Gå til innhold

Badevekta uke 28


Gjest kline

Anbefalte innlegg

Jeg var overbevist om at jeg hadde gått opp 2kg siden jeg ikke har vært flink med maten .....litt for mange desserter og besøk av familie

Men den viste opp 200gr......tror ikke jeg har vært så gla noen gang for at vekten har gått opp.

Så nå ser det ut som kroppen er på min siden igjen ......har bare trent 1 gang i forrie uka også....3,9 trimpoeng.....ikke bra

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nettkursist

Det var jo iallefall bra at det ikke var mye opp, noen trimpoeng er iallefall bedre enn ingen synes jeg :)

 

Jeg startet sist mandag og har holdt på en uke nå, er veldig fornøyd med resultatet for første uken.

2.4 kg ned og 7,6 cm er borte. Jippi! Pleier jo å være litt mere første uka, så vi får se hvordan det går videre :)

Nå er endelig gråværet forsvunnet og sola er tilbake så det blir litt lettere å trimme ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ned 2,4 kg nettkursist. Det er veldig gøy når du får en sånn start for motivasjonen sin del:)

 

For min del viste vekten ned 0.8 kg denne uken. Jeg er ganske godt fornøyd med det fordi jeg har vært nesten en uke på besøk hjemme hos mamma og pappa, og det er jo alltid litt ekstra kos :)

 

Været er ikke det aller beste idag, men tror jeg skal prøve å få til et par runder rundt Sognsvann i løpet av dagen. Drar på ferie til Montenegro på lørdag, så må gjøre en god innsats før det :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nettkursist

Takk for det ;)

Har du holdt på lenge?

800 gram ned hørtes jo kjempebra ut som en ukes nedgang!

Så deilig å kunne gå turer ved sognsvann! Bor langt i nord jeg, så her er ikke så veldig mange tursteder å velge mellom hvis man vil gå i naturen..

Lykke til i Monte Negro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt på i 2 uker tilsammen (denne gangen)...;)

Gitt på GR-kurs for noen år siden og da gikk ned ca 35 kg, men etter bare noen få år gikk jeg opp til der jeg startet på mitt første kurs:mad:

Denne gangen skal jeg prøve uten å gå på kurs, og bare holde meg til registrering på vektklubben. Det skal gå:)

 

Tror det viktigste for meg blir å holde meg borte fra godteri (men ikke helt, for det vil aldri gå, men begrense inntaket), drikke mye vann og trene!!

 

 

Veldig godt å være fler sammen som jobber mot samme målet:)

 

Lykke til med trening!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 200gr ned. Gikk egentlig over all forventing siden jeg spiste pizza kl 23 på søndag kveld!!....Vi har vært på gatebiltreff og sto i evigheter og ventet på og komme oss med moss-horten fergen.

Skulle vært på trening i kveld men har besøk fra trøndelag så vi dro en tur til Stavern og spiste is istede......ikke bra ikke bra....

Får si lykke til til de få som er her inne og rapportere i sommervarmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...