Gå til innhold

får ikke lagret i dagsrapporten


tromsøjente
 Share

Anbefalte innlegg

skjønner ikke hva som skjer i dag. Når jeg skulle legge inn lunsj og middag i dag' date=' så fikk jeg ikke lagret... har ikke hatt dette problemet før...

er det flere som har det samme problemet?[/quote']

 

Jeg fikk lagret frokosten imorgest, men når jeg skulle lagre lunsjen idag, så ble ikke alt lagret. Har ikke hatt dette problemet tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får lagret alt utenom hvis jeg skal legge til egen matvare' date=' og sånn er det fortsatt...[/quote']

 

Ja det er akkurat det som er mitt problem også. Alt det andre ble lagret bortsett fra det jeg la inn som egen matvare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hva som skjer i dag. Når jeg skulle legge inn lunsj og middag i dag' date=' så fikk jeg ikke lagret... har ikke hatt dette problemet før...

er det flere som har det samme problemet?[/quote']

 

Heisann!

Dette hørtes rart ut. Kanskje du skal sende meg en melding under "support" til venstre på siden din, slik at jeg kan logge inn som deg og hjelpe deg med ditt spesifikke problem?

 

Margrethe på Support :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mumimamma

Hei jeg hadde også problemer med å få lagret når jeg la inn egen matvare. Men så oppdaget jeg at jeg ikke hadde fyllt inn i alle de tre linjene som kommer opp. la jeg bare inn for gr. og kalorier og ikke porsjoner så lagret det ikke. la jeg inn noe på alle tre linjene så var det ikke noe problem. Kanskje det er det samme som har skjedd for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...