Gå til innhold

Ung? Tung? Ønsker en forandring?


Gjest TusseLussa
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest TusseLussa

Ja, da har du meg!:( Vekta stopper i dag på 99 kg og nå er det virkelig på tide og ta i ett tak synes jeg! Er 22 år, og har ei datter på snart 10 måneder. Jeg har vært overvektig så lenge jeg kan huske. Men nå er det nok! Har bestemt meg for at når sommeren 2006 kommer skal jeg se 70 tallet på vekta :) Noen andre der ute som har det på samme måte som meg? Ja, da ønsker jeg gjerne kontakt meg deg. Hadde vært koselig og kunne delt tanker, tips, råd osv.. med noen andre som er i samme båt som meg og som skjønner hva dette dreier seg om. Send meg gjerne en mail på: lunamor1983@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. Jeg er 21 år, og jeg ønsker å ta av 10-15 kg til sommeren.. har satt meg et delmål på 5kg til jul.. veldig motiverende sider dette, mangen i samme båt..Jeg har ingen graviditet bak meg, har siden 13årsalderen gått mye opp og ned i vekt, nå de siste årene bare opp!! veier idag 83kg, veide 86 i vinter, så har tatt av tre kg over veldig laang tid.. vil gjerne ha litt fortgang i det nå, så jeg registrerer mat og trim her inne, blir mer bevisst på hva en spiser da.. veldig fine sider!! Hadde vært hyggelig med noen på omtrent samme alder å "snakke" med.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Eileen og TusseLussa:-)

 

Jeg blir snart 25 år og ønsker også å ta av 10-15 kg. Dette skal vi klare sammen!!! :-) Begynte i Vektklubben forrige uke, og målet mitt er å ta av minst 5 kilo til jul. Har allerede gått ned 0,9 kg, så dette klarer jeg hvis jeg holder motivasjonen oppe.

 

Litt om min "slankehistorie":

 

Begynte på Grete Roedekurs i 2002 og gikk ned fra 86 til 68 kg på to kurs. Dessverre begynte jeg ikke på Hold vekten-kurs, så halvparten av kiloene snek seg gradvis på igjen. Tok meg sammen og startet på mitt 3. GR-kurs høsten-03 og gikk ned 12 kilo. Begynte deretter på Hold vekten-kurs mens jeg prøvde å ta av de siste to kiloene. Men klarte aldri å stabilisere vekta. Ble jojo-slanker og har gått opp og ned (mest opp) siden januar-04. Har prøvd å gå på 2 nye GR-kurs, men motivasjonen var på bånn, så jeg droppa dessverre ut etterhvert.

 

Nå stater jeg på med slanking nok en gang, men nå SKAL jeg greie det!!! Jeg lærte masse om slanking og sunt kosthold på GR-kurs (hadde kjempeflinke kursledere), så jeg vet HVORDAN jeg skal slanke meg. Men har vanskelig for å motivere meg. Så derfor håper jeg vi kan motivere hverandre. Dette klarer vi!!!

 

Veiedag hver torsdag eller mandag? Legge inn vekt, trimpoeng og midjemål?

 

Klem Heidrun :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...