Gå til innhold

Lager meg ei lita dagbok her...


Gjest AndreaMamma

Anbefalte innlegg

Gjest AndreaMamma

Tok i dag fram buksene som har låge laaaaangt inni skapet..Sikkert 4 år sidan dei passa sist...og hurra hurra i dag fekk eg dei på meg!!!! Litt trange endå, men dei går i hvertfall på om ikkje anna.

 

Den svarte finbuksa sitte laust no, den var super stram den 4 juni dåpen til vetla,kunne ikkje gå med ho...no er ho god og romslig. heeeerrrrrllliiiig!!!!

 

er så fornøyd atte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar
Gjest AndreaMamma

Etter ei heller dårlig veke sist veke med kun 100 g i minus kan eg endelig juble over 1,2 kg i minus denne veka. og 7 cm i minus!!!!!! overlykkelig!!!!

 

tilsammen er det minus 6 kg og minus 52 cm!!!!(17 cm rundt midjen!!!)

 

Har vore streng med å holde meg til tilmålte kaloriar denne veka, og har hatt en tur på ulrikken. Det ga trimpoeng det!!!!

 

Hadde bursdag på søndag, og då fråsta eg til dei grader, koooooosa meg skikkelig!! Heldigvis gjekk det helt fint att i går å ete normalt att.

 

No gir eg vesla her graut morning og kveld og bitte litt middag. Men kun smaksprøver endå...men skal trappe kraftig ned på amming har eg tenkt.

 

Skal snart av å prøve brudekjolen, i begynnelsen av aug en gang,eg er så spent på om eg kan sjå forskjell fra sist eg prøvde han som var i mars....Håper virkelig det då...burde jo det egentlig...

 

Mamma og pappa er super snille å ha spandert nytt grete roede kurs på meg, så når eg er ferdig med dette kurset i neste veke, starter eg rett på kurs 2!!!!

Dei er så snille altså,men veit at kiloane mine har plaga dei ihvertfall mamma som er den helsefriken...Og så har eg jo alltid vore tynn fram til eg vart 25 og begynte å jobbe på kontor...(vart 32 no på søn.)..håper eg klare å bli tynn att!!!!

 

No er det ut på tur snart med min kommede mann, og vesla.

 

Ha en strålings dag!!!

 

og: i går prøvde eg ein dress som eg kjøpte for mange år sidan, og den gjekk på!!!!!!var vel stram då, men den gjekk på i hvertfall!!! herlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

med ei ny BERGANS JAKKE som satt kjempefint på!!!!! Har sikla på denne jakka i sikkert 6 mnd no...og endelig satt den fint. Første gang eg prøvde ho var det såvidt eg fekk glidelåsen att, og no var den faktisk ikkje stram i det heile tatt!!!!Har jo satt frisør og hudpleie på belønningslista(og nye bukser), det får eg belønne meg med seinare....Er no 76,6 kg og min neste belønning får eg heller ta når eg er 70,6....kvart 6 kg....kan bli ei stund til kanskje. Men har no faktisk mista 6 kg på 7 veker...og går det i samme tempo, ja så kanskje om 7-8 veker???

 

På toppen av det heile fekk eg 10 % rabatt og sparte 300 kroner!!! det passa perfekt med "bryllups budsjettet" vårt.....Kjempe happy!!!

 

Elles i dag har eg sanka trimpoeng,gjekk heile veien opp til Fløyen-skubba vogna heilt opp-og ned atte. Det var en varm men herlig tur. Fekk bekrefta at formen er BRA!!!!!!

 

En toppers dag på alle måtar!!!!! Vesla låg som ett lys i vogna mesteparten av turen-skjønne gullet til mamma.

 

Mammaen min har forresten lova meg ei rock og republic bukse(design av viktoria beckham)når eg når 60 kg...hehe her er det berre å bite å tenna sammen!!!!!!!(skal innrømme at eg likar å dolle meg i tøffe kler...men det er altfor lenge sidan eg kunne putte kroppen min i smekre kler.!!!! gjett om eg lengter etter det då!!! FØLE MEG VEL RETT OG SLETT!!!!

 

SUKK JA, BLIR EN TUR PÅ TRIMSYKKELEN NO JA!!!!

 

Ha en fin dag!

