Gå til innhold

Treningsvideoer til GR??


Gjest Line
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å trene tirsdager og onsdager, da mannen jobber på Vestlandet de dagene (pendler m/fly) Da må jeg være hjemme pga datteren vår. Vi har imdlertid en stor kjeller, hvor vi nå har en romaskin og en sykkel samt et par småvekter. TV har vi også der derfor-.--

 

Har nettopp kjøpt 2 videoer, en aerobic og en aeropilates eller noe i den duren. Er så nysgjerrig at jeg ikke klarer å vente. Noen som har prøvd disse videoene eller andre videoer å anbefale, innenfor step,aerobic e.l?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har sett de filmene du har kjøpt, men prøvd andre. For oss som skal ned noen kilo er det viktig at vi beveger oss. Det er gøy og smart av deg å trene slik du beskriver. Sørg for å kombinere mellom kondisjon og styrketreningsøvelser. Håper det er det på DVD'n din. Jeg trener bl.a. på helsestudio og har med noen øvelser på ball. Kjøp deg en til å ha i kjelleren. Det er billig enkelt og artig å finne styrke, bevegelighet og balansetreningsøvelser med ball.

Varier mest mulig og gjør det som du trives med - så blir det lettere å holde på utover vinteren.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Evalillja

jeg veksler mellom aerobicvideoen og ergometersykkel. Videoen er veldig bra, strevde litt i begynnelsen, da det ble vanskelig å ta med både hender og føtter samtidig, men kuttet ut håndbevegelsene til og begynne med, nå går det mye bedre. Du kan glede deg! Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å trene til trenings-dvd`ene "...for dummies". Der kan du velge dvd`er om trening med stor ball, 15 min-trening for mage,rumpe,armer og lår, fatburning, aerobic, pilates, yoga osv..... dvd`ene koster kr 99 per stykk hvis jeg husker riktig. syns disse treningsvideoene er gode fordi man også får råd og tips om vanskelighetsgrad,kosthold, myter osv. disse dvd`ene passe for oss som ikke akkurat har slitt ut helsestudio de siste årene. fås bla kjøpt disse på http://www.cdon.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...