Gå til innhold

Andre rundt 177 cm og 80 kg?


Gjest Sydney
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Håper på å gå ned 10 kg før jul, begynte i dag. Noen som vil gjøre det sammen med meg, så kan vi motivere hverandre?

Svar her så kan vi mailes eller treffes på msn, lettere å holde kontakten da!

 

Hilsen S :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tertitten
Hei!

 

Håper på å gå ned 10 kg før jul' date=' begynte i dag. Noen som vil gjøre det sammen med meg, så kan vi motivere hverandre?

Svar her så kan vi mailes eller treffes på msn, lettere å holde kontakten da!

 

Hilsen S :([/quote']

 

Jeg vil gjerne være med deg=) Eneste problemet er at akkurat nå er jeg høygravid, med termin på søndag. Så per i dag veier jeg 85,5 kg, men jeg regner med at jeg etter fødselen er ca 78-80kg. Jeg skal ned til 65 som er min trivselsvekt. Jeg er 175cm høy.

Jeg har allerede begynt å spise mye sunnere, men dog noe mer enn hva jeg kommer til å gjøre etter fødselen. Jeg følger forøvrig også noen av prinsippene til kostholdsklubben LIBRA. I tillegg til prinsippene her inne på grete roedes vektklubb, selvsagt. De har mye til felles!

Min mailadr er trdammen@broadpark.no.

 

Jeg er forøvrig 24 år, gift, og venter nå mitt andre (og foreløbig siste) barn. Derfor vil jeg gjerne ta av meg noen av kiloene som har kommet på under svangerskapet.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er med! Prøvde med en slik tråd tidligere, men fikk ingen svar. Jeg er 178 høy og veier 75 og vil ned til mellom 65 og 67 kg, sånn at jeg har litt å gå på. Vil nemlig IKKE over 70 når jeg først kommer ned. Trenger noen å motiveres sammen med, siden jeg ikke går på kurs men bare er på vektklubben.

 

Msn er ok, min mail er: kristinas@sensewave.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil!!! Jeg er ca 173 og veier 79kg... vil ned ca 10 kg, og trenger sårt hjelp med motivasjonen. Ikke bare nærmer julen seg, men jeg skal til varmere strøk i februar, og noe må skje før den tid! Er veldig flink til å finne unskyldninger til å spise snop.... spesielt hvis jeg har trent eller har spist middag.... etter middag får jeg skikkelig lyst på noe søtt!!!! Håper vi kan hjelpe hverandre... Adressen er kbarbakken@hotmail.com

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg er 178 cm og veier nå 81kg. Begynner å bli fornøyd etter å ha gått ned 14,5kg, men det burde jeg kanskje ikke være sammenliknet med deres mål.

Er ikke 70 kg litt lite når man er så høy??

 

Bare undrer meg litt??

 

 

Klem fra Gråsse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 178 cm og veier nå 81kg. Begynner å bli fornøyd etter å ha gått ned 14' date='5kg, men det burde jeg kanskje ikke være sammenliknet med deres mål.

Er ikke 70 kg litt lite når man er så høy??

 

Bare undrer meg litt??

 

 

Klem fra Gråsse[/quote']

 

 

Heisann :(

 

Jeg er 1,82 og sånn ca 79 kg. Jeg har alltid lagt på 65 kg (inntil et par år siden) og aldri sett på meg selv om syltynn.

Jeg kan ikke akkurat si at jeg er tykk på noen måter nå, men jeg liker jo selvfølgelig ikke endringene.

 

Jeg har fått vite at de som er rundt 1,80 høy skal ligge på rundt 70-75 kg. Men det finnes jo ingen fasitsvar. Alle er jo forskjellige. Konklusjonen min er vel egentlig at man ikke bør henge seg så mye oppi hva andre mener man BØR veie, men heller ta det i sitt eget tempo. Man finner jo alltids trivselsvekten sin :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 178 cm og veier nå 81kg. Begynner å bli fornøyd etter å ha gått ned 14' date='5kg, men det burde jeg kanskje ikke være sammenliknet med deres mål.

Er ikke 70 kg litt lite når man er så høy??

 

Bare undrer meg litt??

 

 

Klem fra Gråsse[/quote']

 

Hei!

 

Det er så forskjellig fra person til person og hvilken kroppsbyggning man har.

Er selv 178 som ligger rundt 68 på vekta nå,målet er 62-63 kilo,det er den vekten jeg trives mest med :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere på de to siste innleggene er jo undervektige dersom dere er så høye og har så lav vekt. Dere har jo BMI på 19..... Jeg er 1,76 og veier 71 kg. Trivselsvekten er 69 kg og trivdes godt med den. (har som mål å komme meg ned til den igjen)Jeg begynner virkelig å lure på om det er meg det er noe galt med? Begynner å lure på om jeg er feit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...