Gå til innhold

17. mai, søndag 26. mars 2006


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Heisann :(

 

Så er det 7 uker igjen til 17. mai, og vekta står fortsatt på 94.2.

 

Målet er under 90 til 17. mai. Oppnådde 16 trimpoeng denne uka. Strålende sol her på Østlandet i dag, og det er motiverende for gå tur.

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Ha en fin dag alle slankevenner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Etter veiing på fredag har jeg fortsatt 7,5 kg igjen til 17. mai. Vekta sto stille denne uken gitt. På 7 uker skal vel det holde hardt, men jeg skal i alle fall prøve å komme så nære som mulig :(

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Etter veiing på fredag har jeg fortsatt 7' date='5 kg igjen til 17. mai. Vekta sto stille denne uken gitt. På 7 uker skal vel det holde hardt, men jeg skal i alle fall prøve å komme så nære som mulig :(

 

Smukkeline[/quote']

 

 

Veide meg i dag (mandag) og vekta viste minus 1 kg!!! Det betyr at jeg har igjen 6,5 kg til 17. mai!

 

Skal i alle fall klare noen kilo til frem til da - så får vi se om jeg klarer så mye som 6,5 kg!! Det er jo lov å drømme :(

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Da har jeg igjen 6 kg til 17. mai.

 

smukkeline

 

PS! Ser det ikke akkurat er noen aktiv tråd det her' date=' men jeg skriver nå her fordet jeg[/quote']

 

 

Dette går jo så det suser det smukkeline.

Heia heia heia.

(skal se du kan si 3 x 3 hurra med god grunn 17. mai)

 

Lykke til videre

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg igjen 6 kg til 17. mai.

 

smukkeline

 

PS! Ser det ikke akkurat er noen aktiv tråd det her' date=' men jeg skriver nå her fordet jeg[/quote']

 

 

Gratulerer Smukkeline, bra jobba!

 

Jeg har veiedag på søndag, men ligger nå helt nede pga omgangssyke/influensa. Men det kommer tider:) :):D

 

Hilsen fra queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Gratulerer Smukkeline' date=' bra jobba!

 

Jeg har veiedag på søndag, men ligger nå helt nede pga omgangssyke/influensa. Men det kommer tider:) :):D

 

Hilsen fra queen[/quote']

 

 

God bedring Queen.

 

Jeg begynner å komme meg etter snart ei uke med det samme.

Har veiedag mandag, og er spent på om jeg får se noen og 70.

Mat og trim har gått dårlig hittil denne uka, men prøver nå så smått om senn å komme i normalt gjenge.

 

Lykke til med veiinga.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Queen.

 

Jeg begynner å komme meg etter snart ei uke med det samme.

Har veiedag mandag' date=' og er spent på om jeg får se noen og 70.

Mat og trim har gått dårlig hittil denne uka, men prøver nå så smått om senn å komme i normalt gjenge.

 

Lykke til med veiinga.

 

Hangglidern[/quote']

 

Tusen takk for det, Hangglidern!

Godt du begynner å bli frisk! Tenk å snart få se 70 tallet:) Det har ikke jeg gjort siden på 80 tallet:)

 

Lykke til du også. Nå er det snart vårtermikk.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er nå 5 kilo unna... jeg har med andre ord revurdert mitt helt umulige første mål som var 10 kilo ned på 10 uker. Nå er målet ca 700 gram i uka, så jeg håper det lar seg gjøre :D

 

Forrige uke oppnådde jeg 26,1 trimpoeng, så det er jeg stolt over! Ser ut som jeg kan nå samme høyder denne uka også, så det er ikke treningen det står på. Men jeg trener såpass mye at vekta flytter seg ikke så raskt, men jeg syns at det vises på kroppen da :)

 

Fortsatt god bedring til de syke!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...