Gå til innhold

Ned 20-30 kg, mandag 27. mars


Gjest queen

Anbefalte innlegg

heisann:)

 

I går fikk jeg en artig og god kommentar, av en jeg ikke har sett på noen år:

 

"men du må da ha gått noe enormt ned i vekt, - du pleide jo å være ganske lubben og fin"

 

Jeg ble så glad, og gav han en varm klem. Nettopp slike kommentarer inspirerer til videre arbeid, og overbeviser meg om at jeg nå er på rett vei:)

 

Og bare tenkpå det at han sa "lubben og fin", ikke lubben og feit.

 

Det var gutten sin det, ja:)

 

Ha en fin dag alle slankevenner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Hvor herlig - heldig er du.

Slike kommentarer må være veldig motiverende til å fortsette videre.

Hvor mye har du tatt av nå?

Jeg har ikke fått noen kommentarer enda. (snart 10 kg minus)

Føler at det går rette veien, men i dag er det tussig - har fått influensa. Blir nok lite trening på meg denne uka ja.

 

Håper det går bra med veiingen for dere alle denne uka.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Som noen av dere vet viste vekten min på fredag 0 endring. Stått bom stille. Må si det var nedtur og fredagen var jeg ikke veldig flink med spising, men tok ikke helt av. Lørdag var vi på middag og fikk torsk, spiste masse, men dette er jo lett mat da. Spiste ikke noen saus til middagen (flink pike) Men klarte ikke å motstå litt dessert! I går var jeg veldig flink og full av motivasjon til å fortsette. For moro skyld veide jeg meg i dag! Og vet dere hva - vekta viste minus 1 kg!! Hva skjer??? Noen som har noen tanker om dette???

 

Det betyr at jeg har gått ned 10 kg!! Kun 21,5 kg igjen. Dvs at jeg har mistet 33 % av ønsket vektreduksjon!!

 

Så nå er i alle fall motivasjonen på topp!!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest colamay

Kom jeg hjem fra en kjempe fin tur i går kveld.

Når vi kom opp på fredag. Var det knall blå himmel. Skjedde ikke så mye på fredagen. Tok bare en svømmetur før middag. Blev en øl i baren første kvelden etter middagen. Var i seng før kl 23.

Når vi sto opp på lørdagen tok vi litt spinning før frokost. Under frokosten satt jeg og grudde meg litt til slalom timen vi hadde kl 10. Men fy så deilig det var og stå på slalom igjen. Sto hele 5 timer. WOW, sier jeg... Til helga prøver vi og få til en ny slalomtur. Det trodde jeg aldri om meg selv eller om venninna mi. Så på kvelden var vi klare for ny runde i baren. Tok litt flere øl enn bare 1 denne kvelden. Hadde nok klart seg med 1 denne kvelden også. Blir jammen meg veldig sliten når man er ute en hel dag i frisk luft.

Avreise dagen tok vi bare på oss lanngrenn ski og gikk noen få meter. Vi var helt ferdig. Dro hjem alt i 1 tiden. Skulle kjøre 20 mil hjem også.

Det var helt knall der. Dette gjorde mer smak. Så hvem vet hvor neste fjelltur går:-)

Skal bli moro og se hvordan det går på vekta denne uka. Har ikke spist helt sånn jeg skal. Men blitt noen trimpoeng i helga da. Skal gå til og fra jobb hver dag denne uka. Tar vel ca 20-30 min og gå. Men akkurat nå frister det ikke og gå når det snør en del ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå nærmer det seg veiing. Jeg tok målene mine i morges, da. Ned 3 cm i midjen - Nå totalt ned 17 cm. Jeg har gått ned 49 cm siden 10.01. - det er nesten EN HALV METERS FLESK.... :eek:

 

Smukkeline, kanskje PMS, eller mens eller noe? Sist jeg hadde mensen gikk jeg opp 0,5 om morningen og NED 0,4 kg om ettermiddagen (en differanse på 0,9 kg??). Det kan jo være noe sånn,- at kroppen har holdt på vannet (kanskje spekemat eller annet salt). Ikke vet jeg,- men uansett, så deilig for deg at du hadde gått ned igjen :(

 

Hanglideren,- vi får syntes litt synd på oss selv - sammen. Jeg óg har fått influensa, så det blir dessverre dårlig med trening :mad:. I kveld skal jeg "dope" meg på Paracett sånn at jeg for gått på kurset og veid meg, er ganske spent.

