Gå til innhold

jeg er nok kjempefeit


Gjest hegemor
 Share

Anbefalte innlegg

når de som er 160 cm, skal slanke seg 15 kg. og veier i dag 67kg. jeg er 160cm og veier 68.... ting er ikke bare motiverende her. har gått ned fra 85 kg til nå, og vil ned til 63kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Hegemor....

 

Så kjempeflink du har hvert, du har jo allerede gått ned mange kilo!!!!

 

Husk at du selv velger hvilken vekt du skal ned til....hva andre vil med samme høyde som deg, er kanskje ikke det du vil.....

Du vet selv når du har nådd ditt mål, og du er fornøyd når du ser deg i speilet!!

 

Lykke til videre, stå på, du er snart i mål.....

 

Torsdagsklem fra Star:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Er også 160. Har pusla meg ned fra 82kg. Veier 68,6 i dag så du leder :(

 

Hva målet mitt er vet jeg ikke. Jeg tror kanskje rett under 60, men kan aldri huske hva jeg har veid før. Første omgang er det 63-64 som gjelder for å få en normalvekt på BMI.

 

Tror vi er forskjellige alle sammen og at man ikke kan sammenligne alt. Vi er forskjellige, med forskjellige mål. Jeg ser ingen grunn til å presse meg helt nederst mot undervekt skalaen. Det viktigste for meg er å få minska låra såpass at det er lettere å få bukser til å passe. Så må jeg se.

 

Du har jo vært kjempeflink å gått ned mye. Dessverre er det sånn med oss lave at kiloene syns mye lettere :) Stå på mot ditt mål og ikke tenk så mye på hva andre skal ned på. Stå på! Du har vært kjempeflink og er fortsatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du er kjempe flink jeg!!!

Dessverre er det slik med oss mennesker at vi henger oss altfor mye opp i hva andre på"samme"størrelse veier.Det vi glemmer er at vi alle forskjellige med ulik fasong og kropsbyggning...HELDIGVIS!!!!!!

Jeg har en venninne som for en stund tilbake fortalte meg at nå måtte hun slanke seg fordi nå var hun blitt altfor tykk.Jeg spurte henne hva hun veide og hun fortalte 73kg.Da følte jeg meg tjukk!!!! Vi er like høye men jeg veier 10 kg mere! Det som er rart er at vi bruker samme størrelse i klær og ser ganske like ut så at det er 10 kg mellom oss er det ingen som hadde trodd.

Hun har liten benbyggning menst jeg har tung,det er grunnen!

 

Jeg syntes du skal fortsette som du gjør og konsentrere deg om dine mål.Det er bare du som vet hvilken trivselsvekt du har og hvordan din kropp"bærer" kiloene.

Husk også at muskler veier mere en fett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi inne på noe som er veldig viktig, nemlig at så mange henger seg opp i hva andre syns og mener en masse om andres kropper!

 

Jeg gikk på på GR internettkurs i vår, og gikk ned 8 kilo. Har holdt meg stabil over sommeren og har nå som mål å gå ned 5 kilo til. Jeg er 178 cm høy, og da jeg begynte var jeg 80 kilo. Jeg sa til et par stykker at jeg hadde begynt på kurs, men fikk alltid den samme reaksjonen, "Hvorfor det, du er jo ikke feit!!" Men når jeg føler meg blubbat så spiller det jo ingen rolle hva andre måtte mene!! Så jeg svarte bare at "Takk for det, men jeg føler meg ikke vel med meg selv, og det vil jeg gjøre noe med!" Likevel ble jeg så lei den reaksjonen at jeg ikke gadd å fortelle det til flere.

 

Så, Hegemor, ikke bry deg om hva de andre sier! Hvis andre som er like høye men lettere enn deg vil gå ned noen kilo, så la dem det! Så kan du selv fortsette med ditt opplegg, som du er så utrolig flink til, og tilslutt så er vi slanke, blide og fornøyde alle sammen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...