Gå til innhold

Endring av livsstil + ned noen kilo


Gjest hecuba
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 19 år. Jeg har de siste årene slitt med usunne vaner. Jeg spiser mye sukker/fettholdig mat og er nesten avhengig av mat for å kunne kose meg/slappe av. Det har derfor blitt mye kalorier og ekstra fettkilo på kroppen de siste årene. Jeg har gått opp 10 kg, jeg vil gjerne ned 5-6 av de, men det viktigste er å bli motivert til å endre livsstil. Målet er å klare å kutte ut søtsaker og overspising, spise jevnlig minst 4 ganger om dagen, samt være jevnlig aktiv og klare å holde på aktiviteten.

 

Noen som er i samme båt som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes mitt i blinken ut! Jeg er med...Jeg er 26 år og har de siste 10 årene veid alt i fra 50 til 83 kg.... Siste to årene ett sted mellom 65 og 75. Skal forsøke å legge meg til sunne og gode matvaner som ikke er så vannskelig å fortsette med. Hovedmål er ett sunnere kosthold, men blir veldig glad om dette resulterer i 5-6 kg mindre. Nå veier jeg 70kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 19 år. Jeg har de siste årene slitt med usunne vaner. Jeg spiser mye sukker/fettholdig mat og er nesten avhengig av mat for å kunne kose meg/slappe av. Det har derfor blitt mye kalorier og ekstra fettkilo på kroppen de siste årene. Jeg har gått opp 10 kg' date=' jeg vil gjerne ned 5-6 av de, men det viktigste er å bli motivert til å endre livsstil. Målet er å klare å kutte ut søtsaker og overspising, spise jevnlig minst 4 ganger om dagen, samt være jevnlig aktiv og klare å holde på aktiviteten.

 

Noen som er i samme båt som meg?[/quote']

 

 

Heisann..

jeg er en jente på 21år som har det akkurat som deg, har spist mye og usunn mat de siste årene, må alltid ha noe godt å "kose oss med";) har gått en del opp og ned i vekt de siste årene, og nå veier jeg mer enn noensinne, så noe må jeg gjøre.. Har brukt disse sidene noen uker nå, og synes det er veldig motiverende å snakke me andre som sliter med det samme som meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...