Gå til innhold

Feil i trimpoengskalaen?


Gjest regina
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg går nesten hver dag, 1.5 time rask gange. Da har jeg fått 3.5 trimpoeng.

I går endret dette seg, nå ble det plutselig 2.5 trimpoeng! Jeg vet at trimpoeng regnes mot vekt, men i følge Grethe Roede boken ligger jeg innenfor samme vektgruppe som tidligere. Er det oppstått en feil i programmet, er det andre som har registrert det samme? Har også meldt dette inn til support, men har ikke fått svar, så nå prøver jeg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde noe rart her også... Hadde 6,1 trimpoeng og la til en times rolig gange for å se. Det gir 0,9 poeng og sånn sett skulle det bli 7, men på oversikten har jeg da gått ned til 6 poeng?? Merkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine trimpoeng er borte vekk de... Jeg hadde 21poeng og er nå nede i 0...

Føler det er littmye tull, så vurderer å drite i hele greia... Kan vel ikke være så vanskelig å få rettet det opp, men det tar jo sånn tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine trimpoeng er borte vekk de... Jeg hadde 21poeng og er nå nede i 0...

Føler det er littmye tull' date=' så vurderer å drite i hele greia... Kan vel ikke være så vanskelig å få rettet det opp, men det tar jo sånn tid[/quote']

 

Synes også de tar tid før de får rettet opp dette.

Har lagt inn jogging i stedet for rask gange, det gir 3.5 trimpoeng som er det som skal være korrekt for rask gange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også de tar tid før de får rettet opp dette.

Har lagt inn jogging i stedet for rask gange' date=' det gir 3.5 trimpoeng som er det som skal være korrekt for rask gange.[/quote']

 

Hei regina.

Jeg har nå sendt deg svar på din henvendelse inne i vårt supportsystem.

 

Hvis dere har noen spørsmål om det tekniske på våre sider, så send inn en henvendelse under "support" til venstre i din meny. Da kan jeg svare på din spesifikke henvendelse.

 

Hilsen Margrethe på support :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...