Gå til innhold

NED 20-30KG- Hvordan går det med dere?


Gjest trinny
 Share

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg snart 2 uker siden jeg startet å følge grethe roede opplegget og hittil har det gått bra. Har hatt noen dager med enormt saltbehov; men har ungått å spise potetgull;) Jeg har mye å lære når det gjelder vann- drikking; jeg får ikke i nærheten av nok i meg. I tillegg syns jeg det er vanskelig å spise så mange ganger om dagen; men det er vel vanesak. Akkurat som med vannet.

 

Trimpoeng har det desverre blitt lite av:( og der må jeg skjerpe meg. Godt eksempel på "dørstokkmila" :( . Men jeg tror vekten er gått nedover, men det ser jeg på tirsdag! Første uken gikk jeg ned 2,8kg;) men regner med det er kroppens første sjokk!

 

Uansett jeg må jobbe mer med vannet og passe på å få alle måltidene på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev noen innlegg på den linken dere tydligvis brukte igår, jeg. Dumme meg :(

Veldig smart å lage en link hver dag..........jeg er med! Skal ned (håper jeg) 40 kg før neste sommer, ihvertfall 30 kg. Har gått ned fra 116,5 til 113,4 den første uken. Er VELDIG fornøyd med det :)

 

Tenkte jeg skulle ut å prøve meg på stavgang (og det kan bli spennende). Jeg har en kondis som jeg ihvertfall ikke tror kan bli værre. Så her må vel alt bli en fremgang :)

 

Da snakkes/chattes vi forhåpentlig vis imorgen!!! God natt !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott dag. Har gått lang tur med mann og barn. Over 1 1/2 time i det flotte høstværet. Prøvde meg på pilates igjen:-) det er så tungt og sååå morsomt.

Føler det går greit men er spent på veining mandag. Når har dere veie dag?

 

Og lager noen en ny 20-30 kg link hver dag? Sånn at det blir lett å finne.

 

Natti natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg begynte på torsdag, så jeg skal ikke veie meg på noen dager ennå. Var på Hummerfest i går, så da ble det en del ekstra kalorioer (vin osv), men hummer er jo ikke det værste man kan spise da.

 

I dag har det gått veldig bra. Har spist fornuftig og vært ute i det fine høstværet og gått tur + ryddet masse inne.

 

Ha en fin lørdagskveld alle sammen!!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...