Gå til innhold

gifte meg jeg!? jepp


Gjest tweety

Anbefalte innlegg

Gjest tweety

Halloen alle sammen,Jeg skal gifte meg til neste år,Lørdag 26mai-2007:)

og skal ned 15-20 kilo,har gått ned ca 5kilo så det er litt å ta av ennå:)

Flere som skal ned kirkegulvet i framtiden?

 

Klem Tweety

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal gifte meg 07.07.07, men jeg vil gå ned litt mer enn det du skal.

Får ta det jeg greier frem til da:)

Mye å planlegge. Var i et kjempe flott bryllup i går, bruden var kjempe nydelig;), om jeg kommer til å være halvparten så flott, så skal jeg være fornøyd!:)

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' skal gifte meg 07.07.07, men jeg vil gå ned litt mer enn det du skal.

Får ta det jeg greier frem til da:)

Mye å planlegge. Var i et kjempe flott bryllup i går, bruden var kjempe nydelig;), om jeg kommer til å være halvparten så flott, så skal jeg være fornøyd!:)

 

Klem fra meg:)[/quote']

 

Du blir nok vel så fin jeg har begynt med protein pulver å det er fantastiske greier,forbrenningen øker en hel del,da er det ganske mye lettere

Jeg har funne drømme kjolen min

og ser bare for meg hvor mye finere den er på om ca 20 kilo.blir gøy

 

Klem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok vel så fin jeg har begynt med protein pulver å det er fantastiske greier' date='forbrenningen øker en hel del,da er det ganske mye lettere

Jeg har funne drømme kjolen min

og ser bare for meg hvor mye finere den er på om ca 20 kilo.blir gøy

 

Klem tilbake[/quote']

 

Joda, har ikke en gang turt å se på kjole ennå jeg da, venter til jul tror jeg. :) får håpe det blir litt lettere å titte da:)

Trener du mye da, siden du har kjøpt protein pulver? denne uka har jeg 24 treningspoeng. Kunne ønske man hadde tid til like mye trening hver uke!

Skal du kjøpe kjole?

fint vi har litt tid på oss til å gå ned.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mange kilo. 20 er målet totalt' date=' 4 er det som jeg har gått ned så langt....[/quote']

 

Tid skal du gifte deg da? 6 til, så er du halveis:) dette klarer du!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Endelig har min kjære samboer innsett at vi burde gifte oss før vi blir for gamle ;). Men han hang på en hake....han er så lei av at jeg ikke er fornøyd med meg selv, at noen dato blir ikke satt før jeg er så godt som fornøyd med kroppen min. Så han gir meg en gylden sjanse til å jobbe litt med meg selv først, og jeg trenger nok det. Er ofte litt "deprimert" fordi jeg ikke liker det jeg ser i speilet, speilbildet passer ikke med hva jeg ser for meg som meg selv. Så her skal det jobbes. Jeg skal vise han, og meg, at jeg kan bli like fin som jeg var da vi traff hverandre. Mitt første mål er ned 5 kg. hvor lang tid trenger jeg på det tro...5 uker? Totalt bør jeg gå ned ca. 15 kg, da vil jeg være nede på den vekten jeg hadde for 4-5 år siden. Tvi tvi, til meg, og alle andre som forbereder seg på den mest vidunderlige dagen i vårt liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Jeg skal ikke gifte meg før 30. juni neste år og har derfor god tid til å komme inn i brudekjolefasong. Vektnedgangen går veldig sent for meg, men jeg biter tennene sammen og holder ut. Har holdt på for fullt med trening og sunn mat siden 1. mars men bare gått ned litt over 4 kilo.... Målet til neste år er 15-20.... Men med 9,5 cm borte rundt livet og mer energi i hverdagen så syns jeg da allikevel at det er fremgang ;) Og til slutt må da til og med min sta kropp gi tapt og dermed gi slipp på kiloene?!? :-/