Og ja, i måro skal eg i nordnesbadet å svømme tidlig morning!!!!blir kaldt? og bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

og i dag har "belønna"meg med kun godis omtrent....urk...føler meg feit!!!!!!!!!!!

skal en tur på ulrikkens topp snart. sambo må først komme tilbake og eg må å lagt vesla....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

Sambo,vesla og eg gjekk helt fra Landås til Fløyen i dag, og nedatt til byn. Og eg skubba vogna heile vegen. På den turen forsvant ca 1300 kaloriar!!!!!!! Me very happy. Har og vore flink med maten i dag. Kylling,salat,brød,juice,yougurt og en kopp kaffe mocca....Nokon som veit kor mykje kaloriar det er i en sånn kopp????

Veldig takknemlig for svar.

 

På tirsdag skal eg ikkje sende inn raport...ferdig med dette kurset. Men startar på kurs 2 veka etter. Skal likevel måle og vege med denne veka for meg sjølv og for alle her inne som er interesert.

Denne veka har eg ikkje vore så flink med maten, so trur ikkje det er mykje resultat men men så lenge det går nedover og ikkje oppover er eg fornøyd!

 

Er det mange som følger med her?????Gi en lyd i såfall...kjekt med litt respons og del gjerne dine erfaringar med meg.! Vart litt nyskjerrig!

Har fått gavekort hos venninde på wahwah!!! Gjett om eg skal kose meg med det snart! Legg til litt kroner sjølv om så får eg rettelig kose meg!

 

ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma
og i dag har "belønna"meg med kun godis omtrent....urk...føler meg feit!!!!!!!!!!!

skal en tur på ulrikkens topp snart. sambo må først komme tilbake og eg må å lagt vesla....

 

 

men denne turen vart det ikkje noko av. Men har jo hatt 2 lange flotte trimturar opp til Fløyen då denne veka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

i cm minus 7(2 av dei rundt midjen-noko som resulterte i at et altfor lite belte eg kjøpte i juni går rundt og igjen,såvidt. men det går igjen og det hadde eg aldri trudd skulle skje!!!for det var veldig forlite når eg kjøpte det. Målet er att det skal passe perfekt!)

når det gjelder vekta står den stille denne veka, så då er det totalt minus 6 kg endå!

Håper kiloane renn av til neste veke, har vist seg i mitt tilfelle at det er annakvar veke med vektnedgang sånn cirka! jaja 7 cm mindre må no vel vise på vekta og snart!

Ha en fin dag. Lager no pastasalat til å ta med på stranda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt å lese at du hadde sett på bergans jakke og endelig kunne kjøpe den.Jeg har og det samme målet.Jeg startet med kostendring rundt 26 juni og har gått ned 3.2 kg.Var 80.2 kg siste veiing.Venter å se 70 tallet håper den lyser mot meg på torsdag. Bergans jakka blir ikke kjøpt inn før den sitter pent på.Da veier jeg ca 68 kg.Men jeg må vel finne på noen små belønninger underveis.Søt suget forsvant raskt,etter en uke. MEN når jeg er i snacks omgivelser, der andre spiser sjokolade tennes den gamle lysta.Potetgull var det verste jeg kunne ha mellom hendene, spiste masse...Har ikke hatt potetgull i huset siden jeg startet, og ikke savnet det. Det er rart hvor mye ballansert kost kompenserer for alle andre rare lyster.Jeg har tidligere hatt forventning om hurtigere vektndegang. Denne gangen har jeg innstilt hjernen på at jeg må ta all vektnedgang med takk...Ser at det ikke går så fort nedover. Spiser 1500-1600 kcal pr dag, tror du det er for mye? Jeg har en god del husarbeid og er aktiv i jobben.Noterer bare ekstra trening med trimpoeng.Det blir alt fra 3- 13 pr uke.Har du bare spist sunne kalorier, og veier du maten koktstekt eller rå? i I dag skal jeg ha kjøttkaker det er mye kcal,men skal på jobb å har bare å varme opp fra i går.Laget kyllingfilet til meg i går,men i dag spiser jeg med barna.Blir gøy å følge deg ned mot 60.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma
morsomt å lese at du hadde sett på bergans jakke og endelig kunne kjøpe den.Jeg har og det samme målet.Jeg startet med kostendring rundt 26 juni og har gått ned 3.2 kg.Var 80.2 kg siste veiing.Venter å se 70 tallet håper den lyser mot meg på torsdag. Bergans jakka blir ikke kjøpt inn før den sitter pent på.Da veier jeg ca 68 kg.Men jeg må vel finne på noen små belønninger underveis.Søt suget forsvant raskt' date='etter en uke. MEN når jeg er i snacks omgivelser, der andre spiser sjokolade tennes den gamle lysta.Potetgull var det verste jeg kunne ha mellom hendene, spiste masse...Har ikke hatt potetgull i huset siden jeg startet, og ikke savnet det. Det er rart hvor mye ballansert kost kompenserer for alle andre rare lyster.Jeg har tidligere hatt forventning om hurtigere vektndegang. Denne gangen har jeg innstilt hjernen på at jeg må ta all vektnedgang med takk...Ser at det ikke går så fort nedover. Spiser 1500-1600 kcal pr dag, tror du det er for mye? Jeg har en god del husarbeid og er aktiv i jobben.Noterer bare ekstra trening med trimpoeng.Det blir alt fra 3- 13 pr uke.Har du bare spist sunne kalorier, og veier du maten koktstekt eller rå? i I dag skal jeg ha kjøttkaker det er mye kcal,men skal på jobb å har bare å varme opp fra i går.Laget kyllingfilet til meg i går,men i dag spiser jeg med barna.Blir gøy å følge deg ned mot 60.Lykke til.[/quote']

