk osv. Så fikk litt "gratis" motstand ekstra..

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg er så glad trinny' date=' men jeg gikk faktisk ned hele 1,4 kg denne uka.

Jeg er kjempestolt, og håper du ikke føler deg såret av den grunn. Neste gang er det din tur,

Legg veiingen bak deg, og fokuser på riktig kosthold og trim istedet.

 

Hangglidern[/quote']

 

Så flott!! Du har all grunn til å være glad! Jeg har holdt meg til sunt kosthold og trening i en god stund., men desverre ikke hatt særlig nedgang:( Jeg har sykdommen lavt stoffskifte og det gjør vel sitt til at jeg sliter ekstra. Men jeg er glad på andres vegne for det:) Stå på videre; det gjør jeg også:(

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Hei

 

Jeg hadde en vektnedgang på hele 200 gram:) He' date='he helt latterlig egentlig! Man får le gjennom tårene, sier jeg bare:rolleyes: Får rulle opp ermene og fortsette i mine gode spor:) Men jeg er mildt sagt frustrert ja..

 

Kommer innom med sykkel resultater i ettermiddag:)

Fortsatt fin dag alle sammen!

Trinny[/quote']

 

Hei på deg!

 

200 gr ned er i alle fall ned og riktig vei. Vet det er lite motiverende, men du går som sagt i alle fall nedover. Det er vel vanlig å nå noen platåer (trappetrinn) underveis. Kanskje du merker forskjell i cm? Du har uansett en sunn livsstil som er bra for kroppen.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ikt 26, den der kjenner jeg igjen. Skulle bare ha to risbrød på fredagen, men det holdt ikke, nei. Vet hva som er noe av problemet. Vekta står stille og det er ikke gøy. I tillegg spiser jeg for lite om dagen og er altfor sulten om kvelden. Og i tillegg til det er jeg innmari glad i sjokolade. Skulle ønske jeg kunne spise hva jeg ville! Trimmen går det også dårlig med. Gikk en time i går og beinet er forsatt vondt.

 

Hangglidern, alle er glade på dine vegne. Jeg unner deg fin vektnedgang, men er litt misunnelig. Samtidig er nok du mye flinkere med mat og trening enn jeg er.

 

Trinny, 200 i minus er 200 i minus. Nok av 200 bli tilslutt en kilo.

 

Da går vi på en ny uke med nytt mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Unnskyld at jeg er så glad trinny' date=' men jeg gikk faktisk ned hele 1,4 kg denne uka.

Jeg er kjempestolt, og håper du ikke føler deg såret av den grunn. Neste gang er det din tur,

Legg veiingen bak deg, og fokuser på riktig kosthold og trim istedet.

 

Hangglidern[/quote']

 

Det er jo helt strålende :( gratulerer masse med flott innsats som gir fantastiske resultater. Håper på minus 1 kg denne uken også, men er redd det skal holde hardt.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer både med 1,4 kg og 200 gr. ALT teller, selv om man kan bli litt demotivert når det går treigt.

 

Selv hadde jeg en oppgang på 0,5 kg på egen vekt i morges :eek: Er det mulig, jeg ble helt svett! MEN, i kveld, på kurset, viste vekten NED 0,4 :( Jeg ble like glad som om det hadde vært ned 2 kg! Fikk min månedlige i går, så jeg er storfornøyd med resultatet!

 

Hadde 17 trimpoeng denne uken -> STOLT. Trim har vært noe svært forhatt hos meg tidligere, så dette er seier på mangen fronter!

 

Denne uken skal jeg veie, måle og skrive alt. Skal virkelig skjerpe meg inn. Prøver å spise 5-6 måltider om dagen, da blir jeg ikke "fysen" på kvelden. Det er kjipt når sjokoladesuget overtar :mad:

 

Ha en fin kveld, alle sammen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle mine slankevenner!

