Gå til innhold

Ned 20-30 kg, søndag 23. april


Gjest xray

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

Jeg blir skikkelig irritert på meg selv, fordi jeg ikke klarer å unngå den vekta i løpet av uken. Det medfører humør opp og ned, kan man si! Veide meg i dag da - veiedag i morgen - og nå veide jeg det samme som sist mandag. Helt utrolig irriterende! Forventer nemlig at det skal være litt (mye??) ned - og inn - siden jeg syns denne uken har vært svært bra, til tross for flyging osv. Ikke spist for mye og spist sunt (etter forholdene og valgene) på turen. Dagene før turen var jeg kjempeflink, og har også fått inn noen trimpoeng, som jeg skal øke i dag! (tre epler så langt ;)) Så nedgang i morgen?? Jeg er spent!

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

Xray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Du er nok ikke den eneste som er på vekta titt og ofte. Jeg pleier å veie meg hver morgen, men det er jo den gang i uka som gjelder.

 

Viktig å tenke langsiktig. Om det ikke synes på vekta, så merker jeg det på klærne og det er motiverende.

 

Ha en fin dag alle slankevenner:)

 

Nå skal jeg ut å gå selvom regnet siler ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

He,he... litt snikveiing må til:) I morgen er min veiedag også, ikke veldig spennende, men kan jo håpe:) Nå skal fatburners dvd`en prøves!! Fikk den denne uken, men har ikke hatt tid til å prøve den før nå..

 

Ha en fin dag!

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Hei alle sammen,

 

Jeg har hatt en lang påskeferie som har resultert i at vekten står bom fast. Ikke har jeg vært spesielt flink heller ;) Men nå får jeg starte igjen, det betyr at april ikke kommer til å vise den helt store vektnedgangen, men spist er spist og gjort er gjort...

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen' date='

 

Jeg har hatt en lang påskeferie som har resultert i at vekten står bom fast. Ikke har jeg vært spesielt flink heller ;) Men nå får jeg starte igjen, det betyr at april ikke kommer til å vise den helt store vektnedgangen, men spist er spist og gjort er gjort...

 

Smukkeline[/quote']

 

Velkommen tilbake!

 

Kast april bak deg, det skal jeg gjøre. Nå er det blanke ark og fargestifter tel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...