Gå til innhold

Har ikke vekt eg :-(


Anbefalte innlegg

Hei alle,

 

Går på GR eg og, men nå er det sommerferie. Problemet mitt er at vekta mi ikke holder, så eg får ikke sjekket meg ukentlig. Har jo ikke tatt feire på GR opplegget, så eg håper jo at kiloene forsvinner. Trimming osv. er ikke på ferieprogrammet mitt, så eg har mine 14 trimpoeng (+/-) :-)

 

Ønsker alle lykke til. Kjekt å lese "hjertesukk" og råd/tips fra dere alle.

 

Fortsatt god sommer og god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle' date='

 

Går på GR eg og, men nå er det sommerferie. Problemet mitt er at vekta mi ikke holder, så eg får ikke sjekket meg ukentlig. Har jo ikke tatt feire på GR opplegget, så eg håper jo at kiloene forsvinner. Trimming osv. er ikke på ferieprogrammet mitt, så eg har mine 14 trimpoeng (+/-) :-)

 

Ønsker alle lykke til. Kjekt å lese "hjertesukk" og råd/tips fra dere alle.

 

Fortsatt god sommer og god dag.[/quote']

 

GR har en som går til 180 kilo, om det ikke holder, så hør med legen din eller GR lederen din, eller søk på nett, så finner du kanskje en. Jeg har den som går til 180, min andre ble ødelagt da dusjen svømte over:)

Men vekta er kjempe fin!

 

Ikke ille pris heller!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle' date='

 

Går på GR eg og, men nå er det sommerferie. Problemet mitt er at vekta mi ikke holder, så eg får ikke sjekket meg ukentlig. Har jo ikke tatt feire på GR opplegget, så eg håper jo at kiloene forsvinner. Trimming osv. er ikke på ferieprogrammet mitt, så eg har mine 14 trimpoeng (+/-) :-)

 

Ønsker alle lykke til. Kjekt å lese "hjertesukk" og råd/tips fra dere alle.

 

Fortsatt god sommer og god dag.[/quote']

 

 

jeg synes grete roede vektene er litt dyre jeg....eller at man får lite for prisen....den billigste der koster 450kr.....jeg har satt mine øyne på en vekt som også måler fettprosent...den fikk best i test på tv2 hjelper deg...og koster rundt 500kr...

 

bare en liten anbefaling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merete28

Kjøpte min vekt på Elkjøp i februar. Betalte 199 kroner for den og den går opp til 180 kilo!!!

 

Er godt fornøyd med vekten... den har da vist mindre og mindre hver uke siden jeg kjøpte den... hehe

 

så det er da håp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodigBlondine

Hvis du ikke er fornøyd med den i løpet av den første mnd kan du bare levere den tilbake og få pengene igjen ;)) og er du for tung til en vekt kan du evt kjøpe to....pengene tilbake etter en mnd like fullt. Og er det vanskelig for det å komme deg til Elkjøp eller du kvier deg for det, har du kanskje noen som kan hjelpe deg?

 

Lykke til i alle fall :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

Jeg har en billig vekt fra Elkjøp, kjøpte den i februar og den fungerer helt greit, ikke noe ekstra, den viser bare vekta. Enkelte sier det er en dårlig vekt, men min har fungert greit! Til opplysning har Elkjøp nettbutikk også, der er det billigere enn på Elkjøp butikken vi har her i byen! Så hvis det ikke er Elkjøp butikk der du bor eller du syns det er ekkelt å handle vekt i butikken kan du besille på nettet.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min vekt på Elkjøp i februar. Betalte 199 kroner for den og den går opp til 180 kilo!!!

 

Er godt fornøyd med vekten... den har da vist mindre og mindre hver uke siden jeg kjøpte den... hehe

 

så det er da håp...

 

 

Har vært å kjøpt meg vekt - den virker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...