Gå til innhold

heistad produkter


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet at de har syltetøyet på Rema (jordbær) og (blåbær) på Obs, og i dag kom jeg over jordbær gele, vaniljesaus og sjokoladepudding på OBS.

 

Tror det er litt forskjellig for hva de fører av Heistad sine produkter selv om de har noen. Jeg kunne ikke finne jordbærsyltetøyet på Obs feks.

 

Lykke til !!

 

Er det forresten noen som har prøvd gele eller sjokoladepuddingen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest schnuppers

Vet de har de fleste på meny..

 

Har prøvd sjokoladepuddingen og den er nydelig.. syns nesten den smaker bedre enn den vanlige med sukker.. Gele er også veldig godt.. Vaniljesausen derimot var ikke jeg så imponert over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest Isabelle
Vet de har de fleste på meny..

 

Har prøvd sjokoladepuddingen og den er nydelig.. syns nesten den smaker bedre enn den vanlige med sukker.. Gele er også veldig godt.. Vaniljesausen derimot var ikke jeg så imponert over..

 

Dytter litt på den her jeg :D

 

Har noen prøvd å lage den med vann istedenfor melk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Isabelle

Jeg synes geleen deres smaker pyton, rett og slett kunstig og kvalm :D

 

Da er Confecta-geléen MYE bedre :D

De har ananassmak, jordbærsmak og limesmak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heistad produkter har de på Mega. Jeg syns vaniljesausen er god, bare litt tynn, men det kan jo fikses med maizenna eller potetmel. Når det gjelder sjokoladepuddingen, syns jeg ikke den er kjempegod, og når jeg fant ut at vanlig sjokopudding på pose bare har 80 kcal, mot heistads 60 kcal pr. 100 gr, syns jeg det er like greit å spise den vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...