Gå til innhold

Vil ha kontakt som motivasjon!


Gjest louise
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha kontakt med noen som vil det samme som meg. Jeg er 178 cm høy og veier nå 74 kg. Jeg vil gjerne under 70 kg, men over litt tid. Trenger noen som kan bli med på å gå ned fem kg. Målet er å gå saaakte ned i vekt (selv om jeg gikk ned 1 kg fra forrige mandag til i dag!). Så det var en annen 5-kilosklubb her og, men hva med en til? Og max 5 stk, altså de første fem som hiver seg på etter meg.

 

De som blir med i denne "klubben" kan jo feks da kalle alle innleggene sine for "kilokillere" hver gang vi skriver inn mål og vekt og motivasjonsinnlegg!!!

 

(høres ut som jeg er DEN sjefa....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ja jeg vil gjerne være med i 5 kilos gruppa. Har gått ned 10 kilo på 9 uker men nå står jeg helt stille. Så jeg har de siste 5 kiloene igjen før jul. Nå går vi inn i den værste tiden på året( ikke lett) julebord og atter julebord.

Her er min mailadresse hvis du vil ta kontakt.

 

ryvaeng@online.no

 

Hilsen nissan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest Pernille
Jeg vil gjerne ha kontakt med noen som vil det samme som meg. Jeg er 178 cm høy og veier nå 74 kg. Jeg vil gjerne under 70 kg' date=' men over litt tid. Trenger noen som kan bli med på å gå ned fem kg. Målet er å gå saaakte ned i vekt (selv om jeg gikk ned 1 kg fra forrige mandag til i dag!). Så det var en annen 5-kilosklubb her og, men hva med en til? Og max 5 stk, altså de første fem som hiver seg på etter meg.

 

De som blir med i denne "klubben" kan jo feks da kalle alle innleggene sine for "kilokillere" hver gang vi skriver inn mål og vekt og motivasjonsinnlegg!!!

 

(høres ut som jeg er DEN sjefa....)[/quote']

Hei, eg vil vere med å gå ned 5 kg.Eg har slete lenge med det, men no vil eg ha eit puff bak.

Pernille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...