Gå til innhold

Skritteller


Gjest malva

Anbefalte innlegg

Har brukt skritteller ganske lenge nå. Ligger på 15 000-22 000 skritt pr. dag. Det er en vanlig dag uten turgåing.

 

Hvordan ligger jeg an i forhold til dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt skritteller ganske lenge nå. Ligger på 15 000-22 000 skritt pr. dag. Det er en vanlig dag uten turgåing.

 

Hvordan ligger jeg an i forhold til dere andre?

 

******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra at dere går så mange skritt hver dag!!!

Jeg går omtrent 8-9000 på en vanlig dag på jobb. Og går jeg tur på kvelden kommer jeg opp i omtrent 13000.

 

Hva i all verden jobber dere med siden dere går så mange?

 

Men jeg husker ikke alltid å ta den på. Har dere den skrittelleren som selges her inne? For den har jeg hørt mye bra om og tror nok jeg kjøper den selv etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra at dere går så mange skritt hver dag!!!

Jeg går omtrent 8-9000 på en vanlig dag på jobb. Og går jeg tur på kvelden kommer jeg opp i omtrent 13000.

 

Hva i all verden jobber dere med siden dere går så mange?

 

Men jeg husker ikke alltid å ta den på. Har dere den skrittelleren som selges her inne? For den har jeg hørt mye bra om og tror nok jeg kjøper den selv etterhvert.

 

Jeg har kjøpt den skrittelleren som Grete Rode selger her på nettet. Veldig fornøyd med den. Men jeg gidder ikke å gå med den hele tida - det ser jeg ingen grunn til. Men når jeg går tur bruker jeg den. Skal begynne å ha den med på treningssenteret når jeg bruker tredemøllen - litt gøy å se hvor mange skritt det blir på den..... :)

 

 

Hilsen Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en går 22000 skritt på jobben er jeg svært imponert. Jeg har en middels aktivjobb og kommer oftest ikke opp i mer enn 5000-6000 om dagen.

En times tur (6-7 km) er hvis en har skrittlengde på ca 80 cm, tilsvarer ca 5600 skritt - jeg må derfor gå raskt i 4 timer for å komme opp i 22000 skritt.

 

Kan være lurt å sjekke om skrittelleren faktisk teller riktig når en kommer opp i over 20000 skritt om dagen uten anstrengelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Studenten

Hm... Jeg har riktignok en ganske så stillesittendag dag nr jeg er på skolen. Men har klart å komme opp i 13000 skritt èn gang! Det var på søndag. Da gikk jeg bl.a. hjem fra ksolen som tok en drøy time med rask gange, så opp og ne på kino omkvelden som er ca 20 min hver vei. D.v.s. ca 1 t og 40 min sammenhnegende gåing, og først da passerte jeg det som er dagsmålet på 10000?! Vanligvis ligger jeg på 5-6000, og det er inkludert en liten halvtimes tur på kvelden. Hvordan skal man få tid til å gå 10000 skritt hver dag!? Jeg mister motet... Men er RÅimponert av dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...