Gå til innhold

kjære anne thea,


Gjest acinom
 Share

Anbefalte innlegg

I dag har det skjedd noe på siden min igjen....

På forsiden min er gulleplene min er borte, og jeg står med startvekt på o kg!!!

Ikke noe vekt eller midjemål.

Men finner igjen vekt og mål på ukerapporten, for 10.oktober.

 

Startet med at jeg meldte meg inn og la inn vekt og mål den 8,oktober. Dette er borte. Så på mandag 10. oktober ble den nye vekten registrert som startvekt, og da ble det ikke registrert noe vektnedgang.

 

Så jeg lurer på om jeg må starte på nytt igjen neste mandag også? Mister litt motet her. Bruker en del tid på registrering, og så blir det bare tull.

 

Oppgitt..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nå gjort om på Startdato i "Hva har jeg oppnådd?".

De som allerede har satt en startdato selv blir ikke berørt. Ellers har de som går på kurs fått satt sin startdato til starten av kurset sitt og med første vekt registrert i kursperioden som sin startvekt.

De som ikke går på kurs får bare opp dagens dato inntil de selv setter en ny startdato.

For å endre startdato, klikker du på kalendersymbolet i boksen "hva har jeg oppnådd" i høyre hjørne på din forside. Du får nå opp en side med uketabell som viser trimpoeng, vekt og mål. For hver uke du har lagt inn vekt og mål, så står bokstaven S helt til høyre på linjen. Denne S'en betyr "sett startdato for hva jeg har oppnådd". Trykk på den S'en du ønsker, og din startdato blir deretter forandret til denne dato.

 

Takk for at dere hjelper oss å bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gulleplene dere snakker om ? :(

 

Du vil få et gulleple for hvert 7. trimpoeng, og et trimpoeng tilsvarer 200 kalorier. En bør ligge på 7 trimpoeng i uka, og gjerne litt mer om en kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at det ordnet seg!

Fikk ikke med forrige uke da, men jeg vet jo at jeg greide 2,2 kg den uka og!!

 

Har nå greidd å gå ned 10 kg siden påska i fjor. Dette er kilo som henger igjen etter mitt tredje sdvangerskap. Har gjort det mesterstykke å legge på meg 30 kilo hver gang. På de to første tok jeg av alt igjen etter hver av dem, med hjelp av Grethe Roede-kurs!!

 

Men nå bor jeg slik til at det blir ett stykke å kjøre, og da orker jeg ikke, men har brukt det jeg har lært, og bruker kursbøkene og kokebøkene.

Denne gangen har jeg måttet vente til bekkenløsningen ga seg før jeg kom i gang med trim og trening igjen, og når jeg først kom igang ble jeg slått ut av isjias i et halvår.

 

Men etter påske kom jeg igang, og det har bare gått nedover. I positiv forstand!!

Det har gått sakte, men litt med vilje, for da tror jeg at jeg klarer åp holde vekta stabil når jeg har nådd målet mitt.

 

Lykke til alle sammen, dette skal vi klare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen.

Vil bare si at hvis dere har slike problemer som dette, så er det bare å sende en melding til meg under "Support" i venstre kolonne.

Det er vanskelig for meg å vite hva som er feil med hver enkelt av dere sin side når dere er "anonyme" her ute i diskusjonsgruppen.

 

Så bare send meg en melding med ditt brukernavn og hva feilen gjelder, så skal jeg nok prøve å få hjulpet dere.

 

Hilsen Support-Margrethe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...