Gå til innhold

Begynner i MORGEN!!! =)


Gjest Kissi
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!!!

 

Jeg er ny her - men i morgen begynner jeg på Grete Roede-kurs...og jeg er innstilt på å klare å legge om livsstilen min!!! Jeg har gått to kurs for tre år siden, men jeg bodde da hjemme, og det var ikke like enkelt å opprettholde den «rette» maten når det ikke var jeg som lagde mat!! :(

 

Nå - tre år seinere, har jeg bodd hjemmefra like lenge, og fått et barn. Etter barnet ble født gikk jeg ned 10 kg ekstra fra det jeg i utgangspunktet veide, og nå kjenner jeg at det er godt å bli kvitt de ekstra kiloene!!! Derfor vil jeg legge om kostholdet mitt og matveiene mine...og mannen min sine, slik at jeg ikke går opp igjen de 20 kg jeg er kvitt siden jeg var høygravid med ungen min...!!! ;o)

 

Håper på å bli kjent med dere her inne, og at vi kan hjelpe hverandre på veien...

 

Vennlig hilsen Kissi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg har begynt her på Vektklubben i dag, men ikke på noe GR kurs. Skal ned 30 kg innen st.hans 2006, er målet. Det er ca 1 kg pr uke. Er motivert til 1000. Går lange turer (har svangerskapspermisjon), og skal begynne å trene igjen (9 uker siden fødsel).

 

Smukkeline

 

PS! denne Vektklubben er jo bare super!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...