Gå til innhold

Midjemål?


Gjest louise
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er litt det samme hvor du måler, så lenge du måler på samme sted hver gang. Finn deg f.eks en føflekk du måler over hver gang, eller 10 sm over trusekanten eller noe slikt. Jeg måler faktisk der jeg er tynnest jeg. Altså der hvor ribbene slutter, og før selve bilringen. Måler også over der jeg er tykkest, ca ved navlen, og dette målet fører jeg i en egen bok, sammen med målet over rompa, lårene og slikt. Syns det er litt dumt at det bare er mulig å føre inn ett mål her i vektklubben. Hadde vært så kjekt å ha alt samlet på ett sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å måle meg over magen (rett over navelen) rett og slett fordi det er der jeg kommer til å gå inn i cm. Jeg legger på meg veldig lett over magen, men har ei ganske smal midje (rett under ribbena), og vet at dersom jeg skal måle meg der så vil jeg vel ca miste max 3-4 cm i løpet av disse siste kiloene, mens over magen har jeg nok å ta av :(

 

Så lenge du måler deg på samme sted hver gang så har det ikke noe å si.

 

Og som andre har påpekt: http://www.mybodycomp.com er ganske genial. Du måler deg 14 steder på kroppen og får opp en profil som inkluderer fettprosent, og du kan sammenligne de forskjellige gangene senere. Jeg har brukt den sida i over et år nå, veldig kjekk! :)

 

Lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...