Gå til innhold

Pilates trening???


Gjest inspirert

Anbefalte innlegg

Gjest inspirert

Jeg kjøpte en trenings dvd med pilates trening på G R butikken og jeg lurer på om noen vet hvor mye en forbrenner med denne treningen? Og hva setter en det under når treningsloggen skal føres?

 

Takker for alle svar:)

 

Inspirert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilates er topp trening. Jeg begynte på studio i begynnelsen av januar og har stort sett trent 3 ganger i uken (med noen unntak). Har gått ned 17 cm i midjen! Et lite tips; du må tørre å ta i litt, kjenne at musklene jobber og at det svir litt :(

 

Har du ikke arbeidsbok på nett? Der får du opp trimpoengene dine. Jeg fører mitt under yoga. Da tilsvarer 50 min 1,3 trimpoeng som igjen tilsvarer 250 kcal.

 

Lykke til med (syns jeg) topp treningprogram! (også kan du jo være med på trim-tråden under "Motiver meg!" (ned 20+, trenger trim-motivasjon (selv om du kanskje ikke skal ned så mye...)).

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inspirert

Takker! Jo da jeg har arbeidsbok på nett. Jeg bare lurte på hva jeg skulle føre det som, siden Pilates ikke var nevnt der. Men Yoga høres rimelig ut, så da føres det der.

Jeg har "bare" 6,6 kilo igjen til trivselvekten er nådd. Men så har jeg tatt av 8,4 kilo:) (Hurra for Grete Roede!) Startmålet mitt var 15 kilo. Jeg syntes nesten det er surrealistisk at jeg har tatt av så mye! Jeg har jo spist og kost meg:)

 

Skal bare se jeg dukker opp på "motiver meg"

 

:)inspirert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...