 

Så kjekt då at du og har "bergans jakke motivasjon"!!!

Tippar at du snart ser 70 tallet eg.!

 

No veit ikkje eg kor høg eller kor gammal du er, men eg ville tru at kanskje du eter forlite??? Eg begynte med 1900 kaloriar,då var eg 82,6 kg, 160 cm og 32 år. Den nest siste(trur eg det var) veka på kurset gjekk eg ned til meny 2 og 1750 kaloriar. For då var eg jo blitt en del kg mindre. Trur eg rekna en 9-14 trimpoeng, litt usikker. Fekk Evelyn(kontrolløren min)til å regne ut for meg i hvertfall. I tillegg så er eg begynt å trappe bitte litt ned på amminga.

 

Eg har unna meg både kaker,is og grillmat i sommer. Blitt mykje besøk og farting rundt omkring. Men passar på å ete grønt og sunt kvar dag. . Eg pleier å steike/koke maten og så vege den. Her går det veldig masse i kylling fileer,laks og pasta salater og andre salater m.feks skinke i. og litt vegetar mat. Men som sagt uansett kva eg har på fatet er det alltid salat eller masse gode ja grønnsaker på fatet. Merkar eg er blitt hekta på grønt for. Viss det ikkje er på fatet, er det liksom noko som manglar. en sunn og kalorifattig dressing er rett og slett å presse sitron over salaten!!! kjempegodt!!!!

 

og når det kjem til jakka, så håper eg den blir fort for stor,litt surt kanskje men jakka sitter kjempefint no og eg synes det er deilig å ha ei tøff "treningsjakke"medan eg holde på! men den skal nok passe ein goddel kilo nedover tenker eg.

 

Eg tenker veldig langsiktig mtp vekt(sjølv om eg høyre bryllupsklokkene ringe i det fjerne...1 1/2 mnd att til bryllupet)og tar det med stor ro om eg stagnerer ei veke. Skal tross alt ha varig livs stils endring og det tar tid.

Har nett hatt eit par dager då eg åt bocca sjokolade igjen(måtte ha det den første tida i krise!)og en god del ostepopp. Men unna meg det med god samvit, så lenge eg veit at det er en gang i blant og ikkje kvar dag!

Men det sant det du skriv, søtsuget forsvinn fort med sunn og rett mat inntak!

 

Faktisk så er det helt ok å gå forbi snopedisken på butikken. Og det er gøy "å sjå kor sunn kan eg vere i dag?"når en handler. Det spm er eg begynt å stille meg når eg er på butikken! Og det funker!!! Stolt når eg går ut døra.

 

Men som eg har nevnt før, her har eg ete både is,kaker, og kaffe mocca!!! Et kakestykke istaden for 3, en liten is istaden for en stor...etc...

 

Lykke til Nikkoline-hold meg oppdatert!!! Stå på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du framleis står på! Kjempebra!

 

Eg har nok vore nede i ein liten depresjon i sommar... slutta heilt med det gode opplegget eg var inne på, og har gått opp med hurtig fart... då eg slutta her var eg nett i overtkant av 82kg (på mi vekt), og no (ja, eg må ha hjelp av legen... sukk..) vog eg 90(!!!)kg på legen si vekt!!! Huff og huff, skrekk og gru.... Kva har skjedd.........

 

Men eg skal byrje på medisinar som skal vera til hjelp for meg, no måndag som kjem, så no er det inga bøn lenger. Huffameg som eg ser ut. Eg levde nok litt godt den veka me var i England òg trur eg... Aldri meir seier eg berre.

