Gå til innhold

Nytt forum!


Gjest AnneL

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dette forumet er for dere som vil ned mer enn 40 kilo. Her kan du møte flere som skal ned like mange kilo som deg, og dere kan motivere hverandre mot målet!

 

MVH

Anne Langås

Grete Roede AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som er med meg? Kan ikke klare dette alene. Vil prøve mål for mål' date=' Ha en fin kveld i sommervarmen.[/quote']

 

Hei, jeg er oxo med. Mange kilo må vekk:)

Trenger vel alle sammen litt motivasjon og råd når tålmodigheten daler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessie

Hei!

Jeg er med jeg og. Sliter med motivasjon og det å klare å holde fokus. Skal ned minst 50kg og bare det føler jeg er hardt å tenke på. Men har begynt å tenke 1kg ned er bedre enn ingenting. Håper noen gir meg litt motivason!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nettkursist

Jeg er med jeg, også!

Begynte på internett kurs nå på mandag og er skikkelig motivert og klar for dette nå!

Tar dette dag for dag og uke for uke, skal ned over 50 kilo jeg også, så blir nok her en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er og med på dette, og trenger støtte.

 

Har valgt å ikke si at eg går på GR utenom til typen og ei venninne som ikke bor i byen. Gidder ikke å ha det maset - "kan du spise det, du som slanker deg".

 

Sammen klarer vi det nok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også med! skal ned rundt 50-60 til sammen, har som første mål, 100, som jeg har ca. 20 igjen til, og deretter får jeg se hvordan det går...

 

jeg anbefaler dere også å ta en tur innom "motivasjonsgruppe 40+"...der er vi mange i samme båt....og jentene der har gitt meg masse motivasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bente49

Jammen er jeg glad for svar. Sjønner at jeg ikke er alene ja... jeg skal ned ca 50 kilo. Men første målet er til 100kg, Må få motivasjonen opp ang, trim Noen råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er jeg glad for svar. Sjønner at jeg ikke er alene ja... jeg skal ned ca 50 kilo. Men første målet er til 100kg' date=' Må få motivasjonen opp ang, trim Noen råd??[/quote']

 

 

Hei :)

 

Ser du har bestemt deg for å gå ned ca 50 kilo, og at det første målet ditt er 100 kg, jeg har også som mit første mål nå 100kg. Jeg har 28 kg igjen før dette målet er i boks. Har tatt av 14 kilo siden jeg starta 8 mars Jeg fører nå blogg her på nettet du har kanskje vært inne å lest den?

 

Motivasjon ang trim ja, hva skal en si til det. Jeg trimmer ganske mye fortiden, men den første tiden så hva det ikke så lett, da holdt det med ett kvarter ut i verden og et kvarter hjem igjen,tror det er viktig å ikke sette seg for store mål når det gjelder trim, og å finne noe som er lystbetont. Må være noe som er overkommelig for deg og som du harlyst til å holde på med. Begynn i det små øk etter hvert . Tenk på hvor i mye bedre form du blir etter hvert.

 

Det er viktig å varrierer trimmen litt slik at den ikke blir for ensformig.

 

Ønsker deg lykke til, hadde vært gøy å høre fra deg inne på bloggen min om hvordan det går med deg.

 

Klem fra Evelyn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...