Gå til innhold

Nå er det ingen vei utenom...


Gjest gidru

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad for denne tråden. Jeg har vært medlem at Vektklubben lenge, men har prøvd å overse det så godt jeg har kunnet. Jeg deltok på et Grete Roede-kurs for snart 10 år siden, men med minimalt resultat. Brukte også Herbalife-produkter til inntil nylig, men har bestemt meg for å kutte det ut, fordi det ble for lite resultat til å koste så mye penger(!)

Nå har jeg treukers sommerferie, og har hatt tid til å tenke meg grundig om hvordan jeg skal ta fatt på å endre livsstil. Jeg har kommet til at jeg skal melde meg på et nytt Grete Roede-kurs til høsten, og delta på forumet her. Jeg har som et langsiktig (veldig langsiktig) mål å gå ned 48 kg til jeg når trivselsvekta mi på 65 kg. Eller jeg tror det er trivselsvekta mi, for jeg har aldri veid så lite...

Håper å utveksle erfaringer med andre her på denne tråden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nettkursist

Skal ned omtrent det samme som deg, jeg.

Har gått Grete Roedekurs tidligere med veldig gode resultater, men når man slipper de gode vanene og rutinene sklir det ut og jeg gikk rett opp og enda litt høyere enn jeg var da jeg startet første gang.

Har prøvd Herbalife en gang også, men det ga lite resultater og var sinnsykt slitsomt, likte ikke shakene og alle tablettene var pyton. :/

Nå er jeg inne i min første uke på nettkurs og det går kjempebra!

Tror den beste grunnen til det er at jeg er ute i fødselspermisjon og har virkelig tid til å lage spennende mat fra boken og bruke nettsidene aktivt, ikke minst til å komme i gang emd trimmen.

Tror det er ganske viktig når man starter opp å få tid til å lage seg rutiner og gode vaner.

Har kommet fram til jeg ikke klarer dette uten kurs, så måtte bare melde meg på.

Gleder meg til mandag som er min veiedag for å se hvordan det har gått.

Har egentlig ikke fått satt meg noe mål ennå, dette kommer til å ta laaaang tid så jeg tror delmål på ca. 5 kilo hver gang er supert for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipinard

Jg får melde mn annkomst jg og. Gikk ned 34 kilo for et og et halvt år siden, og nå har 20 krøpet på igjen uten at jeg merket det omtrent. Er flink å fortrenge og bagitalisere.... Så nå er dte på en igjen, for siste gang! skal ned 45 kilo er planen, og dte hadde vært innmari kjekt å klare det på ett år... Har VELDIG travel hverdag som ser ut til å bli sånn i ett og et halvt år fremover. Kan ikke gjøre noe med det, men må fokusere på maten og helsa, og tenke positivt. Gleder meg til å følge dere her inne. Vi får være felles inspirasjon for hverandre!

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Jeg er veldig glad for denne tråden. Jeg har vært medlem at Vektklubben lenge' date=' men har prøvd å overse det så godt jeg har kunnet. Jeg deltok på et Grete Roede-kurs for snart 10 år siden, men med minimalt resultat. Brukte også Herbalife-produkter til inntil nylig, men har bestemt meg for å kutte det ut, fordi det ble for lite resultat til å koste så mye penger(!)

Nå har jeg treukers sommerferie, og har hatt tid til å tenke meg grundig om hvordan jeg skal ta fatt på å endre livsstil. Jeg har kommet til at jeg skal melde meg på et nytt Grete Roede-kurs til høsten, og delta på forumet her. Jeg har som et langsiktig (veldig langsiktig) mål å gå ned 48 kg til jeg når trivselsvekta mi på 65 kg. Eller jeg tror det er trivselsvekta mi, for jeg har aldri veid så lite...

Håper å utveksle erfaringer med andre her på denne tråden:-)[/quote']

 

Hadde du ikke resultat av Herbalife...? Synes det hørtes rart ut... Jeg har gått ned fra 110,3- 100,7 siden 1 mai med Herbalife! Har en annen venninne som begynte samtidig, og som har gått ned 12,5 kg...

 

Fulgte du opplegget skikkelig? Hva spiste du? Jeg spør kun fordi jeg skal selv bli distributør...

 

Forresten; jeg skal ned til 75 kg ca, og har også lang vei igjen å gå...

Lykke til videre på GR da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal oxo ned en drøss med kilo, ett kilo av gangen for å klare det. Bllir kjempe glad for hvert kilo som kroppen vil gi slipp på:) Så vi er i allefall i gang her da:)

Godt vi er flere som kan gå sammen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ikke resultat av Herbalife...? Synes det hørtes rart ut... Jeg har gått ned fra 110' date='3- 100,7 siden 1 mai med Herbalife! Har en annen venninne som begynte samtidig, og som har gått ned 12,5 kg...

 

Fulgte du opplegget skikkelig? Hva spiste du? Jeg spør kun fordi jeg skal selv bli distributør...

 

Forresten; jeg skal ned til 75 kg ca, og har også lang vei igjen å gå...

Lykke til videre på GR da!! :)[/quote']

Jeg begynte med Herbalife 1. juni i fjor og gikk ned 15 kg til jul. I jula la jeg på meg 6 kg igjen, og de har jeg pr. 1. juni i år ikke greid å ta av igjen. Så da var det på tide med en grundig tenkepause om hvor veien videre skulle gå. Jeg har derfor funnet ut at Herbalife er for dyrt for så lite resultat. Lykke til med Herbalife for deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ned omtrent det samme som deg' date=' jeg.

Har gått Grete Roedekurs tidligere med veldig gode resultater, men når man slipper de gode vanene og rutinene sklir det ut og jeg gikk rett opp og enda litt høyere enn jeg var da jeg startet første gang.

Har prøvd Herbalife en gang også, men det ga lite resultater og var sinnsykt slitsomt, likte ikke shakene og alle tablettene var pyton. :/

Nå er jeg inne i min første uke på nettkurs og det går kjempebra!

Tror den beste grunnen til det er at jeg er ute i fødselspermisjon og har virkelig tid til å lage spennende mat fra boken og bruke nettsidene aktivt, ikke minst til å komme i gang emd trimmen.

Tror det er ganske viktig når man starter opp å få tid til å lage seg rutiner og gode vaner.

Har kommet fram til jeg ikke klarer dette uten kurs, så måtte bare melde meg på.

Gleder meg til mandag som er min veiedag for å se hvordan det har gått.

Har egentlig ikke fått satt meg noe mål ennå, dette kommer til å ta laaaang tid så jeg tror delmål på ca. 5 kilo hver gang er supert for min del.[/quote']

Så bra at det er flere som er i samme situasjon som meg. Den trivselsvekta er som noe bitte lite som blinker i det fjerne. Enig med deg at man må sette seg mange delmål på veien. Da blir det mer overkommelig. Fort gjort å miste motet når det går treigt. Jeg vurderte også nettkurs, men siden jeg bor bare et par kvartaler unna kursstedet der jeg bor (Kristiansand), kom jeg til at det er like greit å delta der. Vi hørs :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...