Gå til innhold

Ned 20-30 kg, lørdag 22. april 2006


Gjest queen

Anbefalte innlegg

God morgen alle slankevenner:)

 

I dag er det nydelig sol her på Østlandet, og jeg skal ut å gå en rolig tur, og bygge meg opp igjen etter en lengre sykdomsperiode.

 

Jeg er spent på om jeg når målet mitt; 90 kg til 17. mai. Det er vel heller tvilsomt, for nå er det kort tid igjen.

 

Men det kommer nye 17. mai'er, så nå er det bare å se framover:)

 

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det været vi har fått i dag! Her skinner også solen fra en skyfri himmel. Det må nytes:) Får smøre inn solfaktor x, pakke meg inn i pledd og sette meg ut med en god bok. I dag blir det ingen kosemerker for de fleste gikk bort igår kveld. Men magen var slettes ikke enig med smågodtet, den ble skikkelig kranglete ganske med en gang og merker det i dag også. Har hørt at flere reagerer på "sukkerfritt smågodt", men tror dette var vanlig da;) Ja, ja..

Ellers så har jeg mottatt FATBURNERS dvd i posten for to dager siden, hittil bare sett igjennom den, Men idag skal den prøves!! Veldig positiv til den bare etter å ha sett den igjennom, det er så mange muligheter på den; til å trene kondis og styrketrening, pluss instruktørens blide fjes som god motivator:)

 

God bedring, Queen!! Bli bra igjen:) Hvor mange kg har du tenkt deg ned forresten?

 

Her i gården skal det fremdeles ned over 30kg, har hittil gått opp og ned de samme kiloene gang etter gang. Har ett mål om å greie 0,5 kg i uken, så da går det uansett sakte. Alt over blir en bonus.

 

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Været altså. ;)

 

Jeg har ikke forlatt dere etter påske, men har ikke hatt tid til å være innom.

Resultatet mitt i påska ble 0,4 kg opp, på tross av nesten 30 trimpoeng den uka.

Ja ja, vi får bare fortsette som før....

 

Jeg har fremdeles halvparten igjen å ta av, eller halvveis til målet høres mye bedre ut.

 

Kos dere i sola dere som har det, og god helg.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skinner solen fra knallblå himmel. Jeg har nettopp kommet hjem etter en økt med MRL på treningssenteret. Deilig å få trimmen unna så tidlig. Kan nyte solen med god samvittighet. Skal gå en tur litt senere med Vov, men jeg må nyte dagen litt først.

 

Håper dere alle får en super dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det været vi har fått i dag! Her skinner også solen fra en skyfri himmel. Det må nytes:) Får smøre inn solfaktor x' date=' pakke meg inn i pledd og sette meg ut med en god bok. I dag blir det ingen kosemerker for de fleste gikk bort igår kveld. Men magen var slettes ikke enig med smågodtet, den ble skikkelig kranglete ganske med en gang og merker det i dag også. Har hørt at flere reagerer på "sukkerfritt smågodt", men tror dette var vanlig da;) Ja, ja..

Ellers så har jeg mottatt FATBURNERS dvd i posten for to dager siden, hittil bare sett igjennom den, Men idag skal den prøves!! Veldig positiv til den bare etter å ha sett den igjennom, det er så mange muligheter på den; til å trene kondis og styrketrening, pluss instruktørens blide fjes som god motivator.

 

God bedring, Queen!! Bli bra igjen:) Hvor mange kg har du tenkt deg ned forresten?

 

Her i gården skal det fremdeles ned over 30kg, har hittil gått opp og ned de samme kiloene gang etter gang. Har ett mål om å greie 0,5 kg i uken, så da går det uansett sakte. Alt over blir en bonus.

 

Trinny[/quote']

 

 

 

Hei,

Kunne tenkt meg å veie 74 kg. Da har jeg normalvekt mht BMI. Det hadde vært moro. Er ca 20 kg igjen til jeg har nådd det målet.

 

Nå har jeg gått en rolig, og fin tur, og det var deilig å komme seg ut.

 

Nå blir det verandaliv med pledd og krim. Har kjøpt meg "Tyvenes marked" med Jan Guillou. Har ikke lest noe av han før, så det blir spennende å prøve en ny forfatter.

 

Queen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...