Gå til innhold

Motivasjonsgruppe-ned 40 + uke 12


tirben

Anbefalte innlegg

Ja er det ikke herlig med sånne opplevelser Looser?!! Tenker du ble fin!!

Gleder meg til jeg også får på meg støvletter, det er noen år siden.

GO GIRLS!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

Jeg klippet tåneglene mine for et par dager så lett som bare det, hjelpe meg det kjentes bra! Kanskje jeg også kan kjøpe meg støvletter til neste år?

 

Gratulerer alle som går ned! God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EllenFit4Fun

Hei jenter! Jo da jeg er fortsatt i live.

 

Forrige uke/helg var skikkelig "dritt" Bare raste på 4 kg, men jeg skjønte at d var vann. Men var heller ikke særlig flink med maten. Jeg var kjempehoven, og i skikkelig dårlig form. Humøret var der etter, og jeg kan vel ikke på stå at jeg følte meg så veldig i humør til noen ting.

 

Men...... denne uken derimot.

 

Startet med at jeg nesten fikk meg jobb. Ble bare forbigått av en søker fordi dette var et sykevikariat og personen hadde 10 år mer erfaring enn meg. Så d var litt opptur. Torsdag hadde jeg veiedag, og til min store overraskelse viste vekten 1,4 ned. Jippi jay.... 1,5 i midje og hele 1,5 rundt lår. I tillegg har jeg barnefri i helgen, og skal ut å kose meg med en venninne i kveld, og kino i morgen. Vi skal på indisk restaurant. Det er en utfordring, men d er veldig greit fordi sausen kommer ved siden av, og d er mye rent kjøtt å bestille.

 

Så bra at d går bra med dere andre. De som har fått noen gram på igjen, d går nok nedover igjen. Alle uker kan ikke være like bra, se hvordan jeg har strevd med å finne motivasjonen.

 

Lo litt av meg selv i går da jeg parkerte bilen på parkeringsplassen forran butikken - "F..." tenkte jeg for meg selv. Hvorfor tok du bilen???? Du skal jo bare ha 1 brød og litt grønnsaker. Jeg hadde rett og seltt satt meg i bilen av gammel vane - neste gang går jeg når jeg har tid og skal ha så lite.

 

Ønsker alle en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tur i dag. Et halvt kilo siden forrige onsdag' date=' og har nå gått ned totalt 8, 6 kilo på 6 uker. Strålende fornøyd, og gratulerer meg selv igjen... hehe

 

Tvi tvi alle sammen!!![/quote']

 

Du pleier å være så flink til å skrive og til å oppmuntre og kommentere! Håper det går bra med deg. Selv du kan neppe være like pigg og flink bestandig! Du står sikkert på som bare det, har vel ikke tid til å skrive.

Selv er jeg spent på veiing og måling i morgen - målte det som en gang var midjen forrige mandag, første gang. Ikke så mange trimpoeng denne uken, men det har likevel dukket opp noen gullepler. Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna vekten mellom veiingene.

Jeg strever meg g'ene, vannet og fordelingen av måltidene - er ikke så flink til å spise med jevne mellomrom på jobb. Kommer ofte hjem med den siste matpakken. Jeg har med kveldsmaten som lunsj nr 2, så blir det heller frukt og yoghurt om kvelden. Bjørnebær (frosne) i lett yoplait med skogsbær eller blåbær eller bringebær, og en klatt med mager kesam er et storartet kveldsmåltid. Dekker både kos og søtbehov og er godt for fordøyelsen.

Svøm videre, jenter, i morgen begynner ny uke! Snart er det påske med mange turmuligheter!

Hilsen R, som absolutt er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merete28

Takk for det "jegvilogblimed" Jeg prøver jo så godt jeg kan. Et klapp på skulderen er viktig... både å få og gi. I tillegg så er jeg så heldig å få MASSE klapp på skuldera og applauser fra familien, så da kan jeg jo jaggu være flink til å sende noen videre også.

 

Hver onsdag (veiedag) pleier jeg å sende meldinger til et par allierte som bor et stykke unna. Nå sist uke, var jeg litt treg, og utpå formaiddagen tikket det inn 2 tekstmeldinger, men folk som etterlyste vekt og cm rapport. Og også med et lite "del det selv om det ikke er så positivt... vi klapper når det går bra og oppmuntrer når det ikke går bra..."

 

Er litt lite aktiv på sidene her... jeg holder på å flytte, og har derfor mitt svare strev bare for å få tid til å legge inn maten her.

 

Så... på tirsdag setter jeg meg på flyet, og skal da bosette meg i Tromsø. Så om det er noen her fra Tromsø, så gi gjerne et pip... kjenner nesten ingen som bor der.... så er litt spent.

 

I tillegg til vektnedgangen, så har jeg nå vært røykfri i en måned og 2 dager. OG da jeg smugveide meg i dag... så manglet jeg 300 gram på å ha gått ned 10 kilo....:(:D Er nok flyttingen som merkes... er jo i konstant bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Merete

Tromsø er en fin by, du kommer sikkert til å trives og bli kjent med folk fort. Det er lenge siden jeg bodde der, men den har fortsatt en stor plass i mitt hjerte. Og det skjer jo stadig mer og mer, universitetet vokser og gror, flunkende nytt folkebibliotek og teaterhus, kinofestival, kunstmuseum og mye annet gildt. Lysløype og andre turmuligheter i fleng.

Lykke til!

Hilsen R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

Krysser fingre, tær og det som verre er for de 300 grammene til onsdag, 10 kg er en milepel. God tur og tvi tvi, vi snakkes på forumet eller msn etter hvert som du kommmer i orden og får tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...