Gå til innhold

Ned 20-30kg mandag 10.04.06


Gjest xray

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen!

 

- Hvis det er noen her inne, virker som om hele Norge har tatt påskeferie allerede, unntatt halvparten av helsevesenet ;) For meg er ikke påsken før helligdagene kommer, siden jeg "alltid" jobber. om ikke annet, så i dagene før helligdagene.

 

Hadde veiedag i dag. -100 gram, du verden, her raser man ned i vekt!! Men etter mye turbulens, mengder med reising osv, bør jeg kanskje være fornøyd med at jeg ikke har gått opp?? Vel, er ikke fornøyd, for nå har jeg ligget på denne vekta i så vanvittig mange måneder. ser ikke ut for at jeg skal klare å få lurt meg under det magiske 8-tallet. Har hatt mine seriøse tanker om å gi opp hele prosjektet om å finne igjen den dama jeg er på innsiden av de 15 kiloene overflødig vekt, men hvordan skal det gå med alle de tøffe draktene i skapet mitt da??? Men jeg tror jeg har fått snudd mentaliteten noe nå.

 

Fikk 4,4 trimpoeng, og er glad for det, nå har jeg to hele glitrende epler, hehe!

 

Har fått dilla på fersk torsk, potet, gulrøtter og en mikrodose margaring (10 gram)! Så takk for tipset, du som ga meg det! (Smukkeline?)

 

Er det noen av dere som er her i påska, eller? Er spent på å høre hvordan det går med dere. Flott at du gikk ned Camcam, det får det kanskje opp av den "bunnen" du har vært i nå en stund.

 

Har dere nådd påskemålet, dere som gikk inn for det?

 

Ha en riktig god påske til alle dere som er innom i dag, men ikke senere i uka!

 

Klemmer, Xray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det stille i dag. Er nok mange som har tatt ferie allerede. Jeg skal på jobb i ettermiddag jeg da og hver dag resten av uken. Er ikke forskjell på helligdager og vanlige dager hos meg nei. Blir litt ekstra penger av det da og det kommer godt med. Jeg krasjet jo bilen min i februar så i helgen har jeg fått ny bil. Deilig. En liten snerten grå peugeot:)

 

I dag er lille jenta mi hjemme fra barnehagen med feber så vi koser oss hjemme på formiddagen. Jeg har fått mensen i dag og det gjør så inn i ....... vondt så jeg er nok litt redusert jeg også. Blir nok ikke mange trimpoengene i dag men jeg tenkte jeg skulle gå en god lang tur etter jobb og leggetid til disse små. Fantastisk vær er det her i dag også. Har satt fram litt påske pynt i dag og holder på å fylle eggene til de små, og har bestemt meg for at det ikke blir ett eneste påskeegg på meg.Jeg har nemlig testet mine kunnskaper om påskeegget på denne siden og det var oppsiktsvekkene... Sykt mange kalorier i de små brune, myke eggene altså;)

skal jo på kurs igjen onsdag etter påske og det skal ikke være noe oppgang da nei........

 

Ha en fin dag alle sammen

 

asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Ett etterlengtet vekttap!! Jeg hadde ingen forhåpninger når jeg gikk på vekten i dag tidlig.. Men overraskelse! Hadde gått ned 2, 1 kg!! Etter så lang tid med stillestand og økning i vekt så fortjente jeg dette.. JIIIPPII!!!!;) Å fy søren så glad jeg er!!:P

 

Ellers så er jeg også på plass her i påsken; blir en hjemmepåske- men koslig det også. På onsdagen kan vi jo lage en PÅSKETRÅD for hele påsken istedet for en ny hver dag siden vi sikkert blir få her i påsken.

 

Kan i tillegg anbefale dere å se DOWNSIZE ME som går hver søndag kveld på tv2 zebra. Det hjelper virkelig på motivasjonen:)

 

Gratulerer med nedgangen x-ray! Ikke gi opp prosjektet ditt, vi får heller sette inn ett gir til i jakten på sunnheten og vektnedgangen.

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Trinny!! Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne. Mega-klem til deg!!! Dette fortjente du virkelig!!

 

Er med på påsketråd, selv om jeg skal ha litt nattevakter og blir borte lørdag og søndag.

 

Xray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til Trinny og X-ray! Det var moro!

 

Her er det status quo mht vekta. Satser på bra med trimpoeng i påska, og at jeg ser resultater neste uke.

 

 

Ha en fortsatt fin dag, alle slankevenner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Så herlig for deg. Jeg hadde ikke samme nedgangen denne uka, men 0,5 kg er jo ned det også. Hadde jo allerede klart påskemålet også.

Har vært på skitur i går, og gåtur i dag. (tilsammen 10,7 kg)

Orker liksom ikke å sitte inne foran dataen når jeg har fri.

Jeg og mannen er hjemme alene noen dager nå. I kveld har vi kost oss med stekt laks med potet og grønnsaker til - mmmmmmmmmm.

Kanskje blir det en gåtur i kveld også.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...