 

Motiverande å lesa om deg! Du er kjempeflink!

 

Stå på! Eg kikkar innom att eg, no når eg har komt ovenpå att.

 

Klemmar frå KiLin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma
Ser du framleis står på! Kjempebra!

 

Eg har nok vore nede i ein liten depresjon i sommar... slutta heilt med det gode opplegget eg var inne på' date=' og har gått opp med hurtig fart... då eg slutta her var eg nett i overtkant av 82kg (på mi vekt), og no (ja, eg må ha hjelp av legen... sukk..) vog eg 90(!!!)kg på legen si vekt!!! Huff og huff, skrekk og gru.... Kva har skjedd.........

 

Men eg skal byrje på medisinar som skal vera til hjelp for meg, no måndag som kjem, så no er det inga bøn lenger. Huffameg som eg ser ut. Eg levde nok litt godt den veka me var i England òg trur eg... Aldri meir seier eg berre.

 

Motiverande å lesa om deg! Du er kjempeflink!

 

Stå på! Eg kikkar innom att eg, no når eg har komt ovenpå att.

 

Klemmar frå KiLin[/quote']

 

Lurte fælt på kor du vart av!!! Så godt du er komt deg ovenpå atte. Så kjipt å få en sånn smell!!!

Håper det går betre framover!!!!! Ikkje vær så streng med deg sjølv, og gled deg over kvar minste positive ting!!!!

Eg er her for deg og du treng motivasjon og oppmuntrande ord!!!!

Lykke til!!!! Stå på KiLIN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

Ja i dag visste vekta 75,4 kg!!!!! Dvs ned 1,2 kg denne veka og det var toppers etter forige veke då eg sto still på vekta. Ekstra deilig var det å kjenne at kiloane for sjølv om eg har vore "on my own" desse siste vekene. I dag sendte eg inn mine første tall på kurs nr 2.

Har store forhåpningar til meg sjølv denne gangen. Kanskje litt forstore når eg håper på 6 kg til på desse 8 vekene?????? Går 4 av er eg fornøyd, men helst 6 kg......

 

Skal på tilpasning den12 sept(av brudekjolen altså). og eg er så spent på korleis den vil sjå ut. Sidan eg driv å skrumpar inn fekk eg drøye så lene så mulig med tilpassninga...Skal leve extra sunt i september ja!!!

 

denne veka har eg sykla litt og gått tur. elle tatt det piano...kosa megi finværet!

 

ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte fælt på kor du vart av!!! Så godt du er komt deg ovenpå atte. Så kjipt å få en sånn smell!!!

Håper det går betre framover!!!!! Ikkje vær så streng med deg sjølv' date=' og gled deg over kvar minste positive ting!!!!

Eg er her for deg og du treng motivasjon og oppmuntrande ord!!!!

Lykke til!!!! Stå på KiLIN![/quote']

 

Heisann!

Ja eg er oppe og går no altså! Er megamotivert til å klara mine mål! Aldri i livet om eg skal legga på meg meir!!!

 

Kjempeflott at du har nådd målet ditt om 75kg! Du skal vera stolt av deg sjølv no altså! Men eg skjønar du vil ned meir!? Bitt av slankebasillen eller? Hehe!

 

Lukke til med brurekjolen og tilpassing! Kjempespanande!

 

Eg kikkar innom deg eg!

Klem frå KiLin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma
Gratulerer med å ha kome ned til 75 kilo' date=' slik du skreiv i den første meldinga at du skulle vera nøgd med! Det er jo berre strålande! :-)

 

Lukke til vidare - stå på; du har vore kjempeflink![/quote']

 

 

Tusen takk for hyggelig tbm! Ja 75 kg virka helt fjernt og omtrent uoppnåelig då eg begynte på gr. Så eg svevar på ei rosa sky no. Folk er virkelig begynt å sjå at eg minkar. Er så gøy atte.! No har eg masse energi og friskt mot til å ta fatt på nytt kurs og forhåpentlegvis rasar det meir fett av. Tenk om eg kunne komt ned på 60 talet snart!!! Det hadde vore kjempe herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma
Heisann!

Ja eg er oppe og går no altså! Er megamotivert til å klara mine mål! Aldri i livet om eg skal legga på meg meir!!!

 

Kjempeflott at du har nådd målet ditt om 75kg! Du skal vera stolt av deg sjølv no altså! Men eg skjønar du vil ned meir!? Bitt av slankebasillen eller? Hehe!

