Gå til innhold

Flere som "bare" skal holde vekten?


Gjest toja
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har nådd trivselsvekten min og er fast bestemt på å bli der. Brukte 1 år på å gå ned 25 kg. Tok først noen kilo selv, men meldte meg på Grete Roede kurs når jeg følte at motivasjonen begynte å svikte. Gikk 3 kurs.

Det er 1/2 halvt år siden jeg sluttet på kurs og vekten har vært ganske stabil. Gikk opp et par kilo i høst, men de klarte jeg heldigvis å kvitte meg med ganske fort. Jeg har meldt meg på "Hold Vekten" kurs nå for å treffe andre i samme situasjon og få litt inspirasjon.

Jeg følger fremdeles GR prinsipper, men får i meg noen flere kalorier pr. dag. Disse kommer hovedsakelig fra litt mer brød, frukt, nøtter og olivenolje også en rute mørk sjokolade til ettermiddagskaffen. Dette kostholdet er nå så innarbeidet hos meg at det er ikke noe problem å følge. Jeg er veldig glad i å lage mat og eksprimentere så det har blitt mange nye mer eller mindre vellykkede retter ettehvert..

Trim har også blitt en vane. En rask spasertur, med eller uten staver, hver dag og en halvtime til en time med yoga.

Kort sagt, jeg har endret livsstilen min og fått et nytt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 4 GR kurs over ca 5 år (gått ned-opp-ned ca 10 kg). Begynnte på hold vekten kurs for ei uke siden, da viste vekten 2 kg pluss. Er nå på vei ned igjen !

Å gå ned i vekt er egentlig en grei jobb- det er etterpå den virkelige jobben begynner. Jeg prøver også å trimme mer eller mindre hver dag -noe som er helt nødvendlig. Tror denne siden kan motivere meg i tiden som kommer. Det er mange gode tips og råd få her. Ikke minst få høre om andre i samme båt. Skal veie meg på kurset om 3 uker igjen. Håper da at 1-2 kg er borte igjen. Håper flere fra hold vekten lar høre fra seg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...