Gå til innhold

Hold Vekten


Gjest lettmett
 Share

Anbefalte innlegg

I slutten av Juni var jeg ferdig med mitt 3 kurs og hadde fra Januar gått ned 20 kg. Det var målet mitt. Jeg skulle bruke sommeren til å finne ut om jeg skulle gå "Hold Vekta" kurs fra September, men har nå bestemt meg for å gjøre dette alene. Jeg tok av 5 kg ekstra i løpet av sommeren og har det kjempegodt for tiden. Nå har jeg holdt vekta i et par måneder og ser at trening er det som må til for å holde vekta stabil. Er det noen der ute som også har som mål å holde vekta uten å gå på kurs?????? Har dere innspill på hva som må til??????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg skal også prøve og holde vekta,men det gjør heller ingen ting om jeg går ned fem kilo til.. har gått fire internett kurs og gått ned 25 kilo og er jo kjempefornøyd med det,har ikke hatt det bedre enn nå. så det viktigste er selvfølgelig og ikke gå opp igjen.. så jeg følger deg gjerne. har veiedag onsdag og du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du vil bli med på dette. Jeg har veiedag på fredager. Fant ut at dette var en grei dag i forhold til alle fristelser som helgen byr på. Hvor mye og hva slags form for trim gjør du? Jeg startet med ca1 times rask gange, men nå når 25 kilo er bort blir det også til at jeg klarer å jogge litt. Det er motiverende - og jeg prøver minimum 3 ganger i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...