 

Her regner og snør det omhverandre, men hva gjør det? Ha en strålende dag, alle sammen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga at ikke alle kunne komme samme dagen, så ble det bursdag tre dager på rad her i huset. Det ble to gulrot kaker og iskrem med friske bær! Pluss en helt vanvittig kake min svigermor bakte til meg! -Den het helsekost kake, og inneholdt 70% mørk sjokolade, tørkede fikner, nøtter/kjeks og marshmellows.. Det værste er at hun virkelig gjorde ett forsøk på å finne en "sunn" kake siden hun vet jeg jobber med vekten! -Kaken var nydelig, og hun ble veldig lei seg da hun skjønte at hun hadde gitt meg en gigantisk konfekt når jeg ikke spiser sjokolade. Jeg spiste en liten bit, og lot de andre forsyne seg, og så ble vi enige om at kaken dessverre måtte kastes. -Heldigvis, for som forventet ble jeg vanvittig sugen dagen derpå, og hadde kaken stått i kijøleskapet, så hadde den gått ned på høykant!

 

Smukkeline; Jeg har i perioder veid meg hver dag (vet det ikke er så bra), og jeg kan ha differanser på 2 kg fra en dag til en annen, avhengig av hva jeg har spist, drukket, salt, og når i syklusen jeg er. -Det er ganske deilig å se at en skuffelse på fredag antakeligvis viste for mye, og uavhengig av veiingen i dag vil du sikkert få en fin nedgang neste veiing!

 

Så koselig kommentar, Queen! Er det ikke godt når folk gir oss positive kommentarer?? De fleste kvier seg for å si noe, både fordi vektnedgang kan være sykdom, og kanskje de tenker at vi kommer til å gå opp igjen? -Ikke vet jeg, men nå for tiden er vektnedgangen min så synelig at jeg merker folks blikk på meg hele tiden. Har allerede fått en kommentar på at "nå er det nok, vi vil jo ikke du skal bli borte for oss"-kommentar, men den har jeg tenkt å ignorere! -Svært få blir "borte" når de veier litt under 90 kilo :(

 

Korsa; Grattis med flott nedgang!

 

Colemay; Gleder meg til påsken! -Da skal vi på fjelltur, og jeg håper de har svømmebasseng! -Trenger å teste ut flyteevnen :(

 

Har ikke helt kontroll på inntaket denne uka, og det lover ikke godt for veiingen på onsdag. Jeg skal være flink de dagene som er igjen, så får vi se! Er forberedt på litt stillestand nå..

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hangglidern

 

Minus 20 kilo nå, men jeg fikk heller ikke noen spesielle kommentarer på de 10 første, så hold ut, og fortsett det gode arbeidet:)

 

Hei CamCam

 

Kjempelurt å kaste resten av kaken. Vet ikke hvor mange rester kake jeg har spist opp i løpet av de siste årene, men det er ikke få. Jeg er en kakemons de lux!

Men når den ligger i søpla, er den ute av øye, og det tror jeg er den beste måten å gjøre det på for oss kakeglade.

 

Til de syke: GOD BEDRING!

 

Til de som ikke har gått ned i vekt: HUSK DET ER ALLTID FOR TIDLIGT AT GIVE OP (Piet Hein)

 

Til de som har gått ned i vekt: Stå på, vi må ikke gi oss nå :(

 

Ha en fin kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ganske" fornøyd nå, ja. Ned 1,9 kg siden forrige mandag. Det var deilig. Nå er det totalt ned 10,3kg siden 10. januar. Jeg har litt igjen før jeg kommer opp i dine fantastiske -20 da queen - GRATULERER.

 

Og,- jeg likte det ordtaket. Det skal jeg ta med meg!

 

Ha det flott alle sammen :(

 

(jeg er så syk, så syk,- men så lykkelig :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
"Ganske" fornøyd nå' date=' ja. Ned 1,9 kg siden forrige mandag. Det var deilig. Nå er det totalt ned 10,3kg siden 10. januar. Jeg har litt igjen før jeg kommer opp i dine fantastiske -20 da queen - GRATULERER.

 

Og,- jeg likte det ordtaket. Det skal jeg ta med meg!

 

Ha det flott alle sammen :D

 

(jeg er så syk, så syk,- men så lykkelig :))[/quote']

 

Du verden - GRATULERER GRATULERER GRATULERER.

Jeg tar av meg hatten for resultatene dine.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...