 

Lukke til med brurekjolen og tilpassing! Kjempespanande!

 

Eg kikkar innom deg eg!

Klem frå KiLin!!

 

Ja eg er bitt av basillen!!!!!! kooooooosar meg! Blir nok harde tak innimellom, men det skal eg takle. Må jobbe med psyken innimellom!!!

Det endelige målet mitt er 60 kg, men må ha delmål underveis..70 kg?(allerhelst 69 før kurs slutt,men det er kanskje mykje å håpe på....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma
Hei andreamamma!

Helt ny her jeg' date='men syns du har en fin dagbok.

Og så flink du har vært,sånt blir man inspirert av.........

 

Klem...keep smiling[/quote']

 

Tusen takk! Veldig bra at eg kan vere til inspirasjon for andre!

Gudane skal vite at eg er veldig glad for resultatet mitt so langt! Faktisk har det vore meir moro enn hardt. Men sjølvsagt har eg gått nokre runder med meg sjølv underveis.

 

Har du mange kilo du vil ha bort? Lykke til i hvertfall! Går nok veldig fint skal du sjå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Det er blitt noen kilo etter vært...Veier 85.5kg nå,og målet er ca 70kg.

Men akkurat nå prøver vi å bli gravide,så jeg tenkte å prøve å være veldigflink mens jeg er gravid så jeg ikke legger på meg så mye.Har 2 flotte jenter på 11-13 år fra før,da la jeg på meg 22kg og 12 kg....

Man kan jo være flink å edre kosthold og holde seg i akktivitet,så for man ta skippertaket etterpå....

 

Smil til verden og verden smiler til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest AndreaMamma

hatt det travelt i det siste-har slurva fælt denne veka med både trim og mat.....

 

på tirsdag viste vekta 74,4 kg så det går sakte men sikkert nedover. Veging på tirsdag att, neppe at eg har gått ned då. har hatt et enormt søtsug plutselig og trimma lite så er veldig spent!!!

 

Nerme seg bryllupet-snart er vi i september!!!! og om 4 veker er eg faktisk ei gift dame!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

gjett om eg gleder meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest AndreaMamma

Då er eg tilbake etter ett lengre opphald, datamaskina kapitulerte før bryl.og vi har vore nettlause i lengre tid! Så det gjekk fullstendig i stå med nett kurset.

Men eg har vore flink til å tenke kaloriar likevel, så eg har ikkje gått opp i vekt. Dvs eg har vore nedi 73,5 og oppi 75,2 men ligger no på 74,6 og det har vel igrunnen vore der eg har låge lengst.

 

Skal begynne på ny frisk på tirsdag med veging, men notere fra i dag. Tirsdagen er liksom min dag.

 

Vi har vore mykje sjuke, eg er endå ikkje frisk, så det har vorte lite trening i det siste. Ikkje bra att endå, så blir å vente litt med treninga til eg er helt bra.

 

Men eg har jo helt gløymt å fortelje om bryllupet!!!

 

Det var en fantastisk dag, veldig kort fortalt. Vi sa ja, hadde en nydelig vielse med sang og høgtlesing. Fortsette med middag og fest på hotellet. Kjempe dag, vi stor kosa oss ilag med alle gjestane.

 

Ok, då blir det veging på tirsdag,skriv meir då. Har tenkt å prøve å gå ned 3 kg til jul. Må ta det piano, ammar en god del igjen. Slit litt med å få mat i vesla her. Blir veldig mykje pupp....så eg får gjere det eg kan med å beholde melka.

 

Ha en strålande dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

Jammen er det litt tungt å begynne på igjen, klarer ikkje helt å holde meg på 1600 kaloriar,men men tar gradvis nedtrapping.

 

Men Tombs up! Skal klare det!

 

Det SKAL gå fint.

 

Låg på 1800 kaloriar i går,over 1900 dagen før og over 2ooo dagen før det igjen....så det går no rette veien i matveien atte.

 

Vesla er sjuk, så det er amming døgnet rundt, derfor bør eg nok ha 1800-1900 kaloriar. Ser ut til at det sitter godt i stakkars jenta. 4 veka dette att ho hanglar. Legen ville ikkje gi pencelin heller so vi må sjå det ann. Ikkje frisk sjølv heller, er vel ikkje så lett å bli med null nattesøvn på 5 veka...

Blir ikkje tid til trimming heller. Går rundt som en zombie her.

 

Skal gå å legge meg når vesla skal ha luren sin.

 

Ha en strålande lett dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...