Gå til innhold

Jippi!godt på vei!!


Gjest piwe

Anbefalte innlegg

Trodde dette kom til å bli vanskelig,men at en har alt på dataen blir det mer forpliktende og en ønsker å se fremgang her.Har bare holt på i 2-3 dager men ser at jeg er motivert..hvor mange trimpoeng er vanlig på en dag? hadde 4,5 her en dag er det mye eller lite? Lykke til alle dere andre klem fra Haugesund 24 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,5trimpoeng på en dag er veldig bra. Jeg hadde selv 8 på mandag, og det er slettes ikke vanlig for meg på en ukedag når jeg jobber full dag. Men det viktigste er å trene jevnt og trutt flere ganger i uken.

4,5 poeng hver dag gir over 30 på en uke og det er veldig bra. GR anbefaler minimum 7 poeng på en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker også det samme! meldte meg inn her på søndag, sitter å skriver inn og loggfører alt! mye lettere å planlegge måltidene og fordele kaloriene så jeg vet jeg får inn akkurat d jeg skal ha! Veldig motiverende! :(

 

4.5 trimpoeng er kjempe bra! jeg trener om morgenen i 1 1/2 t, og får ca 2 - 3 trimpoeng for d.( men jeg har ikke helt roen på den der utregninga, så d kan godt hende jeg regner feil... )

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4' date='5trimpoeng på en dag er veldig bra. Jeg hadde selv 8 på mandag, og det er slettes ikke vanlig for meg på en ukedag når jeg jobber full dag. Men det viktigste er å trene jevnt og trutt flere ganger i uken.

4,5 poeng hver dag gir over 30 på en uke og det er veldig bra. GR anbefaler minimum 7 poeng på en uke.[/quote']

Takk for svar..jamen då e det jo barra te å fortsette me det samme då!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...