Gå til innhold

Ny bruker


Gjest gull
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, eg er kvinne på 38 år, 4 barn frå 10 år og ned til 2 år. Har hatt to internettkurs. Det første var motiverende med vektreduksjon på 7 kg. Det siste var demotiverende og ingen vektreduksjon. Opplever at det er vanskelig å få has på kor problemet sit. Eg er ikkje overvektig men har for mykje fett, midjemålet er for høgt og eg er laus i fisken. I hovudet sit det ei kvern som seier eg er for stor og at eg vil bli meir glad dersom eg er tynnare. Det er på ein måte for å få aksept som tynn at eg vil ned i vekt. Blir glad dersom folk kommenterer at eg er tynn. Eg har ein tendens til å overspise og er sukkersjuk. Når eg skal kose meg et eg gjerne sjokolade. Å vere aleine utan barn er sidestilt med eting. Er det andre som har noko lik erfring? Gode råd?

 

gull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett det der med å bli glad seg selv som en er... men du har jo et flott utgangspunkt. Eller hva.. Litt laus i fisken er det vel mange som er. Har du prøvd PILATES? Det er liksom det siste nye. Mye helhetlig trening med trening av "de rette" stedene. Mine venner sier at de krympet mange centimetre selv om det føltes som om vekten sto stille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler mig akkurat som deg. 37 år og 2 barn har jeg.

Jeg har trent, styrke og kondition, en god stund nu og merker att kroppen endret sig. Jeg blir ikke mindre, men det "løse" er ikke lengre så løst.

Vi begynner ju att komme i en alder dær kroppen, dessverre, ikke blir fastare uten tver emot. Den trenger trening før att vedlikehålles.

Er vi gladare og lyckligere visst vi går ned i vekt???

Delvis, men fremførallt kænns det ju lettere og man orker mer.

bare att klærna sitter bedre og att det faktiskt er muligt att finne en bukse som sitter bra er ju noe som gjør att man føler sig glad.

 

Tror det gæller att finne en vikt man føler sig komfortabel med.

Tynnast er absolut ikke best!!!!

Vi er ju mange hær, så du er ikke alene om att ha noen kilo før mye eller litt extra sidflæsk.

Stå på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...