Gå til innhold

Nytt forum!


Gjest AnneL

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dette forumet er for dere som vil ned 20-30 kilo. Her kan du møte flere som skal ned like mange kilo som deg, og dere kan motivere hverandre mot målet!

 

MVH

Anne Langås

Grete Roede AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lipstick

Jeg skal gå ned minst 25 kg - helst litt mer. Har kommet under 90 nå, men er bare på andre uken.

 

Motivasjonen er på topp akkurat nå, men jeg vet det vil bli vanskelig uker. Håper vi kan hjelpe hverandre med å holde inspirasjonen oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aggiemom

Jeg skal ned 30 kg. Da har jeg kommet ned til min trivselsvekt. ca 63 kg. har gått ned 1,6 kg på en uke, er stolt av den. merker kondisen er bedre, var ikke anpusten av å gå fr bilen og opp i barnehagen og hente sønnen min i dag heller=) fremgang!!! Jeg bare MÅ greie det! har et lite press på meg siden det er så mange jeg kjenner som vet at jeg holder på=) ganske artig igrunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nieIDA

har gått ned 22 kg siden jeg fødte i desember, men nå har d liksom stoppa opp. vurderer å melde meg på kurs. noen her som går på kurs og har gor erfaring med dette????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale kurs!! Har gått på endel og gikk i begynnelsen ned 15 kg! Men så stagnerte det litt, og jeg hadde ikke lenger råd til kurs:( Mye har skjedd det siste året og jeg har selvfølgelig klart å legge på meg det meste igjen! Men håper å klare å finne viljestyrke til å ta meg sammen!

Og det er viktig å ta tiden til hjelp, ikke tro man når målet på en måned, selv om det er det man helst vil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Eg begynte min ferd mot ein ny og betre kvardag på tysdag. Mitt mål er å komme ned på match vekt som er ca 30 kg unda. (HJELP!!!!!!). Dette er eit mål langt fram i tid, og første delmål på veien er å komme under det magiske 90-talet. Tenk så fint det hadde vore å kunne sjå 80-talet igjen!!

 

Eg er tidlegare idrettsutøvar og trening var ein stor del av min kvardag i mange år. Mitt største problem er at eg er så lett å overtale til ALT!! Og eg er verdensmester når det gjeld å kose seg!!

 

Eg er interessert i sunne mat-tips og ikkje minst sunne kose-tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lipstick

nieIDA: Så flott at du har klart å gå ned så mye *misunnelig*! De som stagnerer etter vekttap går ofte over til GI-kontrollert kosthold (Glykemisk Indeks), ala Lindberg-metoden.

 

Huldra81: Velkommen i gjengen! Jeg har holdt på bare halvannen uke selv. Jeg er også velidg interessert i sunne mat-tips og kose-tips!

 

Kan begynne med et allerede nå:

 

Dessert/mellommåltid:

På Rema 1000 kan man få kjøpt halvkilos pakker med frosne bær for 30 kroner. Fyll en skål med tinte f.eks. bringebær og hell over en bringebær-yoghurt 0,1%.

Det smaker helt himmelsk, og har nesten ingen kalorier. Du kan tilogmed strø litt nøtter over - og du får et hjertemerke i bonus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harmer

Min drøm er å kunne gå ned 25 kilo innen jeg fyller 40 om 2 2/1 år.

 

Jeg drømmer om at den dagen jeg runder 40, skal det være som en slank 40 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned ihverfall 30 kilo. Har gått på kurs i vår, har gått ned 6,9 til sammen og inn ti cm i midjen. Kanskje ikke så mye på to kurs, men bedre enn ingenting. Hadde kanskje gått opp hvis jeg ikke gikk kurs. Målet er tretti kilo til nyttår. Så får jeg se om jeg er fornøyd med å være 70 kilo, eller om jeg skal ned fem til.

 

Nå er jeg på egenhånd helt til 30. august. Må kjøpe meg en vekt, så jeg har litt kontroll. Stå på alle sammen. Ikke utsett til imorgen det du kan gjøre idag.

God sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest line77

hei nettopp meldt meg inn,virker veldig bra, har gått på kurs før tok av 40 kg, men det er vanskelig å holde det.har nok lagt på meg mesteparten.gikk på en smell der,det er utrolig viktig å ha noen å snakke med som backer deg opp.denne gangen skal jeg få det til. ha en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Nokon her som veit kor på magen ein skal måle med målband? Rett under navlen, på navlen eller over navlen?????

 

Er det realistisk at eg har gått ned 5 cm rundt magen på ei veke utan meir trening enn litt trim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Hei.

Jeg måtte bare svare deg. Prøver å skal bli en slank 40 åring. (Jeg blir det til neste år).Denne uka har vært veldig tung, men med å lese ditt innlegg, syns jeg motivasjonen kom tilbake. Dette er et mål som jeg slett ikke har tenkt på.

Tusen takk.

Lykke til

 

Hilsen Fjelljenta.

 

 

Min drøm er å kunne gå ned 25 kilo innen jeg fyller 40 om 2 2/1 år.

 

Jeg drømmer om at den dagen jeg runder 40' date=' skal det være som en slank 40 åring.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg måtte bare svare deg. Prøver å skal bli en slank 40 åring. (Jeg blir det til neste år).Denne uka har vært veldig tung' date=' men med å lese ditt innlegg, syns jeg motivasjonen kom tilbake. Dette er et mål som jeg slett ikke har tenkt på.

Tusen takk.

Lykke til

 

Hilsen Fjelljenta.[/quote']

 

 

he-he bare hyggelig!

 

Fint å kunne inspirere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...