Gå til innhold

Ned 20-30 kg, torsdag 6. april


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Heisann:)

 

I dag er det strålende vær, og ypperlige sjanser for å ta en tur ut i naturen. Det er helt gratis, ingen månedsavgift.

 

Det går mot vår, og jeg gleder meg til å fornye garderoben litt.

 

Var på møte på jobben, og masse fristelser var satt fram. Jeg tok ikke no'

 

En kollega stakk en skål sjokolade helt opp i fjeset mitt, for å teste meg, men jeg sa nei takk. "Du har virkelig viljestyrke" var kommentaren.

 

Jepp, det har jeg. Kan ikke hvile på laurbærene nå som jeg har gått ned 20 kilo. Jeg har ikke fått dette gratis, og neimen om noen svette sjokoladebiter skal få ødelegge for meg.

 

ha en strålende dag, alle slankevenner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen; Kjempebra!! Man fortjener en klapp på skulderen og vel så det når man unngår disse fristelsene som verden ser ut til å være fylt av!! jeg beundrer deg din viljestyrke.

Tenk at du har gått ned 20 kilo!!! helt fantastisk!! Her er det ikke noe slikt å skryte av, skjønner ikke hvordan jeg skal komme ut a denne kvikksand myra jeg befinner meg i. Men i dag har jeg fri, og Billy skal få selskap, og jeg ønsker fortsatt å komme inn i mine flotte klær som henger i skapet... Kun jeg kan gjøre noe for å oppnå det, så jeg skal brette opp armene og krype opp av gjørma, uansett hvor utrolig tungt det er. (Syns faktisk en god start er at jeg er oppe før klokken 08, otil tross for at jeg har fri, og ikke har barn!! Får sikkert drukket en liter mer vann i dag, da!)

 

Ha en fin dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest colamay

Nå er jeg nede på 8 tallet igjen, og der skal jeg bli. Gikk ned 0,9 kg i går.

Begynner og bli litt lei og slanke meg. Men skal ikke gi opp før jeg er helt i mål. og der skal jeg bli også. Skal aldri mer bli stor. Sånn er det med den saken...

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos meg snør det i dag og det passet dårlig med mine planer for dagen. Har fri i dag og skal kose meg med lunsj ute, dra på shopping med mor, og hente barna mine tidlig.

 

Begynte på kurs i går og det tror jeg blir veldig bra. Deilig å ha ett fast holdepunkt for å komme videre...

 

Ha en fin dag alle sammen

 

asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smugkikket på vekta hjemme, og den viser oppgang. I denne sammenhengen er ikke det noe man vil ha! Er veldig nervøs... Har trent nesten hver dag denne uka, og synes at jeg har vært flink med maten også. Men kanskje jeg har nådd det berømte platået? Håper ikke det... For jeg har fremdeles 25 kg igjen til målet. Dessuten snør det ute, og det er kjipt.

 

Håper å komme på din bølge igjen snart, queen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her å koser meg med mitt nye favoritt godteri; nemlig Appelsin:) Det er så deilig med iskald, frisk, saftig appelsin. Ellers er det ikke mye nytt å melde her, jeg merker jeg er sliten etter uken og har ikke fått trimmet som ønsket heller. Ser frem til at aktivitet er en del av hverdagen igjen:) Uansett blitt flinkere med vann drikkingen i hvertfall

 

Queen: du er flink som står imot fristelser!

Asjo: lykke til på kurs:)

xray: Jeg skal bruke påsken på å komme meg opp av mitt gjørmehull;)

Mona: Er jo ikke rart du er litt lei, så flink som du har vært! Men bortsett fra at du kan spise mer når du er ferdig slanket, hva ellers savner du? For man må passe seg hele tiden syns jeg.

 

Klem Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest colamay
Sitter her å koser meg med mitt nye favoritt godteri; nemlig Appelsin:) Det er så deilig med iskald' date=' frisk, saftig appelsin. Ellers er det ikke mye nytt å melde her, jeg merker jeg er sliten etter uken og har ikke fått trimmet som ønsket heller. Ser frem til at aktivitet er en del av hverdagen igjen:) Uansett blitt flinkere med vann drikkingen i hvertfall

 

Queen: du er flink som står imot fristelser!

Asjo: lykke til på kurs:)

xray: Jeg skal bruke påsken på å komme meg opp av mitt gjørmehull;)

Mona: Er jo ikke rart du er litt lei, så flink som du har vært! Men bortsett fra at du kan spise mer når du er ferdig slanket, hva ellers savner du? For man må passe seg hele tiden syns jeg.

 

Klem Trinny[/quote']

Er ikke noe spes jeg savner. For jeg spiser godis når jeg har lyst på det. Har jo alltid lyst på det. Men nå begrenser jeg det. Jeg er så vant med og leve sånn jeg lever nå. Kunne aldri tenkt meg og begynne og leve sånn som jeg hadde det før. Kan jo ikke akkurat si at jeg er lei. For sånn jeg lever nå skal jeg leve resten av livet. Er bare at jeg ønsker at jeg kunne ha vært i mål. For de klærne jeg bruker nå begynner og bli store. Må snart kjøpe noe nytt. Regner med at jeg kan bruke de klærne jeg må kjøpe nå til jeg er i mål. Og da er det ny handle tur. Elsker og handle for tiden, er ikke det. Går bare med så utrolig mye penger når man må kjøpe nye klær ofte.

 

Hilsen en som egentlig ikke er lei når hun tenker etter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...