Gå til innhold

15 mil med staver før jul?


Gjest Liza
 Share

Anbefalte innlegg

Uansett hvor du bor: Har du lyst til å bli med å klare 15 mil i stavgang før jul?

Mitt opplegg er 3 ganger i uken en fast løype som er 8 km - altså 2,4 mil pr uke.

Det vil si ca 7 uker. Finn deg gjerne en løype som du trives med.

Bli med og bli sprek og sterk i kroppen til jul! Stavgang er skikkelig trening som langt de fleste kan gjøre.

 

Finn frem stavene og lysten til å trene - så møtes vi hver søndag her på siden.

Håper mange tar utfordringen!

Liza

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liza - 8 km skulle bety at du går ca 2,5 timer 3 ganger i uken. Fantastisk. Jeg hiver meg på forsøket, men satser på 1 time hver dag, det blir ca 3,5 km hver dag. Det blir 17,5 km i uken. Det kan være målet, så ser jeg om jeg klarer det.

Majen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette vil jeg også være med på... skal prøve å få gått til og fra sentrum tre dager i uken *smilerlurt* dersom været holder seg grett... er 4,5 km en vei... så da har jeg jo evt til gode uker jeg ik får gått tre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg staver og staver. Også i dag da det var glatt og isete og jeg derfor måtte la sykkelen stå. Jeg prøver å variere mellom å gå og sykle. Det minste jeg SKAL, er to ganger sykkel og en gang stavgang per uke. Dette har jeg klart med glans når jeg er på jobb på kontoret fra april til nå. Syklinga blir 3 mil per dag, stavgang blir ca 1 mil.

Tar en kortere løype når jeg går enn når jeg sykler, og dessuten også bare den ene veien. En svir av over 800 kalorier på disse 1t 15min!

 

Men nå blir det verre. Det er mørkt, kaldt og glatt. Men været i seg selv er intet hinder lenger. Jeg må ut. Men det glatte føret er døden, liksom. Så selv om jeg har en god trimsesong bak meg - UTE, gruer jeg innmari for de neste månedene.

 

Tenk om jeg slapp å gå opp 3 kg denne vinteren som jeg gjorde i fjor fordi det var vanskeligere å trimme til og fra jobben.

 

Jeg skal reise mye framover, men jeg lover at jeg skal stave de gangene jeg ikke kan sykle fram til jul. Så får vi se om det kan bli ordentlig snø på disse trakter slik at en kan gå på ski også. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...