 

Jeg bare må sprekke bobla: Jeg hadde gått ned 1,1 kg siste uke, og DET er stort for seige Xray!!! T.o.m. litt inn i midjen, ja ikke mer enn 0,5 cm, men som jeg mener å ha nevnt før, en halv cm her og en halv der, blir fort borte av slikt! Jeg er så glad, og jeg blir så motivert av det! Også blir jeg så glad for at jeg har dere motivatorer her inne, som jeg kan "snakke" med og "høre på", når det går trådt - som det har gjort og gjør for det meste. Får se hvor lenge denne nedgangen varer, men motivasjonen er i allefall mye bedre! (akkurat i dag, tør ikke være aaalt for mye optimist!)

 

Queen: Tusen takk for at du takker meg for dine bragder, men jeg tror helst du skal takke deg selv! Uansett, det er så hyggelig å høre at man er årsak til at andre blir glade og lykkes med det de ønsker/plages med!!

 

Hanglidern: Det er jo bare helt fantastisk, 24 trimpoeng!! Du fortjener VIRKELIG den nedgangen! gratulerer kjempemasse!!!

 

Trinny: Jeg syns du er kjempeflink! Du sliter og sliter, men du kommer jo videre! Glem ikke det! Og du er jo rene Catwoman når det gjelder å trene! Syns ikke jeg leser om annet enn at du har syklet og trent! Jeg syns du er kjempeflink! Har vært "med deg" lenge nå, og vet hvor mye du har slitt, men du har mer stål i nesen enn meg, for du holder ut mer enn hva jeg gjør! Du har jo gått ned en del nå, har du ikke? Mens jeg kaver med de samme kiloene igjen og igjen. Nå håper jeg at jeg skal klare å krype under 80 kilo, selv om det vil ta en stund, men tenkt så deilig hvis jeg slipper å gå opp igjen, på veien videre ned! Har jo slanka bort de kiloene over 80 noen ganger nå.

 

Lykke til dere andre også. Kommer nok innom flere ganger ila uka, vet ikke om noen flyturer med det første, selv om det snur seg fortere enn vinden.

 

Klemmer utdeles til alle fra en lykkelig Xray! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Xray, Hangglidern, Korsa, Trinny og dere andre som har nedgang denne uka! Selv er jeg allerede nå nervøs for veiing i morgen tidlig... men jeg har 21,3 trimpoeng forrige uke og vært flink med maten så noe nedgang må det jo bli....? Eller? Spent i alle fall, jeg rapporterer i morgen!

I dag har jeg trent kinetics her hjemme, ikke så lang økt, men 400 kcal forbrent er tross alt 400 kcal forbrent.

Jeg krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED FLOTT VEKTNEDGANG! BLE SKIKKELIG GLAD PÅ DINE VEGNE:)

 

Vi har vært i samme situasjon vi, for jeg har også kun gått ned og opp igjen de samme kiloene. Tilsammen bare gått ned 0,7kg fra utgangspunktet. Men vi gir ikke opp for det! Uansett blir jo kroppen sunnere:)

 

Ha en fin uke!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk da ned 100 gram mer enn forrige uke... men ser ikke ut som det skal bli lett dette.... Bare 400 gram nedgang denne gang syns jeg er urettferdig siden jeg hadde 21,3 trimpoeng OG var flink med kostholdet! Men, jeg får bare gjøre som deg Trinny, brette opp ermene og fortsette i det gode sporet. Dette var uke 3 og jeg har nå en total nedgang på 1,8 kilo... holder hardt med 5 kilo til påske da... men jeg gir ikke opp. Denne gang skal kroppen og kiloene gi tapt!!

I dag er jeg snufsete og forkjøla... huff, må riste av meg det i alle fall.

Lykke til til dere som ennå ikke er veid.

 

P.S. Men har gått ned nok 1 cm over rumpa da, ser ut som det er mye å ta av der... (som om jeg ikke visste det....). Så langt er 5 cm borte fra rumpe/hofteparti. Og 2 cm borte fra midja. Men så har det kommet til en cm over brystet... mannen min mener at det er muskler under puppene som har løftet dem.. he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...