Gå til innhold

vektklubbe


Gjest Pernille
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg brukar vektklubben ivrig. Eg synes det er intrisant å sjå kva dei andre slit med.

Eg har nåkre problem eg slit med, eg har så lett for å bruke formye kosemerke om kveldane.

Eg er litt usekker på bruket av vektklubben.

Kor kan eg slette dei linkane som ligg inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei!

Eg brukar vektklubben ivrig. Eg synes det er intrisant å sjå kva dei andre slit med.

Eg har nåkre problem eg slit med' date=' eg har så lett for å bruke formye kosemerke om kveldane.

Eg er litt usekker på bruket av vektklubben.

Kor kan eg slette dei linkane som ligg inne?[/quote']

Hei, dette er :

Skuffande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du mener med dette her jeg...

 

"Eg er litt usekker på bruket av vektklubben."

-Hvordan da? Det er jo for å legge inn inntaket ditt + trim og så planlegge litt hva du skal spise dagen etter f.eks. Få orden på inntak og uttak.

 

"Kor kan eg slette dei linkane som ligg inne?"

-hvem linker??

 

Og leser du i forumet her så ser du jo hva folk sliter med.

 

Vektklubben er gratis og ikke noe slankeopplegg som et betalt GR kurs vil være. Sånn funker det ikke. Har er alt på eget initiativ og ved egen hjelp. Vil du ha mer hjelp må du ta deg et kurs.

 

Vet ikke om det var noe av dette du var ute etter, men,men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg brukar vektklubben ivrig. Eg synes det er intrisant å sjå kva dei andre slit med.

Eg har nåkre problem eg slit med' date=' eg har så lett for å bruke formye kosemerke om kveldane.

Eg er litt usekker på bruket av vektklubben.

Kor kan eg slette dei linkane som ligg inne?[/quote']

Hei, takk for du var inn å såg på min link.

Eg sliter med vekta mi, å går på kurs,men det går så dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken meny ligger du på? Jeg begynte å spise kveldsmat da jeg begynte på GR-kurs for 9 uker siden, og kiloene raser av. -Spiser gjerne 20gram Go'Dag blåbær (frokostblanding) med en yogurt over. Favoritten er Lett og mild naturell med Vanilje, men den er halvfet, så ofte tar jeg Biola med jordbær istedenfor. Ellers er jeg flink til å skrelle ett par gulrøtter eller kålrabi hvis kvelden blir ekstra lang! -Det er greit å ha noe å kaske på, spesielt i helgen.

 

Ikke gi opp, men ta litt tak i deg selv! -Hvis du tillater deg selv å falle av på kvelden, så blir det dårligere resultater! Lykke til!

 

CamCam (ned 11kg til nå, og har igjen 26kg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor kan eg slette dei linkane som ligg inne?

 

Vet ikke om du kan slette linker, men du kan iallefall editere dem ved å se nederst i hjørnet på dine egne innlegg. -Hvis det da er disse linkene du snakker om??

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken meny ligger du på? Jeg begynte å spise kveldsmat da jeg begynte på GR-kurs for 9 uker siden' date=' og kiloene raser av. -Spiser gjerne 20gram Go'Dag blåbær (frokostblanding) med en yogurt over. Favoritten er Lett og mild naturell med Vanilje, men den er halvfet, så ofte tar jeg Biola med jordbær istedenfor. Ellers er jeg flink til å skrelle ett par gulrøtter eller kålrabi hvis kvelden blir ekstra lang! -Det er greit å ha noe å kaske på, spesielt i helgen.

 

Ikke gi opp, men ta litt tak i deg selv! -Hvis du tillater deg selv å falle av på kvelden, så blir det dårligere resultater! Lykke til!

 

CamCam (ned 11kg til nå, og har igjen 26kg!)[/quote']

takk for forslaget ditt, eg ligge på meny2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken meny ligger du på? Jeg begynte å spise kveldsmat da jeg begynte på GR-kurs for 9 uker siden' date=' og kiloene raser av. -Spiser gjerne 20gram Go'Dag blåbær (frokostblanding) med en yogurt over. Favoritten er Lett og mild naturell med Vanilje, men den er halvfet, så ofte tar jeg Biola med jordbær istedenfor. Ellers er jeg flink til å skrelle ett par gulrøtter eller kålrabi hvis kvelden blir ekstra lang! -Det er greit å ha noe å kaske på, spesielt i helgen.

 

Ikke gi opp, men ta litt tak i deg selv! -Hvis du tillater deg selv å falle av på kvelden, så blir det dårligere resultater! Lykke til!

 

CamCam (ned 11kg til nå, og har igjen 26kg!)[/quote']

Hei, eg har vori medlem i internett kurs i over 1 år, men vekta mi har sette fast. No skal eg begynne på nytt, skal prøve å gjere alt rett.

pernille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken meny ligger du på? Jeg begynte å spise kveldsmat da jeg begynte på GR-kurs for 9 uker siden' date=' og kiloene raser av. -Spiser gjerne 20gram Go'Dag blåbær (frokostblanding) med en yogurt over. Favoritten er Lett og mild naturell med Vanilje, men den er halvfet, så ofte tar jeg Biola med jordbær istedenfor. Ellers er jeg flink til å skrelle ett par gulrøtter eller kålrabi hvis kvelden blir ekstra lang! -Det er greit å ha noe å kaske på, spesielt i helgen.

 

Ikke gi opp, men ta litt tak i deg selv! -Hvis du tillater deg selv å falle av på kvelden, så blir det dårligere resultater! Lykke til!

 

CamCam (ned 11kg til nå, og har igjen 26kg!)[/quote']

Hei, eg ligger på meny2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du jo både mellommåltid og kveldsmat i menyen! Hvis du sparer en frukt og en yoghurt, i tillegg til en skive eller 20 gram frokostblanding, så kan du jo spise ett godt måltid når du føler deg mest sulten.. Husk på at forbrenningen faktisk roer ned på kvelden, med mindre du trimmer, så det er neppe lurt å spare mer enn dette til kvelden!

 

Lykke til Pernille!

Camcam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...