Uansett, lykke til, dette klarer vi sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Jeg skal ikke gifte meg før 30. juni neste år og har derfor god tid til å komme inn i brudekjolefasong. Vektnedgangen går veldig sent for meg' date=' men jeg biter tennene sammen og holder ut. Har holdt på for fullt med trening og sunn mat siden 1. mars men bare gått ned litt over 4 kilo.... Målet til neste år er 15-20.... Men med 9,5 cm borte rundt livet og mer energi i hverdagen så syns jeg da allikevel at det er fremgang ;) Og til slutt må da til og med min sta kropp gi tapt og dermed gi slipp på kiloene?!? :-/

Uansett, lykke til, dette klarer vi sammen![/quote']

 

Hei ebelle.

Du er jo godt i gang, bare å holde på de gode trendene fremover :)

Vi får holde denne gående da, slik at vi kan hente litt motivasjon hos hverandre.

For jeg er forberedt på at det kan bli tøffe tak innimellom. Det sure er at jeg vet så mye om hva jeg burde gjøre, men orker rett og slett ikke å gjøre det alltid. Da kan det være godt å ha et sted å møte likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Endelig har min kjære samboer innsett at vi burde gifte oss før vi blir for gamle ;). Men han hang på en hake....han er så lei av at jeg ikke er fornøyd med meg selv' date=' at noen dato blir ikke satt før jeg er så godt som fornøyd med kroppen min. Så han gir meg en gylden sjanse til å jobbe litt med meg selv først, og jeg trenger nok det. Er ofte litt "deprimert" fordi jeg ikke liker det jeg ser i speilet, speilbildet passer ikke med hva jeg ser for meg som meg selv. Så her skal det jobbes. Jeg skal vise han, og meg, at jeg kan bli like fin som jeg var da vi traff hverandre. Mitt første mål er ned 5 kg. hvor lang tid trenger jeg på det tro...5 uker? Totalt bør jeg gå ned ca. 15 kg, da vil jeg være nede på den vekten jeg hadde for 4-5 år siden. Tvi tvi, til meg, og alle andre som forbereder seg på den mest vidunderlige dagen i vårt liv :([/quote']

 

Gratulerer!

Koselig at det blir flere av oss!

Du skal se at du klarer å nå den vekta du vil.Og nå blir det kanskje lettere når du har noe å se fram til!

Må ikke gi seg!

Er mye lettere å si det, enn å holde det selv,men vi får gjøre vårt beste!

Lykke til!:)

Dette klarer du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke alle sammen:) å nå er jeg faktisk litt fornøyd med meg selv,har gått ned 3kilo og mistet 5.5cm rundt livet de 3 siste ukene.Livet er fantastiskt.

 

Ha en fortreffelig dag,nå skal jeg på spinning:)

Klem Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... får jeg faktisk av å se på forlovelsesringen min... den funker som fy på motivasjonen. Når jeg ligger og svetter på gulvet med styrkeøvelser eller hopper og spretter til jeg ser mannen med ljåen og er i ferd med å si at nei, nå gidder jeg ikke mer... ja da ser jeg gullringen glitre, husker at jeg skal være prinsesse for en dag, og vips så kommer energien! ;)

Barnslig? Kanskje.. Overfladisk? Muligens. Men funker? Jepp, det funker!!

Lykke til fremtidige bruder og fruer, dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så langt i fra. Høyeste prioritet er vektnedgang akkurat nå ;)

Men har fått mye på plass da. Bestilt kirke, lokale, kokk, servitører, frisør og fotograf.

Men ellers får planleggingen starte skikkelig i oktober-november... Vi har nemlig kjøpt rekkehus så nå fremover har jeg nok med å rydde og pusse opp gammel leilighet, samt pakke ned en god del før visning i august... så følger selve flyttingen og oppussing av rekkehuset... flytter 29. september....

I tillegg så jobber jeg to jobber frem til 1. september...

Jaja, det blir nok godt med juleferie når den kommer tenker jeg!! Og så er det fokus på bryllup etter jul.

Du da, tweety? Har det meste i boks? Gratulerer med flott nedgang både i kilo og cm forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...