Gå til innhold

Mye ekstra hud??


Gjest slankeblogg

Anbefalte innlegg

Gjest slankeblogg

Hei jeg er en gutt på 18 år som veide 137kg(veier nå etter 3 uker rundt 130kg).

Målet mitt er å nå 75 - 80 kg.

 

Er det stor mulighet for at jeg kommer til å få problemer med mye løs hud når jeg har nådd målet mitt??

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor

Det er ikke sikkert at dere får problemer med mye løs hud. Dere er enda unge og huden er mer på deres side enn den blir etterhvert :rolleyes: Jeg gikk ned 35kg og huden fulgte overaskende bra med innover. Strekkmerker er ikke til å unngå, men det ble ikke mye heng.

 

Jeg er litt mer usikker på om huden min blir med i denne omgangen, nå nærmer jeg meg 35 år og jeg går ned masse for n-te gang! Nå må jeg bare klare å holde meg i en vektklasse jeg er fornøyd med!

 

Lykke til begge to! Det høres ut som om dere er godt igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan snakke med legen deres hvis dere har for mye hud. Er det veldig mye når dere er ferdig kan dere få operasjon. Det har jeg fått lovnad om fra min lege :P

Jeg veide 140kg da jeg begynte og slanke meg.....er nå 118kg og masse "heng"...dette kommer ikke til og trekke seg sammen.

Jeg fikk beskjed om at det måtte være over 2cm "heng" for og få operasjon. Og jeg ligger GODT innenfor kan du si. Men skal bli deilig med flat mage :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...