Gå til innhold

Hei,alle sammen


Gjest MOR
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg meldte meg på på mandag, og er kjempespent på om detteer noe for meg. Jegveier 90 kg og er 169 cm, og ønsker å gå ned til 70 frem til sommeren. Er kjempemotivert, dette skal jeg klare, dette virker som er flott forum, så jeg tror jeg kan få hjelp herfra.

Bare noen praktiske spørsmål: Får ikke lagt inn startvekt; er det fordi jeg ikke har vært med en uke ennå? Siden det skal opplyses om hva man har oppnådd på en uke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registreringene fungerer ikke for meg heller. Jeg får registrert vekt og mål, men når jeg skal taste inn ny vekt forandrer startvekten seg og vektnedgangen vises ikke. Vektkurven registrerer heller ikke forandreinger. Litt kjipt egentlig, siden en stor del av motivasjonen for meg er å se forandringene svart på hvitt.

 

Ser andre også har hatt problemer så jeg håper det bare er startvansker og at det snart blir gjort noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Det ser ut til at det trengs litt oppfriskning om hva vi mener med startdato i feltet for "Hva har jeg oppnådd?":

 

Startdatoen er den datoen du ønsker å ha øverst i ditt høyre hjørne og som viser hva du har oppnådd fra denne datoen og frem til idag (vekt og cm).

 

Dennee er satt til dagens dato - og hvis du ønsker å forandre den, så trykker du på kalendersymbolet - du får nå opp en side med uketabell.

 

I hver uke du har lagt inn en vekt, så står det bokstaven S helt til høyre på linjen.

Denne S'en er markert med "Sett startdato for Hva jeg har oppnådd".

 

Så trykk på den S'en du ønsker, og din startdato blir deretter forandret til denne dato.

 

Hvis noen trenger hjelp til sitt spesifikke problem, så ta kontakt med meg under "support" nederst i menyen til venstre.

 

Lykke til!

 

Hilsen Margrethe på support :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...