Gå til innhold

Grove piroger


Gunvor
 Share

Anbefalte innlegg

Har sett på oppskiften på grove piroger. Er det ikke altfor mye fyll til en liten gjærdeig?

 

Jo, jeg synes og 1600 g med kjøttdeig virket litt vel mye..

 

Skal prøve å lage det i helgen, så får jeg se hvor stor deigen er. Om det er en liten deig klump er det vel lite vits å bruke så mye kjøttdeig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å lage piroger idag, men da jeg skulle starte ble jeg helt oppgitt...

 

Skjønte ingenting av oppskriften, 8 egg, 1600 g kjøttdeig osv osv for 4 personer...

Alt virket helt på trynet, så jeg kastet deigen jeg hadde laget og tok meg ett søk på internett..

 

Der fant jeg en som hadde lagt ut oppskriften på slankere.com, og den virket litt mer riktig i forhold til den som er lagt ut her...

 

http://www.slankere.com/oppskrifter/oppskrift.asp?id=110

 

 

Synes det var litt for lite deig til 8 piroger, så jeg tok 4, og resultatet ble sånn nogenlunde bra :( (for litt mer erfarne bakere så vil det nok bli mer vellykket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på oppskiften på grove piroger. Er det ikke altfor mye fyll til en liten gjærdeig?

 

Det var dessverre oppstått en feil i denne oppskriften, da fyllet var satt til 1 porsjon og deigen til 8 porsjoner...bra observert!

Vi beklager feilen og frustrasjonen som oppsto, og det er nå rettet opp.

Hilsen Anne Thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...