Gå til innhold

Minikurs? et spørsmål til GR/moderator


Gjest Line
 Share

Anbefalte innlegg

Kunne veldig gjerne tenkt meg et minikurs, hvor jeg må møte opp. Skal ikke ned veldig mye, men trenger en ekstra motivasjon, og syntes det blir feil å melde seg på et vanlig kurs...

 

Men det er jo ingen steder som har slike kurs (5 steder totalt i hele landet).. Dette er vel egentlig litt dumt, når vi som ikke veier altfor mye ønsker slike kurs? Eller er det kanskje liten etterspørsel etter slike kurs?

 

Sendte en mail til en kursleder for mange uker siden ang. dette her jeg bor (Vestfold) uten å ha fått svar ennå...

 

Hadde vært ok å høre om andre føler det slik? Evnt. kanskje om noen fra GR har noen kommentarer på dette? Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Line, aller først - beklager at du ikke har fått tilbakemelding på mailen du har sendt til en kursleder tidligere, det er ikke vanlig prosedyre!

Vi tilbyr minikurs på internett som starter hver uke, kunne det være aktuelt for deg? Det er bygget opp på samme måte som et lokalt kurs, du får kursboken tilsendt i posten og har ukentlig kontakt med din kursleder. Er dette aktuelt kan du melde deg på ved å velge internettkurs under "Gå på kurs" i menyen til venstre.

Minikurs holdes lokalt flere steder i mai/juni, og mest i de større byene utover dette. Erfaringer viser at de fleste ønsker å gå kurs over 8 ganger, og vi har dermed problem med å få deltakere nok på minikurs ellers i året.

Håper minikurs på internett kan være et alternativ for deg!

Hilsen Anne Thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...